Upam da boste v članku našli ideje o tem, kako lahko uporabite Pinterest v poslovne namene (četudi morebiti ne za slovenski trg).
Kazalo
- Predgovor
- Terminologija Pinteresta
- Zanimivi slovenski poslovni Pinterest profili
- Kaj je Pinterest
- Kdo uporablja Pinterest
- Pravila na Pinterestu
- Načrtovanje a.k.a. “Failing to prepare is preparing to fail.”
- Optimizacija Pinterest profila
- Optimizacija Pinterest oglasnih desk
- Za lažji začetek nekaj idej za Pinterest oglasne deske
- Ustvarite slike, ki bodo ponovno pripete!
- Nasveti za Pinterest slike
- Gradnja sledilcev
- Trije koraki za povečanje števila sledilcev
- Koga slediti na Pinterestu in kako
- Pinterest hashtags
- Analizirajte podatke v Pinterestu!
- Spletna orodja, ki so vam lahko v pomoč
- Ali bi uporabljali Pinterest, če bi vedeli..
- Bonus a.k.a. Skrivnost do uspeha na Pinterestu
- Namesto zaključka
Terminologija Pinteresta
Če se na Facebooku lajka, na Twitterju tvita, se na Pinterestu pina.
Oziroma če povem lepše, če na Facebooku všečkate, na Twitterju čivkate, potem na Pinterestu pripenjate.
Pinterest ima svojo specifično terminologijo (poimenovanja), kar je super poteza, saj se lahko tako distancira od drugih družbenih omrežij. Najbolj znani izrazi so:
- Board = spletna oglasna deska
- Pin it = pripeti
- Pin = digitalna bucika (izraz se najde npr. na spletni strani Mateja Špeharja)
- Repin it = ponovno pripeti
Upam da mi bo v spodnjem besedilu uspelo čim več uporabljati slovenske izraze (čeravno mogoče zvenijo nenaravno in butasto, sploh za mlajšo populacijo..).
Zanimivi slovenski poslovni Pinterest profili
Pri tem poglavju sem imel kar nekaj problemov. Ne samo, da je težko odkriti zanimive slovenske profile, težko jih je sploh odkriti.
Zanimivo je predvsem to, da ne samo, da ni veliko osebnih profilov, tudi ni veliko poslovnih profilov. Ali na to vpliva dejstvo, da Pinterest kot družabno omrežje v Sloveniji še zdaleč nima takšne publike, kritične mase, kot jo imajo Facebook, Twitter ali LinkedIn.
Kljub temu pa si ne morem pomagati, da si ne bi zastavil resnega vprašanja. Ali bi lahko slovenska podjetja bolje poskrbela za svojo pojavnost na tem omrežju?
Iskal sem predvsem po kombinaciji besed: Slovenija, Slovenia, .si, tako da je povsem možno, da sem izpustil kakšen profil. V kolikor poznate kakšen lep Pinterest profil, mi ga sporočite v komentarjih pod člankom in ga bom dodal.
Nekaj izmed slovenskih poslovnih Pinterest profilov:
- ustvarjalna.si
- click2chic.si
- ducat.si
- gorenje.si (malce sramoten profil, če me kdo vpraša)
- coworking.si
- www.playboy.si (sicer lepe fotke ;), ampak ravno oni bi lahko precej izkoristili potencial)
- www.slovenia.info (ne vem, le takšna “reklama” ne naredi več škode kot koristi)
- www.elle.si (še en neizkoriščen potencial)
Kaj je Pinterest
Pinterest je družbeno omrežje, ki deluje kot virtualna oglasna tabla kjer uporabniki lahko pripenjajo (pinajo) kreativne in zanimive slike, ki so jih našli na globalnem spletu ali pa svoje slike, ki so jih pripravljeni deliti z ostalimi uporabniki.
Zgodba o Pinterestu sega v leto 2010, ko so ga ustanovili Ben Silbermann, Paul Sciarra, in Evan Sharp. Na tem mestu bi izpostavil tri zanimivosti:
- V januarju 2012 je Comscore poročal, da je Pinterest dosegel 11.7 milijona unikatnih obiskovalcev, kar je pomenilo, da je postala spletna stran z najhitrejšim prirastom obiskovalcev do 10 milijonov po odprtju.
- Izjemno targetirana publika, saj gre v 79% primerov za ženske, stare med 25 in 54 let.
- Pinterest je po zadnjih ocenah vreden več kot 3.8 milijarde dolarjev, navkljub dejstvu, da v tem trenutku ne služi denarja z ničemer!
Pinterest uporabniki lahko kreirajo več manjših oglasnih desk (boards) po kategorijah tako, da so njihove objave organizirane. Nastavitve vsake deske je poljubna zaradi lažjega doseganja ciljne skupine.
Pri Pinterestu imajo uporabniki možnost slediti ostalih uporabnikom in s tem avtomatsko njihovim novim objavam (t.i. pinom). Če želijo slediti samo določeni tematiki izberejo samo sledenje določenega boarda.
Pinterest ravno tako omogoča komentiranje objav, kar je odlična možnost pri gradnji medsebojnega sodelovanja.Slike pogosto vodijo na zunanje spletne strani, kar poveča možnost za pridobivanje prometa na spletno stran. Kasneje bom razložil kaj na Pinterestu deluje najbolje, da iz njega izvlečete kar največ.
Seveda to ni vse kar omogoča ta družbena platforma. Moč lahko zelo povečamo s pravilno uporabo in izbiro ključnih besed (keywords) v svojih objavah, komentarjih in boardih. Tako lahko dosežemo, da se naš Pinterest profil na neko ključno besedo prikaže zelo visoko v spletnih iskalnikih kot sta Google in Bing.
Prepričajmo se ali ste z uporabo Pinteresta na pravi poti.
Kdo uporablja Pinterest
Vsi spletni uporabniki imajo možnost uporabljati Pinterest, vendar ga ne in statistika je malce drugačna kot pri Facebooku. Za razliko od Facebooka tu ne boste našli uporabnikov vseh starosti in spolov.
DashBurst – The Content Social Network
Nekaj zanimive statistike o Pinterestu:
- Trenutno več kot 70 mio uporabnikov.
- 80% uporabnikov je ženskega spola, vendar narašča število moškega spola.
- 35% uporabnikov uporablja Pinterest preko mobilne aplikacije.
- 20% žensk v ZDA, ki uporabljajo internet.
- 5% moških v ZDA,ki uporabljajo internet.
- Delujočih je več kot 500 000 poslovnih profilov.
- 2,5 miljard ogledov strani preko Pinteresta.
- 80% vseh bucik je ponovno pripetih bucik.
- Manj kot 20% slik vsebuje obraze.
- Več kot 5 mio objav na dan.
- V zadnjem letu povečanje obiska na spletnih straneh preko Pinteresta za 66.52%.
- 5% Američanov uporablja Pinterest med službenim časom.
- Povprečen čas obiskovalca na Pinterestu je 14 minut.
- Povprečen mesečni čas obiskovalca je 98 minut.
- Pinterest kupec v povprečju zapravi med 150 in 180$, kar je največ med vsemi družbenimi omrežji.
- 48,2% vseh objav Pinterest deljenih objav je preko Applovega iPhone.
- 9 mio ljudi ima povezan svoj Pinterest profil s Facebook profilom.
- 60% uporabnikov je iz Amerike.
- 25,6 mio mesečnih unikatnih uporabnikov.
- Trenutni uporabnik z največ sledilci je Joy Cho.
- Blagovna znamka z največ sledilci je Nordstrom.
- Deska z največ sledilci je o hrani – Delicious.
- Bucika, ki je bila največkrat pripeta – Hasselback Garlic Cheesy Bread.
- Najbolj komentirana bucika je fotografija starejšega para.
Pravila na Pinterestu
Slika: keepcalm-o-matic.co.uk
- Ne objavljajte slik za katere nimate dovoljenja, še posebej ne slik od raznih fotografov in umetnikov, ki uporabljajo na slikah vodni tisk oziroma so avtorsko zaščitene, ker je to proti pravilom. Preden neko sliko objavite na Pinterestu, se vedno prepričajte o avtorskih pravicah!
- Opremite objavljeno sliko z virom oziroma dodajte spletno povezavo do originalne strani in ne objavljajte slik kot, da so vaša last, če niso. To bi bila kraja, kratenje avtorskih pravic in seveda zakonodaje, še posebno če se slike uporabijo v komercialne namene.
- Bodite spoštljivi in vedno uporabljajte prijazne besede v komentarjih. Izogibajte se žaljivim in grobim besedam kot kritike na pine. Ne pozabite, da je Pinterest vaše prodajno orodje in se je potrebno obnašati temu primerno.
- Prepovedano je objavljati slike, ki vsebujejo goloto, sovraštvo oziroma prikazujejo ali vzpodbujajo nasilje. Če bo vaša objava s strani drugega uporabnika označena kot kršenje pravil, bo takšen pin zbrisan in vaš profil je lahko ukinjen.
- Vedno objavljajte bucike, ki so povezani z vsebino. Ne objavljajte slik o ljubljenčkih, povezava pa vodi do strani z ličili ali direktno na kakšno opt-in stran (t.i. stran namenjena pridobivanju e-poštnih naslovov).
- Ne objavljajte direktno povezav za partnersko trženje (affiliate povezav), ker se vam lahko zgodi, da vam zaklenejo uporabniški račun. Nekaj časa to ni bilo prepovedano sedaj pa Pinterest zaostruje pravila, kar za povprečnega uporabnika ni problematično.
Več si lahko preberete na njihovi strani http://about.pinterest.com/terms/
Načrtovanje a.k.a. “Fail to prepare is preparing to fail.”
Preden začnete se vprašajte kaj je vaš cilj oz. kaj želite doseči z uporabo Pinteresta:
Slika: pinterestitaly.com
- se želite povezati z občinstvom ali s strankami,
- ga boste uporabljali za promoviranje svoje blagovne znamke ali samo kot življenski slog,
- se želite povezati s trgovci, prodajnimi zastopniki,
- se ukvarjate s poslom, kjer želite pomagati z namigi, strategijami in nasveti,
- podpirate druge z deljenjem njihovega dela kar je pri Pinterestu normalno saj je 90% ponovno pripetih bucik,
- lahko ga uporabljate za promocijo različnih dodgodkov,
- za pridobivanje obiska na spletno stran,
- za povečanje prodaje,
- ustvariti skupnost in sodelovati s strankami.
Vaša strategija lahko vsebuje vse našteto ali pa samo nekatere. Poudarjam – imejte v mislih svoj cilj!
Optimizacija Pinterest profila
Slika: dynamicwp.net
Optimizacija profila je med najbolj pomembnimi nalogami saj s tem dosežemo, da nas iskalniki lažje najdejo in s tem seveda ljudje lažje odkrijejo naš posel na Pinterestu.
- Profil nastavite kot poslovni, ker vam omogoča dostop do statističnih podatkov.
- Za ime profila lahko uporabite ime in priimek ali pa ime podjetja. Pri sliki dodajte svojo sliko oziroma logo vašega podjetja.
- Dodajte opis vašega profila in vključite ključne besede, ki so pomembne pri vašem poslu oz. ljudje iščejo po njih.
- Vpišite svojo spletno stran in jo verificirajte. S tem pokažete ljudem legitimnost.
- Povežite svoj profil s Facebook in Twitter profilom. S tem si pridobite dodatne obiskovalce na vaših družbenih omrežjih.
- Z vstavitvijo ključne besede v ime svojega profila in v opis le tega, ste zelo povečali možnost, da se vaš profil pojavi med zadetki, ko nekdo po tej ključni besedi poizveduje v Pinterest iskalnem polju.
Optimizacija Pinterest oglasnih desk
Vašo vsebino lahko zelo lepo razporedimo po oglasnih deskah. Zato je potrebno vsako desko zase optimizirati na ključno besedo. To naredimo podobno kot pri optimizaciji profila.
Ko izbirate ključno besedo imejte v mislih oz naredite analizo kaj ljudje iščejo. Čeprav v oglasni deski ne boste imeli samo svoje vsebine, vam bo to ravno tako prinašalo obiskovalce na spletno stran:
- Uporabite ključno besedo v imenu oglasne deske in v opisu.
- Optimizirajte oglasno desko z izbiro pravilne kategorije.
- Nastavite barvito sliko oglasne deske (raziščite katere slike so najbolj popularne v tisti niši).
Z uporabo ključne besede v imenu oglasne deske in v opisu dosežete, da se le ta prikaže v rezulatih iskanja v Pinterestu. Izbira kategorije je pomembna, ker ima Pinterest možnost iskanja po kategorijah in tak način iskanja uporablja ogromno ljudi, ki ne iščejo po določeni ključni besedi ampak odkrivajo nove stvari z določenega področja tako, da iščejo po kategorijah.
S tem, ko dodate vsebino (pine) v neko oglasno desko z določeno kategorijo, se ta ista vsebina prikaže tudi pod to kategorijo v Pinterest iskalniku. Tako vas lahko najdejo tudi ljudje, ki vam ne sledijo in seveda kupijo vaš izdelek/storitev ali obiščejo vašo spletno stran.
Verjetno ni potrebno posebej poudarjati zakaj nastaviti barvito sliko za oglasno desko. Spomnite se, kako pregledujete oz. preletavate vsebino. Glede na to, da je večina ljudi vizualnega tipa, (posledično je Pinterest tako priljubljeno in rastoče družbeno omrežje) imena desk sploh ne bere oz. prebere mogoče samo prvih 20 imen, ostale pa preprosto vizualizira in se ustavi pri slikah, ki mu stopijo v oči.
S tega je razvidno, da morate vse svoje deske oz. tiste, ki so vam najbolj pomembni postaviti zgoraj in jih opremiti s privlačnimi slikami. Z dobro optimizacijo desk lahko na vašo ključno besedo vaša deska pride na prvo stran v Googlu, kar pomeni dodaten obisk.
Za lažji začetek nekaj idej za Pinterest oglasne deske
Slika: Flickr
- V kolikor imate lasten izdelek, v enem izmed desk predstavite svoje sodelavce.
- Ustvarite desko z raznimi video vodiči.
- Delite slike ali video vsebino iz ozadja. Ljudje radi vidijo, kdo stoji za nekim izdelkom.
- Ustvarite oglasno desko z vašimi izdelki, kjer dodajate nove izdelke in vaše stranke prosite za mnenja. Tako dobite njihov odziv kaj jim je všeč in s tem nove ideje.
- Ustvarite desko, v katero objavljate članke z vašega bloga in članke, ki jih imate objavljene na blogih drugih ljudi.
- Ustvarite oglasno desko v katero lahko pripenjate razne trike in nasvete.V takšnih deskah se zelo dobro obnesejo infografike. Z uporabnimi nasveti si boste pridobili ogromno občinstva.
- Oglašujte različne knjige, lahko tudi svoje knjige. Povprašajte ljudi za mnenja. Na primer, če se odločate med različnimi dizajni za knjigo. S tem boste ljudi privabili k razpravi. Enostavno podate svoje ideje in prepustite ljudem, da glasujejo.
- Ne pozabite na deske, ki navdihnejo vaše stranke: motivacijske slike in pregovori, moda, kreativnost, otroci, ljubezen ipd.
Ustvarite slike, ki bodo ponovno pripete!
Slika: Flickr
Pomembno je, da blog optimizirate in opremite s slikami, ki ne bodo same sebi namen ampak jih bodo ljudje ponovno pripenjali v druge oglasne deske. V ta namen ni potrebno kupiti kopico dragih slik.
Primer: naredite sliko na kateri bo prepoznavna vaša blagovna znamka. Dodate logo in vašo profilno sliko. To je to. Ljudje radi pripenjajo takšne slike in zato je to odličen način, da tako pridobite nekaj obiska s Pinteresta.
Naredite si nekaj predlog z vašo prepoznavnostjo, kamor boste dodajali slike ali besedilo in jih potem objavljali. Če nimate teh veščin lahko koga najamete (Odesk, Elance, Fiverr,..). Povejte jim vaše želje glede ozadja, obrob, katere barve naj uporabi in podobno. Tako boste imeli narejenih nekaj predlog oz. svojo grafiko, kamor boste dodajali svoje slike in potem objavljali.
Nasveti za Pinterest slike
- Več kot 80% bucik na Pinterestu je ponovno pripetih, ker ljudje preprosto obiskujejo Pinterest in pripenjajo, kar jim je všeč. To se ne dogaja na ostalih družbenih omrežjih kot so Facebook, Twetter, Instagram, Tumbler ipd.
- Večje slike imajo večjo možnost za pripenjanje kot manjše.
- Uporabljajte infografiko.
- Slike s tekstom in sliko so v nasprotju s slikami s samim tekstom ali samo s sliko veliko pogosteje pripete.
- Uporabljajte CTA znake (v tekstovni ali grafični obliki).
- Slike naj bodo čim bolj barvite, ker pritegnejo več pozornosti in so zato pogosteje pripete in ponovno pripete.
Gradnja sledilcev
Gradnja sledilcev na Pinterestu je zelo pomembna. Več kot jih boste sledili, več vas jih bo sledilo nazaj. Na ta način boste pridobili več občinstva in s tem več komentarjev, všečkov.
Več ljudi bo tako videlo vašo buciko, ker ko so uporabniki na svoji domači strani vidijo samo bucike tistih, ki jim sledijo, razen kadar iščejo po kategorijah oz. s Pinterest iskalnikom.
Trije koraki za povečanje števila sledilcev
Slika: Flickr
- Preden pričnete s sledenjem drugih, ustvarite ustrezne in vizualno bogate oglasne deske. Brez ustreznih desk vas ne bo nihče sledil nazaj. Predlagam, da si v začetni fazi ustvarite 20 oglasnih desk (oz. minimum 9-10) in jih napolnite z bucikami, ki jih poiščete v Pinterest iskalniku ali preko kategorij.
- Promovirajte svoje deske in profil izven Pinteresta tako, da na svojem blogu dodate povezavo do vašega profila ali pa v članku pripnete sliko deske s povezavo. Sam ponavadi uporabim “Pin gumb” na začetku in na koncu članka ter še 2x v stranskem stolpcu (sidebar).
- Promovirajte svoj profil znotraj Pinteresta tako, da sledite drugim, z njimi navezujete stike, komentirate v njihovih objavah, jih omenjate tako, da pred njegovo ime pripnete znak @. Ta način promocije poteka enako kot pri ostalih družbenih omrežjih.
Koga slediti na Pinterestu in kako
Pri sledenju je pomembna kvaliteta in ne kvantiteta. Pomembno je, da ne »tečete« sem ter tja in sledite vsem povprek in pripenjate, da se “peni”. Ob ponovnem pripenjanju preglejte še oglasne deske kamor je bila bucika že pripeta in pa preglejte še bucike, ki so bile s strani teh uporabnikov že pripete (People who pined this also pined).
Sledite vsem, ki vas sledijo, so vas všečkali, pripeli ali komentirali vašo objavo. Vzemite si dodatnih pet minut, komentirajte in poiščite relevantne uporabnike, ki so aktivni in ne delujejo samo v svoj prid.
Kako prepoznati spam profil? Ponavadi imajo taki profili več 10 000 sledilcev in sledijo 2x ali 3x toliko profilov. Kar je še čisto solidno. Problem zame nastopi, ko ima takšen profil samo okrog 1000 bucik, kar pomeni, da večino časa nameni za sledenje drugih z namenom pridobivanja sledilcev in bucik.
Ponavadi vas tak uporabnik ne bo opazil oziroma vas ne more…
Večina je zagovornikov, da je potrebno slediti le tiste, ki imajo v svojem profilu svojo sliko ali logo. Tukaj sem zopet nasprotnega mnenja in zagovarjam, da je potrebno zopet pogledat malo globje v njegovo aktivnost. Nekateri se pač nočejo izpostavljat so pa lahko po drugi strani zelo zvesti sledilci in vaše potencialne stranke.
Pinterest hashtags
Slika: www.siliconbeachtraining.co.uk
V opisih svojih objav uporabljajte simbole #(hashtags), vendar ne pretirano. Sicer boste s pretiravanjem povečali izbor med sorodnimi članki, obenem pa bo vaša objava izgledala kot čisti spam.
Kako delujejo hashtags? Kadar pred neko ključno besedo uporabite simbol #, se bo ta beseda malenkost potemnila in vaša vsebina bo povezana s sorodnimi članki. Ko nekdo klikne na tak hashtag, ga bo preusmerilo na stran “pinterest.com/search/?q=vašhashtag” in se mu bojo prikazale sorodne vsebine.
Enako se bo zgodilo, ko bo nekdo na neki drugi vsebini kliknil na hashtag, ki je enak vašemu in tako se mu bo med sorodno vsebino prikazala tudi vaša vsebina oziroma bucika.
Analizirajte podatke v Pinterestu!
Slika: www.codeitpretty.com
Pinterest vam v primeru, da imate ustvarjen poslovni profil in verificirano svojo spletno stran ponuja analitično orodje (statistiko). Nekaj pomembnih stvari, ki jih morate spremljati:
- Bucike z vaše spletne strani ali bloga.
- Bucike, ki so ponovno pripete iz vaše strani.
- Koliko število ljudi je v povprečju videlo vašo buciko na Pinterestu.
- Število obiskovalcev in obiskov, ki ste jih dobili na vašo stran s Pinteresta.
- Spremljate lahko tudi kateri izdelki se največkrat pripnejo iz vašega Pinterest profila. Če se bolje pripenjajo video vsebine potem je potrebno razmisliti o manših spremembah in dodati več video vsebin na to tematiko.
- Najbolj klikane bucike vam povedo katere bucike vam pripeljejo največ prometa na spletno stran.
- Spremljate lahko aktivnost obiskovalcev na vaši strani, če svojo stran povežete v Google Analytics. Tako lahko točno spremljate tudi svoje prodaje.
Za Pinterest analizo lahko npr. orodja kot so: http://analytics.tailwindapp.com/ in pa http://pinalerts.com, ki omogoča, da dobite obvestilo kadar nekdo pripenja z vaše spletne strani. Nastavite lahko tudi kako pogosto vas obveščajo (vsako uro, dnevno…).
Spletna orodja, ki so vam lahko v pomoč
Nekaj orodij s katerimi si lahko privarčujete vaš dragoceni čas:
- Za avtomatsko razporejanje objav – ViralTag,
- Za hitrejšo izdelavo slik – PicMonkey in Pinwords.
- Za dodajanje vodnega žiga – PicMarkr.
V kolikor iz kakršnegakoli razloga nočete, da se na vaši spletni strani pripenjajo vaše fotografije in se delijo z drugimi preko Pinteresta, dodajte v glavo strani (<head>) naslednjo kodo:
<meta name=”pinterest” content=”nopin” />
Drug in zame boljši način je uporaba vodnega žiga.
Ali bi uporabljali Pinterest, če bi vedeli..
Če še vedno dvomite ali bi začeli uporabljati Pinterest socialno omrežje, si poglejmo še nekaj statistike (velja predvsem za ZDA):
- Pinterest vam lahko na spletno stran pripelje več prometa kot vsa ostala družbena omrežja in spletni iskalniki skupaj.
- Več kot 60 % odstotkov ljudi ima dominanten čut vid, so torej vizualni tip. Kar je logično, ker večino informacij, kar 90%, pridobimo preko oči.
- V povprečju vsaka bucika pripelje na spletno stran dva obiska in šest ogledov.
- V povprečju je vsaka bucika ponovno pripeta kar 10 krat.
- Na Pinterestu je 100 krat večja verjetnost, da nekdo ponovno pripne vašo objavo, kot pa, da na Twitterju dobite ponovni čivk (retweet)(1,4%).
- Polovica vseh obiskov pride po treh mesecih in pol po objavi prvega pripetja bucike. Zato ima bucika veliko daljšo življensko dobo kot čivk, predvsem zaradi načina kako ljudje uporabljajo Pinterest.
Bonus a.k.a. Skrivnost do uspeha na Pinterestu
- V primeru, da uporabljate Pinterest v poslovne namene je pomembno, da naredite tudi oglasne deske, ki so zanimivi za vaše stranke. Naj bo to razmerje nekje med 20% in 80%.
- 20% desk naj se navezuje direktno na vaše izdelke in vaša zanimanja, 80% pa naj bo desk, ki so zanimivi za vaše stranke. Tako se boste svojimi strankami veliko bolj povezali in obenem omogočili, da vas preko teh desk najdejo tudi ostali.
- Dodatno boste povečali število sledilcev, če boste omogočili, da v te deske lahko dodajajo vsebino tudi vaši sledilci. S tem boste dosegli, da bo na desko stalno prihajala nova vsebina in posledično tudi sledilci oz vaše stranke.
Namesto zaključka
Upam da ste se prebili preko članka (3100+ besed) in ste dobili navdih za vaš posel, oziroma kako bi lahko implementirali Pinterest v vaš poslovni model.
Comments
Pinterest je kot družabno omrežje že kar nekaj časa nazaj zbudil mojo pozornost. Na njem sem našla skoraj neskončen vir novih znanj, idej, predlogov, obenem pa z veseljem dopolnjujem tudi svoje table. Preprosto in privlačno. Ko bom temeljiteje preštudirala vajin članek, pa bo tudi še bolj učinkovito 🙂
Na dveh mojih Pinterest računih sem ugotovil, da jih Google sploh nima indexsiranih. Možen vzrok bi lahko bil več mesečna neaktivnost.
Imata vidva s tem kakšne izkušnje?
Tomaž, mi zaupaš svoja dva računa, da malo pogledam? Lahko tudi na zs, če ju nočeš izpostavljat.
Odličen članek za vse, ki se trudimo narediti dober profil na Pinterestu! Vse o uporabi Pinteresta, oglasnih deskah in bucikah! Sicer me besedna zveza “oglasna deska” zelo spominja na tiste oglasne deske v starih, zanemarjenih blokih iz sedemdesetih, ki jih še lahko najdemo tudi v (vele)mestu kot je Ljubljana, vendar pa sem med prebiranjem tega članka ugotovila, da so pisane fotografije oziroma slike tiste, ki pritegnejo našo pozornost. Mojo pozornost pa je pritegnil tudi zelo berljiv in perfektno razdelan način pisanja, ki ga je uporabil Andrej. Se veselim nadaljevanja! 🙂