Spletni prihodki in promet – februar 2014

learning

Daj več kot vzameš

Kako hitro leti čas naokoli. Pred vami je februarski obračun najinega dela. V tem mesecu je dogajalo toliko stvari, da sem bil prisiljen “nadgraditi” svoje organizacijske sposobnosti in začeti precej bolj uporabljati…ehm…Google Calendar :).

Precej dela je bilo s koordinacijo intervjujev, saj so poslovneži precej zaposlena bitja. Precej je bilo testiranja s samo spletno stranjo in kar nekaj stvari je bilo spremenjenih in dodanih. Po mojem občutku bo trajalo še nekje 2-3 mesece, preden bo GR8 dobil trajnejšo obliko.

Nameni najinih mesečnih pregledov so naslednji:

  1. Pridobivanje kredibilnosti in vzdrževanje odgovornosti do najinih bralk in bralcev.
  2. Demonstracija najinega napredka.
  3. Deljenje najinih izkušenj.
  4. Motivacija za vse tiste, ki bi radi počeli podobno.

Kaj sva naredila v februarju

V januarju je bilo objavljenih 15 tekstov, od tega:

  1. 4 intervjuji
  2. 4 članki iz serije “Spletni članki vredni branja”
  3. 7 “navadnih člankov”

Bera februarskih intervjujev je bila fenomenalna. Zaenkrat se je izkazalo, da je 1 intervju na teden ravno pravšnja mera. Trenutno se pogovarjam z nekje 20 poslovneži, ki delujejo na zelo različnih področjih. Za najbolj uspešen način pridobivanja kontaktov pa se je dosedaj izkazal Linkedin in pa pojav snežne kepe, kjer mi poslovneži priporočajo druge poslovneže.

Dobil sem tudi svojo prvo zavrnitev intervjuja, precej odrezavo, ki je nisem vzel k srcu (na srečo to naredijo izkušnje in…kreh kreh..leta). Z vsakim dnem, ki ga posvetim temu poslu, se skušam znebiti t.i. impostor syndrome-a, ki ga ima vsak od nas po malo. Intervju mora biti narejen sporazumno, drugače ni vreden objave. Zaenkrat dobim za vsako zavrnitev 30 potrditev, tako da mi gre kar v redu :).

Najprej se je predstavil Tomaž Erjavec s podjetjem Oculus, ki uporablja metodo spremljanja gibanja očesa (intervju je bil deljen 42krat, kar je zelo solidna številka). Drugi je bil Domen Česnik, lastnik Žabec.net, kjer gostuje tudi GR8 (intervju je bil deljen samo 3krat). Tretjega sem gostil Mateja Goloba, promotorja TEDxLjubljana in velikega zagovornika lean startup filozofije (intervju je bil deljen 6krat).

Kot četrto sem gostil prvo poslovno žensko Majo Voje, ki je fenomenalna podjetnica in mojstrica komunikacije (dokaz tega je tudi dejstvo, da je bil intervju deljen kar 83krat in zaradi katerega sva v končni fazi že v drugem mesecu delovanja prebila mejo 1000 unikatnih obiskov).

V današnjem svetu nešteto novic in objav, je potrebno novice lansirati skozi čim več medijev. Razlogi, da so nekateri intervjuji bolj opaženi kot ostali, so predvsem v tem, da poslovneži promovirajo intervju tudi sami.

Kot sva začela že v prejšnem poročilu, bova tudi tukaj izpostavila vsak po en članek, na katerega sva še posebej ponosna (egotrip FYI). Andrej prisega na 5 najpogostejših Google Adwords napak, ki lahko marsikateremu začetniku prihrani marsikateri evro, sam pa bi izpostavil članek na temo resnic o služenju denarja preko spleta.

Finančni pregled

Prihodki

Prihodke deliva na dve področji: partnersko trženje a.k.a. affiliate marketing in svetovanje.

Partnersko trženje

  1. LongTail Pro – 0€
  2. Aweber – 0€
  3. Genesis – 0€
  4. Hostgator – 0€
  5. Namecheap – 0€

Svetovanje
0€

Odhodki

Dodatnih stroškov v februarju nisva imela.

Najino mnenje o finančnem rezultatu

drobiž
Slika: Flickr

GR8 še ni razdevičen money-making-wise. Ostajava na ničli. So se pa glede na večji promet logično povečali kliki na partnerske povezave. Ena izmed stvari, ki jih bova naredila za večjo promocijo partnerskih podjetij, bo objavljen članek za posamezno storitev ali izdelek.

Promet

Spodaj si lahko ogledate 3 slike iz Google Analytics – za večjo sliko preprosto kliknite na sliko.

Pregled prometa a.k.a. traffic overview
Pregled prometa feb 2014

Ključne številke:

  • Unique visitors: 1310 (+886)
  • Avg. visit duration: 4:18 (-0:86)
  • Bounce rate: 5.08 (+1.56)

Število unikatnih obiskovalcev se je v februarju ustavilo na številki 1301, kar pomeni kar 200% povečanje glede na prejšnji mesec!! Levji delež teh obiskovalcev je v drugem delu meseca prinesel intervju z Majo Voje, ki ga je tudi sama promovirala. Čas na spletni strani se je malenkost znižal, vendar še vedno znaša čez 4 min, kar je zelo dober rezultat. Prav tako se je rahlo povečal bounce rate, a še vedno v zelo sprejemljivih mejah.

Top 10 virov prometa a.k.a. top 10 traffic sources
Top 10 virov prometa feb 2014

Vrstni red se je glede na prejšni mesec malce zamenjal. Na prvem mestu je tako promet iz Facebook-a, precej bolj kot to, pa me veseli 300% povečanje organskega obiska iz Googla, kar pomeni, da so najine vsebine lepo indeksirane.

Najbolj popularna vsebina a.k.a. most popular content
Najbolj popularna vsebina feb 2014

Na prvih treh mestih se pojavlja tematika intervjujev, kar pomeni, da sva na pravi poti z odločitvijo, da želiva predstavljati Sloveniji uspešne podjetnike. Ker jih imamo, ker so na vseh področjih in ker njihova zgodba pozitivno vpliva na vse tiste, ki stopate na pot podjetništva. Na prvem mestu je intervju z Majo Voje, prvo podjetnico, ki sem jo intervjujal in večji del tega obiska se moram zahvaliti njej in njeni promociji na družbenih omrežjih. V kolikor ga še niste prebrali, ga preberite sedaj. Ne bo vam žal.

Naročniki a.k.a. subscribers
Število naročnikov se je malce povečalo, kar je posledica preproste Facebook oglaševalske akcije (20€), kjer sva začela malce s testiranjem. V februarju se je odjavila samo 1 oseba, dobila pa sva 8 novih.

Spodaj si lahko pogledate kako nama je šlo.

Število naročnikov na najine novice: 80 (+7)
Poslanih sporočil: 7 (+1)
Število naročnikovŠtevilo odprtih sporočilŠtevilo klikov
745036
744512
744427
744727
744719
744824
805314

Najbolj uspešno e-sporočilo je o spletnem prihodku, kar ni nič čudnega, saj je tovrstnih novic v Sloveniji bore malo (vsi zaslužijo 5000€+ z dvema urama dela na dan…kreh..kreh)

Aweber februar 2014

Kaj sva se naučila v februarju

learning
Slika: Flickr

V februarju sva ogromno naredila. Precej sprememb je na sami spletni strani GR8. Preuredila sva glavni meni in se enega znebila. V meniju sva dodala postavko Arhivi člankov (Blog –> Arhivi člankov), kjer si lahko pogledate, kaj sva objavljala po mesecih.

Precej sprememb je doživel tudi sidebar, ki je sedaj precej podoben sidebaru, ki ga uporablja Chris Lema. Te spremembe se ne delajo kar tako na pamet, da vrževa kovanec in narediva kar kovanec pravi, temveč je podlaga za to heatmap, ki ga ustvarja CrazyEgg. Močno vam svetujem, da testirate berzplačno verzijo tega orodja, ker šele na ta način boste resnično vedeli, kje puščate denar na mizi (so to speak…).

Zelo hitro lahko opazite dve novosti na spletnem mestu. Prva je HelloBar, ki se nahaja čisto na vrhu in je super za testiranje raznoraznih CTA in ga lahko blazno prilagajamo glede na to, katero spletno stran ima npr. obiskovalec odprto. Na spodnji sliki lahko pogledate npr. preprost A/B test, ki sem ga naredil.

hellobar

Druga novost pa je fenomenalno orodje Markerly, ki ga sam na slovenskih spletnih straneh še nisem opazil. Markerly resnično olajša deljenje novic preko družbenih omrežij. Vse kar morate narediti je to, da označite del teksta na GR8, pa se vam bo pokazal popup, s pomočjo katerega boste lahko delili novico s prijatelji, znanci ipd. Odpade desni klik na miški! 🙂

markerly

V zadnjem mesecu testirava tudi zanimiv WordPress vtičnik Word stats, ki je pravzaprav skupek lingvističnih orodij, ki vam omogoča pregled nad vašim objavljanjem in je namenjen izboljšanju kakovosti objav. Sicer pravo moč pokaže v angleškem jeziku, ampak mi precej pomaga tudi na GR8.

word stats

word stats

Orodje vam lahko prikaže skupni števec besed, analizo po tipih vsebine, top 20 besed, ki jih uporabljaš, delež tega, kako lahko je brati vsebino ipd. Toplo priporočam!

Kot pomembno novost pa objavljam brezplačno storitev namestitve WordPress platforme, ki jo opravlja Andrej. Primerno za vse začetnike, ki ste nevešči postavljanja spletne strani in WordPress vtičnikov. Poleg tega vam Andrej ponuja tudi 45 minutno brezplačno svetovanje na to temo!

Ideje in načrti za naprej

Idej je vsak mesec več, vendar ne greva z glavo skozi zid. Zaenkrat ohranjava urnik objavljanja, ki pomeni 1 intervju in 2 članka na teden, ki prinaša nama neko zgornjo mejo vpetosti v objavljanje, bralcem pa kontinuiteto. Poleg tega bova počasi lansirala različne ponudbe, sam pa sem začel precej delovati na področju mentorstva (tako da upam da mastermind ni daleč…).

V kolikor imate kakšno idejo, kaj bi radi brali, koga bi radi spoznali preko intervjuja, ali bi radi prispevali kakšen gostujoč članek ali pa naju samo pozdravili, naju kontaktirajte.

Namesto zaključka

Drugi mesec je za nama. Spoznala sva celo kopico novih ljudi, počasi začenjava z mentorstvom, skratka sva, kar opisuje spodnji video.

Over and out.

Dodaj odgovor