Slika: “Novim izzivom naproti” (ko sem postal nadebudni očka, sem postavil motor v kot a.k.a. prodal in pustil motoristično kariero za nekaj časa)
Nekaj besed o tem, zakaj sem sploh začel s to serijo.
- Ne zato, ker bi bil odličen avtor, (pa sem “v moji karieri” napisal že 2 slovenski knjigi, preko 300 pesmi, nekaj znanstvenih in strokovnih člankov in vsaj 200 angleških člankov za potrebe affiliate strani) ampak primarno zaradi tega, ker sem se za namene gr8.si odločil, da ne pišem tja v en dan, ampak sistematično, tedensko.
- Ker v slovenskem jeziku kronično primanjkuje kvalitetnih besedil iz področja spletnega marketinga.
- Ker je v zadnjih 2-3 letih v Sloveniji vzklilo kar nekaj t.i. spletnih gurujev, ki učijo krivo vero.
- Ker rad pišem in je to skoraj v moji krvi.
- Eden izmed pomembnih razlogov pa leži tudi v stanju duha povprečnega Slovenca, kateremu se porajajo dvomi v obliki:”…nimam nobenih idej za pisanje…nimam nič pametnega za povedati..ljudje me bodo kritizirali…ljudje si bodo o meni ustvarili mnenja, ki ne držijo..”. In vse to sem doživel in na trenutke še doživljam.
Kje tičijo razlogi za prenehanje s serijo?
- Potrebujem nov izziv.
- Ustvarjanje tovrstnih člankov ponavadi zahteva več časa, kot bi ga namenil za pisanje “svojih” člankov. V povprečju sem za ta članek porabil med 3-4 ure.
- Začel sem z nekaterimi projekti, ki zahtevajo veliko časa od mene.
- Zadnji mesec ali dva nikakor nisem prišel v ritem pisanja teh člankov, medtem ko je esenca takšnih člankov ravno v konsistenci. Ali bom objavil 1 tak članek na teden ali pa ga rajši ne ustvarjam.
Ali so ti razlogi zadostni? Ne vem, tako sem se pač odločil, pa najsibo privlečeno za lase ali ne. To še zdaleč ne pomeni, da sem nehal pisati. Še zdaleč ne. To samo pomeni, da bom čas, ki sem ga namenil v izdelavo te serije usmeril v druge projekte – na tej spletni strani in na ostalih.
Nekaj malega statistike:
- 26 napisanih člankov oziroma 130 pregledanih tujih člankov.
- Največkrat sem pisal o naslednjih kategorijah člankov: motivacija, bloganje, vsebinski marketing, družbena omrežja in email marketing.
- Vir, ki sem ga največkrat uporabil, je bil blog na spletni strani Hubspot.
- Skupaj sem v tej seriji napisal 41182 besed (nekje 100 A4 strani!) oziroma v povprečju 1584 besed na članek. Na tem mestu sem se delno držal strategije Neila Patela o tem da dolžina besedila vpliva na rangiranje in konvertiranje in da je 1500 besed tista meja, ki prinaša najboljše rezultate. S tem se v veliki meri strinjam. Na tem mestu naj samo opozorim na to, kar opozarja tudi Neil sam – sama dolžina članka ne pomeni popolnoma nič. Kar je pomembno, je izjemno kakovostna vsebina.
- Če sem v povprečju porabil 3 ure za članek, to znaša polnih 78 ur oziroma polne 3 dni nenehnega pisanja.
Upam da ste uživali v seriji in odnesli kakšen koristen nasvet. Over and out.
Comments
Škoda, ampak jasno – zelo razumljivo, videlo se je , koliko časa si vlagal v tovrstne preglede. Imam pa drugo vprašanje – na začetku ste redno objavljali mesečno statistiko, sedaj pa ste jo prenehali. To pomeni, da tudi tega ne bo več? Hvala za info. Janez
Hej Janez!
Podatki se zbirajo, za tovrstne članke pa mi je zmanjkalo časa oziroma imam v tem trenutku druge prioritete. Kot si prav ugotovil, je pisanje tovrstnih člankov kar zahtevna stvar. Definitivno bom to serijo spet začel pisati, ampak najverjetneje znotraj enega članka, ki ga bom samo posodabljal.