Ahoj, družba. Kaže, da bo tale ura objave postala standard pri meni. 23.00 v nedeljo. Zaenkrat pade fenomenalno v moj urnik. Da dokončam tale članek. Potrebujem nekje 2-3 ure, da ga v povprečju spišem, v kar je všteto vse od izbire člankov, do izbire slik in pisanja. 21.00-23.00 v nedeljo zvečer je tako rezervirano predvsem za pisanje, saj je izbira narejena že prej (ponavadi v petek). Upam da boste odnesli kakšen koristen nasvet ali se vsaj za trenutek zamislili.
Sledi nepozabnih pet.
p.s. Če bo kakšna slovnična napača, my bad – bom popravil.
1. 10 Simple Techniques To Generate More Email Subscribers From Your Blog
Kategorija: E-mail marketing
Slika: Flickr
Josh Haynam v uvodu začne s stavkom, ki smo ga vsi že dostikrat slišali:”Denar se skriva v naročniški listi.” Gre za tipičen marketinši kliše, v katerem se skriva precej resnice.
Če bi dal paralelo s poslom, bi rekel, da so vaši naročniki vaša osnovna sredstva. So vaši najbolj zvesti sledilci. In so vaši primarni kupci. Zato tudi ravnajte z njimi tako.
Kako spremeniti vaše bralce v vaše naročnike, pa je že popolnoma drugačna zgodba. Načeloma je načrt preprost. Preko plačljivega prometa vabimo obiskovalce na svojo landing page, kjer jim ponudimo nek izdelek/storitev (npr. eknjiga, tečaj ipd.) s katerim rešujemo nek njihov problem in jim ta izdelek/storitev damo v zameno za njihov e-naslov.
Realnost pa je ta, da moramo dandanes uporabiti različne strategije, da dosežemo dober rezultat. Avtor predstavlja 10 preprostih tehnik:
- HelloBar
- Uberflip
- Ponudite brezplačno svetovanje
- Uporabite znake vredne zaupanja
- Uporabite opt-in video
- Slideshare opt-in
- Navzkrižna promocija preko spletnih seminarjev
- Interaktivni kvizi
- Drugačna uporaba vsebine
Gre za t.i. orodno vrstico, ki stoji na vrhu spletne strani in jo lahko uporabimo za različne namene. CTA, obvestilo ipd. Gre za brezplačno orodje, ki nam omogoča tudi statistiko, s pomočjo katere lahko delamo hitre A/B teste.
Agregator novic za družbena omrežja, ki so kombinacija t.i. “Pinterest videza” in neskončnega drsenja po spletni strani (infinite scroll).
Neil Patel še danes ponuja 15 minutne brezplačne telefonske klice – med drugim si je tudi s to strategijo zgradil svojo bazo sledilcev.
Klasičen primer tega je, da podate spletne povezave, kje vse so že objavili vašo vsebino (t.i. “Featured in”), kar je močan signal za bralca, da ima opravka z resnim blogerjem.
Wistia npr. omogoča, da se sredi predvajanega videa pojavi okence, kjer lahko gledalec vpiše svoj e-naslov. Še posebej uporabno za tiste, ki jim je video primarni vir posredovanja vsebin.
Na moje presenečenje (sam sem že precej časa uporabnik Slideshare) je tudi v tem omrežju mogoče uporabiti okna za pridobivanje e-naslovov. Na žalost samo v pro verziji, ki se začne pri 13$ na mesec.
Z avtoriteto na vašem področju naredite webinar in nato promovirate svojo storitev. Simpl.
Twitter že nekaj časa daje poudarek na vizualnih vsebinah. Accel.io je naredil super članek, kako lahko to uporabite sebi v korist in za pridobivanje e-naslovov.
Na spletno stran dajte kviz in tik preden se pojavijo rezultati, umestite okence za pridobivanje e-naslovov.
V zadnjem času so se razpasli vtičniki kot je WP Sharely, katere lahko uporabimo, v kolikor želimo določeno vsebino zakleniti in jo lahko uporabnik odklene, samo če deli to novico preko družabnih omrežij. Ali pa v kolikor želi uporabnik dol-pobrati PDF verzijo članka in mora kot “plačilo” prav tako deliti novico preko družbenih omrežij.
2. The 7-Step Formula to Make More Money for Your Biz… Using Content You Already Have
Kategorija: Vsebinski marketing
Slika: Flickr
Laura Roeder je ena tistih žensk, ki navkljub svoji starosti raztura v poslovnem področju, sploh na področju marketinga na družbenih omrežjih. V članku govori o tem, kako ste lahko pravzaprav žrtve svojega uspeha in potem ponudi rešitev v obliki ponovne uporabe vaših vsebin.
Laura zelo lepo pove, da je ostati na tekočem s svojo publiko podobno teku na sobni tekaški progi. Vče kot pišeš, več objavljaš in si pod stresom pisati še več vsebin, da daš svojim bralcem, kar želijo. Poda primera dveh znanih blogerjev, Adam Bakerja (Man vs. Debt) in Ramit Sethija (I Will Teach You to Be Rich), ki za vsak poglobljen članek porabita med 8 in 18 ur dela!! (sam se trenutno porabil npr. največ okoli 5 ur dela za članek).
Njenih 7 korakov oziroma t.i. “CASHFLO” formula (kratica za posamezni korak) za zaslužiti več denarja s ponovno uporabo vsebin:
- C – Create Bundles (Ustvarite pakete svojih izdelkov.)
- A – Add a Passive Income Stream (Dodajte vir pasivnega prihodka.)
- S – Set up Different Tiers or Versions of Your Product or Service (Dodajte različne verzije svojih izdelkov.)
- H – Hike Your Rates Already! (Dvignite že svoje cene!)
- F – Find Yourself a Partner-in-Awesome (Poiščite si družabnika.)
- L – Lose What’s Not Working (Odstranite, kar ne deluje.)
- O – Offer Different Payment and Financing Options (Ponudite različne možnosti odplačevanja.)
V kolikor imate več izdelkov, razmislite o tem, da jih združujete v pakete. Na ta način boste lahko privabili nove kupce, ki se morda ne bi odločili za nakup le enega izdelka. Vsi poznamo kupovanje 3 za 2. Kupite 2 izdelka, pa vam tretjega podarimo.
En lep primer vira pasivnega prihodka je ta, da v svoje vsebino dodamo ali partnerske povezave ali pa oglase. Svetujem le, da vedno dodajate le tiste, za katerimi stojite 100% in veste, da bodo vašim bralcem prinašale samo dobro.
Tu ne gre za pakiranje več izdelkov v nov izdelek ampak za dodajanje nekih atributov temu izdelku. Ali ste se kdaj vprašali zakaj imamo ponavadi na izbiro 3 možnosti kupovanja spletnih storitev? Npr. osnovno za 25$, napredno za 50$ in vse-v-enem za 75$. Razloga sta dva. Na ta način zadovoljimo večjo bazo naših strank (nekatere vzamejo en paket, drugi drugega) in pa poskrbimo za to, da prodamo po višji ceni. Statistično je dokazano, da bo levji delež strank kupil vsaj napredni, če ne že vse-v-enem izdelek.
V dvigovanju cen vaših izdelkov ali storitev po mojem mnenju leži eden večjih težav slovenskega podjetnika. Mentaliteta, da tekmujemo v tem, kdo bo ponudil najnižjo možno celo. Začnite spoštovani same sebe, svoje delo in spoznajte že enkrat, da stranke ne kupujejo vašega izdelka ali storitve.
Kupujejo rešitev njihovega problema. Večji kot je problem, več bodo pripravljeni plačati za njegovo rešitev. Vaša cenovna politika bi se morala reflektirati po tem, kaj vaši izdelki ali storitve resnično pomenijo vašim strankam. Kako spreminjajo njihova življenja. Kako jim pomagajo pri rasti njihovega posla. Kako rešujejo njihove težave na način, da ostanejo odprtih ust.
Tu je predvsem mišljen kratkoročni družabnik – npr. ko hočete skupaj lansirati nov izdelek ali narediti paket skupnih izdelkov. Na ta način boste lahko povečali svojo bazo strank, pomagali več ljudjem in v končni fazi tudi več zaslužili.
Tu je govora o izdelkih in strankah. Pri izdelkih moramo gledati na to, da več časa posvetimo tistim, ki resnično prinašajo prihodke in so obenem lahko avtomatizirani in za katere lahko predvidevamo, da bomo lahko celo povečali dobiček. Pri strankah pa moramo paziti na t.i. stranke iz pekla (customers from hell), ki nam odžirajo ves čas, vso pozornost in osredotočenost. Vsem pač ne moremo zadovoljiti in kot sem sam omenil že nekajkrat, je popolnoma v redu, da “odpustimo” kakšno stranko, saj to lahko pomeni boljši izid za vas in stranko.
Gre za posebej učinkovito strategijo, še posebej ko prodajate izdelke višje vrednost. Plačilo na obroke zna tako prevesiti odločitev ali se bodo odločili da kupijo vaš izdelek ali storitev ali ne.
3. How to Stop Giving a F*ck What People Think
Kategorija: Motivacija
Slika: Flickr
Nehajte se obremenjevati s tem, kar si ostali mislijo o vas. Resno. Ker v kolikor se boste resno obremenjevali s tem, se boste tako začeli tudi obnašati. Kruta realnost je namreč ta, da cel dan (zavedno ali nezavedno) razmišljamo o tem, kako nekomu ustreči. Ali obleči določene hlače, ali narediti določeno nalogo na določen način ipd.
Kot pravi Sean Kim, je nemogoče ustreči vsem. Ne glede na to, kaj boste počeli, naredili, se bo našel nekdo, ki vas bo sodil. Ali v telovadnici, ali na ulici, na vlaku, delovnem mestu. NIKOLI ne boste mogli zaustaviti tega, lahko pa se naučite, da vam je vseeno za to.
Postavite se za to, v kar verjamete, za vaša mnenja. Tako ali tako boste vedno imeli nekoga, ki se z vami ne bo strinjal, zakaj torej ne bi pokazali, kaj si resnično mislite. Precej boljše je to, da ste ljubljeni s strani tistih, za katere vam ni vseeno, kot da ste občudovani s strani vseh. Osredotočite se na vašo družino, prijatelje, partnerja – to so ljudje, ki vam bodo stali ob strani ob najtežjih trenutkih. To so edini ljudje, ki so pomembni.
Sean poda 5 načinov, ki ti lahko pomagajo, da greš v stanje duha, ko te boli kur**:
- Sledi svojim vrednotam.
- Razkrij se.
- Obdaj se s pravimi ljudmi.
- Lista osebnostne rasti.
- Potuj sam.
Takoj ko boste spoznali, kdo resnično ste in kaj je pomembno za vas, bodo mnenja ostalih postala manj pomembna. Ko boste sledili svojim vrednotam, boste imeli nekaj, za čemer boste lahko stali. In boste nehali reči “JA” čemer koli.
Bodite iskreni s tem, kdo ste in kaj boste povedali, saj vaši bralci resnično ne potrebujejo še eno ovco.
Obdajte se s pozitivnimi ljudmi, ki živijo svoje življenje brez da bi zanikali svoje vrednote. Hitro se boste nalezli tega načina življenja. In bo precej lažje.
Gre za super način, kjer si zapišete vse tiste majhne stvari, ki vas spravljajo v nelagoden položaj. Naj si bo to hladen tuš ali pa strah pred višino. Naredite si seznam in ha nato počasi rešujte. Kolo se boste naučili voziti tako, da ga boste vozili.
Potovanje z družbo je lahko super, toda ne omogoča vam, da stopite iz svojega varnega zavetja. Kupite enosmerno vozovnico na željeno destinacijo in vzemite s sabo le najnujnejše. Le tako boste prisiljeni stopiti iz svojega mehurčka. In udobje v vašem neudobju bo s časom le rastlo.
4. Gmail offers unsubscribe link and the world of email marketing comes to an end
Kategorija: E-mail marketing
Tim Watson v svojem članku opisuje Googlovo novost – lažjo odjavo od raznih spletnih naročnin. To je bilo sicer omogočeno že prej, a je potrebovalo malce več klikov (več kot enega…kreh kreh..).
Sedaj se možnost odjave pojavi tik zraven podatkov o pošiljatelju, kar prinese precej lažjo odjavljanje.
Edino težavo, ki jo vidim sam in jo vidijo tudi nekateri ostali je ta, da ta storitev trenutno ne omogoča odjave od vseh novic. Ko sem malce testiral, mi je bilo skoraj smešno, ko sem se lahko odjavil od “pravih” profesionalcev, medtem ko pri očitnih “gurujih” te možnosti ni bilo (Zakaj si pa prijavljen na takšne novice, Tilen? Ehm, vedno se uči, da boš vedel, kaj se NE dela. Dober odgovor? Dober. #konec-monologa).
5. The Definitive Guide to Landing Page Optimization
Kategorija: SEO
Neil Patel ima nov vodič – tokrat piše o optimizaciji t.i. landing page (pristajalne strani? ehm..se priporočam za boljše prevode v komentarjih). Gre za vrsto spletne strani, ki je namenjena pridobivanju e-naslovov.
Ali ste kdaj naredili landing page? Če ja, ali ste jo kdaj poskušali optimizirati? Neil pravi, da puščate na mizi veliko denarja, če jo ne optimizirate.
Njegov vodič (30.000 besed!) je sestavljen iz naslednjih poglavij:
- Kako lahko uvrstite landing page v svojo marketinško strategijo
- Kako delujejo možgani vaših bralcev
- Optimizacija prometa za boljšo konverzijo
- Kaj spremeni bralca v stranko
- Zakaj in kako testirati
- Preglejte rezultate analize in pravilno odreagirajte nanje
- Orodja za izgradnjo in optimizacijo landing page-a
Toplo, toplejše, neil-patel-toplo priporočam!
Namesto zaključka
9 teden in 5 zanimivih člankov.
Over and out,
Tilen
p.s. V kolikor imate na voljo kakšen zanimiv članek, ki ste ga prebrali nedavno, ga sporočite spodaj v komentarjih!
Comments
Super in uporabno kot vedno.