Spletni članki vredni branja #8

Fijuuu! 1 uro pred skrajnim rokom. Dostikrat zgodba mojega življenja. Ampak če potegnem pod črto, ne glede na časovni rok, naredim kar rečem. 8 teden je za nami in novih 5 člankov je tu.

Ta teden je bil brutalen. Z Andrejem sva postavila temelje za brezplačno postavitev WordPress-a, sam pa sem imel pogovore vsaj z 10 podjetniki za intervju. A vse to ne pomeni, da nisem bral ali pisal. Še zdaleč ne. Objavil sem 2 masivna članka: 10 resnic o služenju denarja preko spleta in 20 spletnih orodij, ki vam lahko služijo kot navdih pri ustvarjanju vsebin. Spodaj pa moje zadnje pisno delo tega tedna.

Sledi nepozabnih 5.

1. How to work fewer hours and get things done!

Kategorija: Organizacija dela

poslovni sestanek
Slika: Flickr

Najkrajši članek tega tedna nosi naslov How to work fewer hours and get things done!. Je dokaz, da lahko zelo kratki članki zelo dobro učinkujejo na bralce.

Izhodišče Jim Connolly-a je preprosto: veliko poslovnežev dela 10 in več ur na dan. Resnica je dostikrat ta, da so razlogi ponavadi popolnoma drugje, kot pa v dejanski prezaposlenosti:

  1. Nepotrebni telefonski klici.
  2. Neizkoriščanje vse dane tehnologije, ki je danes na voljo.
  3. Preveč sestankov.
  4. Pisanje predolgih e-sporočil.
  5. Slaba razporeditev časa.
  6. Pomanjkanje načrtovanja dela.

Avtor članka predlaga super preprosto rešitev, ki vam bo pomagala najti vse stvari, ki vam odžirajo dragocen čas. Vprašati se morate naslednje:

Če bi bili postavljeni pred dejstvo, da lahko naslednje 3 mesece delate le po 5 ur na dan, kako bi si organizirali dnevne aktivnosti na delovnem mestu?

2. 5 Ways to Gain the Trust of Your Blogging Audience

Kategorija: Bloganje

zaupanje
Slika: Flickr

Ryan Biddulph je popotnik, bloger. Izjemno produktiven človek, saj v povprečju spiše po 5 člankov na dan. WTF? Gre sicer za krajše članke, a vseeno. Kar je zanimivo pri njegovih objavah, je predvsem to, da je konsistenten.

To je ena izmed stvari, ki sem jih zadnje čase opazil pri mnogih blogerjih. Da se strogo držijo svojega pisalnega kalupa. Da njihovi članki (razen vsebine) izgledajo popolnoma enaki.

In izgleda, da to za njih deluje, saj njihovi bralci točno vedo, kaj bodo dobili.

Članek z naslovom 5 Ways to Gain the Trust of Your Blogging Audience govori o 5 načinih za pridobivanje zaupanja bralcev:

  1. Bodite avtentični.
  2. Kot pravi Ryan:”Walk Your Talk.” Ljudem grejo resnično najbolj na živce samo-oklicani guruji, ki “nimajo za burek”, a vseeno prodajajo svojo podobo bogataša.

  3. Dajte več, kot se od vas pričakuje.
  4. To je danes mantra med uspešnimi poslovneži. V kolikor boste dali več tistega, za kar vam ljudje plačajo, vam bojo zaupali. Zakaj? Ker naenkrat ne boste več imeli podobe grabežljivca, ampak poslovneža, ki skrbi za svoje stranke.

  5. Bodite vztrajni.
  6. Nihče ne bo zaupal človeku, ki se pojavi danes pojavi od nikoder in jutri prav tako izgine. Zaupali bomo poslovnežu, ki je vztrajen in ki verjame sam vase na dolgi rok. Ki ve, da rezultati ne bodo prišli sami od sebe.

  7. Bodite transparentni.
  8. Delite z bralci ne samo vaših uspehov, temveč tudi neuspehe. Bodite pošteni. Ljudje vam bodo to priznali.

  9. Bodite samozavestni.
  10. Nič ne prežene stran bolj vaših bralcev kot podoba blogerja, ki ga je strah lastne sence. V obupanih blogerjih ljudje ne vidijo uspeha.

3. 75 Resources for Writing Incredible Copy that Converts

Kategorija: Pisanje

writing that converts
Slika: Flickr

Chloe Mason Gray je na Kissmetrics blogu objavila izjemen članek na temo virov, ki jih lahko uporabite za pisanje vsebin, ki se bodo prodajale.

Popolnoma se strinjam z njo, ko pravi, da je pisanje učinkovitih vsebin najbolj uporabna spretnost, ki jo lahko tržnik razvije. Naj si bo to pisanje e-pošte, ki bo imela visok delež odprtosti ali pa člankov, ki jih bodo ljudje masovno delili po družbenih omrežjih.

Spletni viri, ki jih Chloe omenja, vam bodo dali solidno osnovo za pisanje kvalitetnih vsebin.

Lista spletnih virov je razdeljena na naslednja poglavja:

  • E-knjige, članki, infografike in vodiči, ki vam bodo pomagali na začetku
  • E-knjige na temo direktnega marketinga
  • Tečaji za pisanje vsebin
  • Najboljše spletne strani in blogi o pisanju vsebin
  • Kako pisati izjemne naslove
  • Kako pisati fenomenalne CTA
  • SEO pisanje vsebin – vodiči, triki in najboljše prakse
  • Kako pisati vsebine za spletne trgovine
  • Pisanje vsebin za t.i. Landing Pages (ponavadi spletna stran namenjena direktnemu marketingu)

4. How These Six Highly Productive Bloggers Get So Much Done

Kategorija: Produktivnost

učinkovitost
Slika: Flickr

Belle Beth Cooper je spisala članek o tem, kako rutina posameznika omogoča visoko stopnjo produktivnosti. Predstavi primer 6 uspešnih in izjemno produktivnih blogerjev:

  1. Maria Popova: pišite primarno zase
  2. Maria izhaja iz preprostega stališča, da je vedno tretirala svoje pisanje kot razvoj na osebnem in ne na poslovnem področju, kar se je poznalo na dejstvu, da je pisala za srce in dušo ter ne za statistiko ogledov.

  3. Sarah Wilson: delajte na članku dalj časa
  4. Tega se držim tudi sam, v praksi pa to izgleda tako. Ko dobite nek navdih, ga nekam zapišite (sam uporabljam Evernote). Potem počasi gradite na njemu, dokler ne bo pripravljen za objavo. Velika prednost takšnega načina dela je ta, da imate vedno na zalogi seznam člankov, ki se jih lahko objavi.

  5. Leo Babauta: Pišite vsak dan
  6. Vaja dela mojstra. Leo piše izjemen blog Zenhabits, za katerega priporočam, da ga uvrstite na svojo top 10 lestvico blogov, ki jih morate prebirati. Našteje 3 razloge, zakaj misli, da je pisanje vsak dan pomembno. Pisanje vam pomaga pri pogledu na vaše življenje in spremembah, ki jih doživljate. Pisanje zbistri vaše misli. Redno pisanje vas pelje na pot k boljšemu pisanju.

  7. Jeff Goins: svoje rutine prilagodite vašemu načinu življenja
  8. Jeffu so rutine (a.k.a. vsakodnevne navade) pomembne v toliko, ker mu omogočijo, da se lahko disciplinira na poslovnem področju. Realnost rutin pa je v tem, da so tako posebne, da ponavadi delujejo samo za tiste osebe, ki jih prakticirajo. Na koncu poda preprosto misel:”Poiščite sistem, ki vam pomaga, da boste dokončali svoje delo in ga nato uporabite.”

  9. Andy Orins: imej kratko kosilo in hodi hitro
  10. Andy Orins je pomočnik urednika pri znani spletni strani Lifehacker. Ima dve navadi, s katerimi se lahko poistovetite ali pa ne. Prva je ta, da ne zapravlja časa za razkošna kosila in druga, da hodi izjemno hitro in je alergičen na počasneže (ehm..kot jaz?). Kot pravi sam, niti ni bistvo v tem, da se z njim poistovetite, temveč da prihranite čas, kjer koli ga pač lahko.

  11. Michael Hyatt: prilagodite vaše navade vašemu dnevu
  12. Michael pravi, da ima težave s tem, da je na miru. Prav tako zelo težko najde čas za dolge pavze, namenjene branju. To je rešil tako, da je začel poslušati e-knjige.

5. ​15+ Awesome Google+ Tricks You Might Not Know About

Kategorija: Družbena omrežja

google tricks
Slika: Flickr

Melanie Pinola je spisala članek o 15 trikih na družbenem omrežju Google+. Google+ je omrežje, na katerem tudi sam vidim čedalje večji potencial (pridružite se GR8 na tem omrežju), predvsem na področju webinarjev. En izmed trikov, ki se meni osebno zdi zelo uporaben je o oblikovanju posta (odebeljenje teksta ipd.)

Uporaben članek, ki ga toplo priporočam za vse tiste, ki ga Google+ zanima.

Namesto zaključka

8 teden in 5 zanimivih člankov.

Over and out,

Tilen

p.s. V kolikor imate na voljo kakšen zanimiv članek, ki ste ga prebrali nedavno, ga sporočite spodaj v komentarjih!

Dodaj odgovor