Spletni članki vredni branja #6

Teden se je skoraj že prevesil v novega in pred vami je zopet 5 branja vrednih člankov po mojem izboru. Zadnje dni je kar precej dogajalo.

Med drugim sem objavil članek z naslovom Spletni prihodki in promet – januar 2014, ki dobiva že precej soliden obisk in je bil že kar nekajkrat deljen po družbenih omrežjih. Za mano je v tem tednu tako do sedaj približno 5000 besed ali 11 strani besedila (preverite zanimiv kalkulator, kjer si lahko izračunate koliko besed pomeni koliko strani). In to samo na tej spletni strani. Vau!

Vsem, ki se ukvarjate s t.i. “content hacking-om” (ehm, povečevanjem obiska s pomočjo vaše vsebine), toplo priporočam vsaj 300-500 besed spisanega teksta dnevno (ena mojih zaobljub ob lansiranju GR8). Vaja dela mojstra.

Sledi pa nepozabnih 5 (Studio City anyone?) :).

1. What to Expect and Not to Expect From a Business Mentor

Kategorija: Mentorstvo

mentor
Slika: Flickr

Članek Annie Pilon govori o tem, kaj lahko pričakujemo od poslovnega mentorja in česa ne. Tovrstna tematika mi je zelo blizu in me obenem izjemno zanima. Zakaj? Ker je to eno izmed področij, ki me veselijo in kjer se vidim v prihajajočih letih.

Že sedaj ponujam osnovno mentorstvo predvsem za tiste, ki šele začenjajo svojo poslovno pot in jim tako poskušam pomagati preko začetnih ovir.

Nekatera podjetja ali posamezniki se že v samem začetku odločijo za mentorje in delajo z njimi dolgo časa (več let), drugi pa uporabijo mentorje na krajši rok ali samo za specifično situacijo. Tako lahko poteka tudi način dela – ali obstaja npr. točen termin (1 krat tedensko) ali pa samo po potrebi.

Kako lahko podjetja najdejo mentorje? V Sloveniji pravzaprav ne obstaja nekega formalnega združenja. Osebno nimam mentorja, ki bi bdel nad menoj, imam pa celo kopico mentorjev v obliki uspešnih podjetnikov, na katere se lahko zanesem, ko potrebujem odgovore ali nasvete.

Moje osebno mnenje glede mentorjev je ta, da poiščite uspešne ljudi iz vašega področja in jih preprosto vprašajte ali bi želeli sodelovati z vami. Več kot zavrniti vas ne morejo. V bistvu je ponavadi ravno obratno, odklonili vas bodo le, v kolikor bojo izjemno zasedeni.

Članek se precej vrti okoli načina komunikacije med stranko in mentorjem:

  • Postavite cilje. Morda nekdo potrebuje podporo mentorja, ki mu gleda pod roko, nekdo pa le nasvet. Upoštevajte to pri tem, kaj bi radi storili z vašim poslem, tako da vam bo mentor lahko postavil točna navodila.
  • Poslušajte. Mentor vas bo vedno poslušal, a to razmerje mora iti v obe smeri. Bodite odprti za njegove ideje in poskušajte razumeti njegov vidik, To seveda ne pomeni, da morate vedno narediti dobesedno kar mentor reče. To pomeni le, da morate na svoj posel gledati z večih perspektiv.
  • Bodite organizirani. Cilji v poslu se bodo spreminjali in zato je pomembno da sledite vašemu napredku.
  • Ne pričakujte, da bo mentor delal namesto vas. Mentor je tista oseba, ki vas bo navdihovala in postavljala na pravo pot, če boste zašli. Samo vi pa ste tisti, ki boste opravili svoje delo.
  • Ocenjujte sproti. Ni nujno da bosta z mentorjem vedno kompatibilna. Mogoče vam ne bo več zadoščal ali pa se bodo vaša mnenja preveč razhajala. Nič ni narobe s tem. Podate si roko in greste vsak svojo pot.

2. 6 Tips To Help You Create Viral Infographics

Kategorija: Infografika

infographic
Slika: Flickr

Pooja Lohana vam v članku predstavlja 6 nasvetov za ustvarjanje viralne infografike. Mogoče ste mnenja, da gre tu za preproste korake. Naberete si podatke, ustvarite lepo oblikovano infografiko, jo daste na svojo spletno stran in kar naenkrat vam bo pripeljala promet in povečala vašo prodajo. Temu seveda ni tako.

  1. Ne bodite nevtralni. Ljudje vas morajo ali ljubiti ali sovražiti. Dolgočasnost je nekaj k čemer se ne smete zatekati. Na spletu je že tako ogromno dolgočasnih reči in vi ne smete doprinesti k temu. Uporabite svoj glas in zastopajte svoje stališče – samo to bo premikalo gore!
  2. Uporabite močne naslove. Preproste, kratke in bogate s ključnimi besedami. Eno izmed brezplačnih eknjig, ki vam jo tudi sam močno priporočam, saj je že dolgo časa v mojem arzenalu, nosi naslov 52 Headline Hacks in jo je spisal Jon Morrow.
  3. Vnesite infografiko v razne direktorije. Visual.ly, Flickr, Pinterest, če jih imenujem samo nekaj.
  4. Uporabite svojo mrežo poznanstev. To, da naredite super-duper infografiko ne pomeni popolnoma nič, če zanjo nihče ne ve.
  5. Poiščite ljudi, ki so vas pozabili citirati. Pojdite na www.images.google.com in poglejte, kje vse se nahaja vaša infografika. Pošljite sporočilo administratorjem, da lahko brez problema objavijo infografiko, samo vir naj navedejo.
  6. Naredite ekskluzivno infografiko. Za nekatere spletne strani in bloge se splača narediti infografiko samo zanje. To pa seveda ne pomeni, da njene izpeljanke/nove verzije ne smete ponuditi tudi ostalim.

3. How to Write a Bestselling Book This Year — The Definitive Resource List and How-To Guide

Kategorija: Pisanje

bestsellers

Kdor ne pozna Tim Ferrisa, ga bom poslal nazaj v osnovno šolo marketinga! Njegove knjige morajo biti na polici vsakega, ki ga zanima marketing, spletno poslovanje ali na sploh spremembe v življenju. Knjigo The 4-Hour Work Week: Escape the 9-5, Live Anywhere and Join the New Rich (aff) pač morate prebrati!

V kolikor želite objaviti svojo knjigo, tega članka preprosto ne smete spregledati! Članek je namenjen odgovorom na naslednja vprašanja:

  1. Ali naj objavim pri založniku ali naj objavim sam?
  2. Kako lahko dobim 7 mestni predujem za svojo prvo knjigo?
  3. Kako dobim dobrega agenta? Ali ga sploh potrebujem?
  4. Kaj sploh pomeni “bestseller” lista knjig? Kako pridem nanjo?
  5. Kakšni so top marketinški nasveti, če imam malo ali nič denarja?
  6. Kateri so tisti elementi, ki se jim moram izogniti, saj bom z njimi samo izgubljal čas?

Eden najboljših člankov tega leta do sedaj!

4. 10 Content Marketing Growth Hacks [with Infographic]

Kategorija: Vsebinski marketing

content hacking
Slika: Flickr

Ustvarjanje, objavljanje in deljenje vsebin z bralci je zanesljiv način pridobivanja prometa in povečanega zaslužka. Majhni podjetnik v Sloveniji, ki se ne ukvarja s t.i. content marketingom, zamuja. Zamuja ogromno. Upam si trditi, da je na dolgi rok od tega odvisna njegova prihodnost.

Garrett Moon v članku opisuje 10 trikov za povečanje prometa na vaše vsebine:

  1. Ustvarite močan CTA. Ponudite vašim bralcem nekaj, kar preprosto ne bodo mogli zavrniti.
  2. Ustvarite glasovanje! Ljudje dandanes radi všečkajo/lajkajo vsebine. Ponudite jim to tudi na svoji spletni strani in nato prikažite npr. nabolj všečne objave v stranskem stolpcu.
  3. Omogočite enostavno deljenje vsebine po družbenih omrežjih.
  4. Ponudite svojim bralcem brezplačni tečaj. Spletno izobraževanje je trenutno v izjemnem porastu, kar poglejte si npr. Udemy (aff).
  5. Testirajte različne postavitve gumbov družbenih omrežij. Pod naslovom, na koncu članka, v footerju. A/B analiza naj postane vaša najboljša prijateljica.
  6. Napišite 25 različnih naslovov. Za slovenski trg je tale izjava mogoče malce močna, a v članku podajajo primer, kako so z A/B analizo tako izbrali najboljši naslov za nek članek.
  7. Pišite daljše članke! Neil Patel je npr. v svoji raziskavi ugotovil, da ima prvih 10 rezultatov v Googlu v povprečju vsaj 2000 besed. Oziroma če povemo enostavneje – Google nagrajuje daljša besedila.
  8. Povečajte svojo Google+ publiko. Ni potrebno biti genij, da ugotoviš, da bo Google močno dajal v ospredje rezultate iz svojega omrežja.
  9. Testirajte svojo “O meni” stran. V kolikor tega niste vedeli, a dejstvo je, da je v povprečju t.i. “About Us” stran oziroma “O meni” ena najbolj obiskanih strani na vaši spletni strani. In na žalost ponavadi tudi najbolj prezrta s strani ustvarjalcev spletne strani.
  10. Postanite bolj agresivni. Mnogi izmed nas resnično sovražijo t.i. popup okenčke. A če delujejo, jih obdržite.

5. How to Get Free Images For Your Blog

Kategorija: Slikovno gradivo

brezplačne slike
Slika: Flickr

Kje lahko najdem izjemne slike v visoki resoluciji, če se le da, zastonj? To je eno izmed bolj pogostih vprašanj, ki jih lahko beremo dandanes. Ponavadi smo preleni, da bi se ukvarjali z avtorskimi pravicami in preprosto “ukrademo” sliko, ki nam je všeč.

Dejstvo je, da je v današnjem digitalnem svetu, tovrstne kraje relativno hitro odkriti. Ne bodite presenečeni, če vam bo ponudnik gostovanja npr. zaradi pobude kakšne avtorske agencije, umaknil celotno spletno stran, dokler ne uredite tega.

Skratka, ne delajte naslednjih napak:

  1. Šel bom preprosto na Google Images in snel dol sliko.
  2. Snel bom sliko iz spleta in navedel zraven kje sem jo dobil. (ali to lahko naredim, meh,..kaj bi se s tem ukvarjal, saj sem navedel vsaj vir, ne?)
  3. Uporabil bom profesionalne fotografije z vodnim žigom.

Marcin Struzik nam v članku podaja primere spletnih mest, kjer lahko dobimo kvalitetno slikovno gradivo, brezplačno:

  • http://unsplash.com
  • http://pixabay.com/
  • http://www.sxc.hu/
  • http://www.stockvault.net/
  • http://www.morguefile.com/
  • http://search.creativecommons.org/
  • http://eng.letscc.net

Na to temo bom v bližnji prihodnosti tudi sam spisal kakšen članek.

Namesto zaključka

6 teden in 5 zanimivih člankov.

Over and out,

Tilen

p.s. V kolikor imate na voljo kakšen zanimiv članek, ki ste ga prebrali nedavno, ga sporočite spodaj v komentarjih!

Dodaj odgovor