Članek, ki je najbolj pretresel ta teden SEO sfero, je verjetno The decay and fall of guest blogging for SEO, ki ga je spisal nihče drug kot Matt Cutts. V članku opisuje dejstvo, da je končana era gostojočih člankov z namenom grajenja spletnih povezav.
Kaj bo to pomenilo v praksi, je težko napovedati. Moja mantra se dotika dveh področij, ki se ju (zaenkrat) noben Googlov ples ni dotaknil:
- Grajenje kvalitetne vsebine.
- Razpršitev dejavnosti a.k.a. “ne držati vseh jajc v eni košari“.
Sedaj pa 5 spletnih člankov, ki se mi zdijo vredni priporočila!
1. Box Refreshes Its iOS Apps, Gives Users Who Download The New Code 50GB Of Free Storage
Kategorija: Shramba podatkov v oblaku
Slika: techpp.com
Članek avtorja Alex Wilhelm na techcrunch.com predstavlja akcijo ponudnika shranjevanja podatkov v oblaku Box, ki ponuja v tem mesecu 50GB (!!) brezplačnega prostora, v kolikor si naložite njihovo aplikacijo na pametni telefon/tablico. Na žalost je ta ponudba namenjena uporabnikom Applova platforme.
Kdo ne uporablja Dropbox-a? Verjetno zelo malo ljudi. Četudi ni bil prvi na tem področju, pa je po mojem mnenju resnično populariziral tovrstno shranjevanje podatkov. Gre skratka za super zadevo, ko naenkrat nisi več odvisen od trdega diska svojega računalnika, ampak potrebuješ le spletno povezavo za dostop do svojih podatkov.
Teh ponudnikov je danes kar nekaj. Naj omenim le nekatere: Google Drive, SkyDrive, SugarSync in Bitcasa.
Kaj pa sploh tiči zadaj tem ponudbam? Preprost “upsell“. Navežite se na določenega ponudnika, shranite čim več svojih podatkov, pa vam bojo “down-the-road” lahko prodali še marsikaj.
p.s. Ponudniki tovrstnih storitev so bili razlog temu, ko sem kupoval svojega mini-jabuka (iPad mini), da sem se odločil za osnovno verzijo…
2. The Beginner’s Guide to Social Media
Kategorija: Družbena omrežja
Slika: Flickr
Moz.com je objavil masiven članek na temo družbenih omrežij za začetnike. Gre za super priročnik, precej podoben tistim, ki jih je v prejšnem letu začel lansirati Neil Patel.
Priročnik je napisan v 12. poglavjih in se dotika področij kot so: vrednost družbenih omrežij, najboljše prakse družbenih omrežij, poiščite pravo omrežje in predstavitev posameznih omrežij kot so Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pinterest.
V kolikor bi moral izpostaviti enega izmed petih člankov, ki jih danes predstavljam, potem bi bil ta definitivno pravi! Želim si, da bi tudi v slovenskem prostoru nastal kakšen tovrsten priročnik.
3. Read Feedly Offline: Download Unread Items To An Ebook
Kategorija: Programska oprema
Slika: Flickr
Nobena skrivnost ni, da sem oboževalec Feedly-a. Ena izmed temeljnih nalog moje profesije je “biti-na-tekočem”. Ko sem na hitro preveril število blogov, ki jih sledim, je številka blizu 200. Informacijski overkill? Hja, ja in ne. Potrebno se je blazno organizirati, da po eni strani cel dan samo ne bereš novic in da si dejansko tudi proaktiven in po drugi strani, da zajameš tisto količino novic, ki ti omogočajo, da lahko normalno slediš novostim.
Ni pa to za vsakega. Potrebno je imeti določeno mejo samodiscipline – npr. bral bom 1 uro na dan, e-pošto bom pregledoval samo 3krat dnevno ipd. Brez tega vam preprosto ne bo uspelo.
Članek avtorja Justin Pot-a predstavlja zanimivo pretvorbo še neprebranih člankov v e-knjigo. To lahko pretvorimo v format EPUB ali MOBI, katero lahko potem prebiramo na svojem e-bralniku, kot je Kindle, Kobo ali Nook.
4. Don’t Know What to Write About? Get Ideas From the Blog Topic Generator [Free Tool]
Kategorija: Bloganje
Slika: timeforcake.com
V kolikor se ukvarjate z ustvarjanjem vsebine, potem vam t.i. avtorjeva blokada ni nič neobičajnega. Včasih preprosto ne dobimo idej o čem pisati, včasih preprosto zmrznemo.
Na Hubspot so pripravili orodje, ki nam generira naslove člankov, da prebrodimo začetno blokado. Preprosto vpišete 3 besede (besedne zveze) in že dobite rezultate. Sam sem vpisal npr. “SEO”, “content marketing”, “blog” in dobil naslednje predloge:
- 10 Quick Tips About SEO
- Think You’re Cut Out for Doing content marketing? Take This Quiz
- 15 best blogs to follow about blog
- 7 Things About SEO Your Boss Wants to Know
- 10 Signs You Should Invest in content marketing
Algoritem še zdaleč ni popoln. Je pa “quick-fix”, kar mi popolnoma zadošča. Takoj bi se lahko lotil članka 1 in 5. Predlagam, da preverite generator naslovov, ki ga dostikrat uporabljam tudi sam: Portent.com.
5. Why Guest Posting and Blogging is a Slippery Slope – Whiteboard Friday
Kategorija: Gostujoči članki
Slika: Flickr
Ta teden sem izbral kar dva članka, ki sta bila objavljena na moz.com.
Gostujoči članki bojo, kot kaže, ena izmed tem, o katerih se bo govorilo v kontekstu SEO v letu 2014. Že v začetku sem omenil Matt Cutts-a, ki je govoril o tem, da se bo spletni bog Google s strelami lotil black-hatterjev, ehm..SEO grešnikov, ki izkoriščajo gostujoče članke za “grde namene”.
Načeloma se s tem tudi sam popolnoma strinjam. V komentarjih pod člankom je zanimiva analogija, kako si nekateri predstavljajo, kaj gostujoči članki sploh so:
Guest Blog = Article Directory
Sarah v tem članku omenja 3 predpostavke, ki so gostujoče članke pripeljale v “nehvaležno” situacijo:
- Več spletnih povezav je vedno boljše.
- Manj uredniškega nadzora nad vsebino je vedno boljše.
- Spletna povezava šteje več kot npr. vpliv in kredibilnost bloga.
Preberite si naprej v članku, zakaj temu ni tako.
Pri gostujočih člankih “naj” bi šlo predvsem za to, da dosežemo novo publiko, takšno, ki jo v kratkem roku preko svojega bloga ne bi mogli. Če dam konkreten primer – če bi objavil gostujoči članek na had.si, bi bil to način, preko katerega bi posledično dobil nove obiskovalce na ta blog.
4 teden in 5 zanimivih člankov.
Over and out,
Tilen
p.s. V kolikor imate na voljo kakšen zanimiv članek, ki ste ga prebrali nedavno, ga sporočite spodaj v komentarjih!
Dodaj odgovor