Spletni članki vredni branja #25

življenjepis
Živjo, Tilen tukaj. Po dolgem času manj kot 1000 besed. Zakaj? Ker sem v 800 besedah napisal ravno toliko kot sem mislil napisati. 🙂
  1. O 10 brezplačnih orodjih za pisanje spletnega življenjepisa.
  2. O tem ali znate monetizirati svoj blog.
  3. O 100 vprašanjih, ki jih morate postaviti, ko razvijate spletno stran.
  4. O 67 orodjih za vaš email marketing.
  5. O 8 spletnih mestih, na katerih lahko najdete kvalitetne spletne članke.

Sledi nepozabnih pet.

1. 10 Online Tools To Create Impressive Resumes

Kategorija: Pisanje

resume
Na zgornji sliki si lahko ogledate moj kratek CV, ki sem ga sicer že nekajkrat spremenil. Že dolgo nazaj sem se namreč zavedel, da se moramo kot posamezniki oglaševati, oglaševati svoje sposobnosti, svoja znanja.

Zakaj? Ker nikoli ne veš, kakšne priložnosti se bodo na podlagi tega pojavile.

Nancy Young v članku predstavi 10 orodij, s katerimi lahko naredite vizualni spletni življenjepis na hiter, preprost in prilagodljiv način.

Zavedati se je potrebno namreč, da življenjepis napisan v Wordu že zdavnaj ne zadostuje več. Potrebujete življenjepis, ki bo pritegnil pozornost vašega bodočega delodajalca do točke, da bo dejansko prebral življenjepis.

2. 8 Months Into Your Blogging, And Still No Idea How To Monetize? (And Why I’m Pissed Off)

Kategorija: Bloganje

no money
Slika: Flickr

David Risley v članku govori o tem, da klasična zgodba o monetizaciji bloga danes ne deluje več. Kako že gre?

  1. Začnite pisati blog, ki naj bo vaša strast.
  2. Delajte nenehno optimizacijo vaše spletne strani.
  3. Pišite vsak dan.
  4. Nenehno delite preko vaših družbenih omrežij v upanju na večji obisk.
  5. Poskušajte ugotovite kako zaslužiti vsaj nekaj denarja z partnerskimi povezavami.

Namesto tega ponudi izboljšano različico. Najprej pozabite na blog. Blog je samo pojavna oblika. Če bi radi zgradili spletni posel, potem zgradite posel in ne bloga. Kateri so torej koraki v pravo smer po njegovem mnenju?

  1. Odločite se, kakšno dodano vrednost boste prinesli svojim strankam.
  2. Potrdite povpraševanje po vaših storitvah ali izdelkih.
  3. Naredite načrt za izdelavo prve storitve/izdelka, ki bo zadovoljila to povpraševanje.
  4. Naredite preprost blog in se osredotočite na CTA.
  5. Napišite temeljne članke, ki se dotikajo vaših storitev ali izdelkov. Nehajte se obremenjevati s količino člankov. Vaša stranka ni Google, je oseba iz krvi in mesa. Dovolj je, če napišete 1 članek na teden. Porabite več časa na marketingu kot na pisanju.
  6. Oglašujte! Deljenje člankov po družbenih omrežjih bo prineslo rezultate, a še zdaleč ne tako hitro in lahko, kot si mislite. Plačano oglaševanje na družbenih omrežjih bo prineslo prave rezultate mnogo hitreje.
  7. Stojte za vašim delom.

3. 100+ Questions You Must Ask When Developing A Web Site

Kategorija:

website design
Slika: Flickr

Izjemen članek Stoney deGeyterja, ki govori o 100 vprašanjih, ki jih morate postaviti, ko razvijate spletno stran.

Poleg vprašanj, je najbolj zanimiv njegov pristop k zadevi, saj pravi, da bi se celoten dizajn spletnega mesta moral začeti pri marketingu. Marketing je tisti, ki določa kaj bo na strani izgledalo dobro. Marketing je tisti, ki določa strukturo spletnega mesta. Marketing določa ustrezno navigacijo. Marketing je tisti, ki poskrbi da dizajn naredi kar najboljšo uporabniško izkušnjo. In navsezadnje, marketing je tisti, ki bo spletno stran spremenil v vir prihodkov.

Odgovori na vprašanja, ki so navedena v članku, bodo poskrbeli, da bo končni izdelek spletnega mesta ravno tak, kot si ga je zamislil naročnik.

Zastavljena vprašanja omogočajo:

  • da dodobro spoznate naročnikovo področje poslovanja, katera je njegova ciljna publika in kaj ta publika išče,
  • da navedete kar najbolj možno ceno projekta, brez raznih aneksov,
  • da zgradite spletno stran, ki je takoj pripravljena na oglaševanje.

4. 67 Tools That Will Help You Grow Your Email List

Kategorija: Email marketing

email list
Slika: Flickr

Kot pravi Greg Digneo, je vaša email lista srce vaše marketinške strategije. Ko boste napisali članek, bojo ljudje, ki so prijavljeni na listi tisti, ki ga bodo prvi prebrali. Ko boste gostili webinar, bodo taisti ljudje tisti, ki se ga bodo prvi udeležili.

V članku je predstavljenih kar 67 orodij, ki vam lahko pomagajo pri rasti vaše email liste. Nekatera od teh orodij lahko vidite na naši spletni strani:

Orodja, ki sem jih tako ali drugače že imel priliko testirati in jih lahko brez problema priporočim:

5. 8 Great Places To Find Articles Worth Reading On The Web

Kategorija: Branje

reading online news
Slika: Flickr

Kot informacijski strokovnjak vem, da je splet kar se tiče informacij dvorezen meč. Po eni strani imate nešteto informacij na dosegu roke, po drugi strani pa je ravno to razlog, da morate biti že kar usposobljeni, da ločite zrno od plevela. In na spletu je ogromno plevela.

Mihir Patkar v članku opiše 8 spletnih mest, kjer lahko najdete spletne članke, ki jih je vredno prebrati:

  1. Longform
  2. Longreads
  3. The Browser
  4. Reddit InDepthStories
  5. The Feature
  6. Readability Top Reads
  7. PocketHits
  8. Best Magazine Articles Ever

Za vse željne kvalitetnega branja, toplo priporočam!

Namesto zaključka

25 teden in 5 zanimivih člankov.

Over and out,

Tilen

Dodaj odgovor