- O 9 orodjih, ki vam lahko prihranijo čas pri pisanju.
- O 20 zastonjskih SEO knjigah.
- O 10 preprostih trikih, ki vam lahko izboljšajo blog.
- O 10 obžalovanjih, ki se jim lahko izognete.
- O 4 nasvetih za optimizacijo Facebook oglaševanja
Sledi nepozabnih pet.
1. 9 Time Saving Writing Tools for Content Marketers
Kategorija: Pisanje
Slika: Flickr
Kako poteka pri meni pisanje? Tako da najprej spišem tekst v Notepadu ali znotraj Google Docs in ga šele potem uvozim v WordPress. Tako sem se navadil po tem, ko se mi je dvakrat zgodilo, da se osnutek ni shranil znotraj prispevka, kot bi se moral in sem izgubil kar precej teksta.
Robert Morris nas v članku sprašuje ali smo kdaj imeli v glavi super idejo, pa nismo imeli časa, discipline ali volje jo spraviti na papir (zaslon..).
Rešitev je v kombinaciji orodij, ki so lahko dostopni in do katerih je mogoče povsod dostopati. Ta orodja vam bodo s tem, ko vam bodo omogočala nemoteče okolje za pisanje, povečala vašo produktivnost. V nadaljevanju je predstavljenih 9 orodij, na tem mestu bi omenil 4:
- Write or Die
- Quabel
- NinjaEssays
- Plotbot
Še posebej uporabno orodje, če vas posodobitve na družbenih omrežjih vsakič znova zmotijo.
Zelo preprosto in uporabno spletno orodje za pisanje brez motečih elementov.
V kolikor imate časovni rok za oddajo, pa ste preprosto brez idej, lahko uporabite storitev kot je Ninja Essays, kjer vam preko 300 profesionalnih piscev lahko priskoči na pomoč.
Izjemno uporabno spletno orodje za pisanje scenarijev.
Sam bi na tem mestu omenil še Ommwriter, Q10in Writemonkey. Tovrstnih programov je sicer še veliko in sigurno si boste našli svojega.
2. 20 Free Ebooks To Improve Your Site’s SEO
Kategorija: Optimizacija spletne strani
Slika:outsourcingseoisgood.files.wordpress.com
Pri SEO (a.k.a. search engine optimisation) gre za optimizacijo za spletne iskalnike, katere namen je dvigniti pozicijo med najdenimi rezultati. V osnovi govorimo o dveh plateh. T.i. offsite optimizacija, kjer je pomembno, kaj drugi pravijo o nas (povezovanje na našo stran) in onsite optimizacija, kjer je govora o tem, kaj mi pravimo o samemu sebi (optimizacija ključnih besed, povezave znotraj spletnega mesta ipd.).
Debata okoli SEO ne bo nikoli ponehala, saj se vsak dan na tem področju pojavljajo novi izzivi. Azzief Khaliq je v članku pripravil seznam 20 brezplačnih eknjig, ki bodo predvsem začetnikom pomagala razumeti in se soočiti s to tematiko. Vse knjige so na voljo potem, ko prispevate svoj mail naslov. 🙂
- 17 SEO Myths You Should Leave Behind in 2014
- SEO: The Past, Present, and Future
- SEO Now. 2014
- How to Create Compelling Content that Ranks Well in Search Engines
- Hobo Beginners Guide To SEO 2013
- The SEO Survival Guide
- Is SEO Going To Be Different In 2014?
- Understanding SEO Techniques
- 8 Actionable On-Site Optimization Techniques To Boost Your SEO
- SEO For E-Commerce Sites In 2013
- How to Find Keywords: 7 Simple Steps to Keyword Research (and SEO) Success
- How To Build Backlinks In 2014 (That Actually Work)
- SEO Simplified
- Keyword Research: A Real-World Guide
- Learning SEO From The Experts
- 10 Toxic SEO Techniques
- SEO 101: The Ultimate Guide For Small Businesses
- A Loan Officer’s Guide To SEO
- SEO Experts Reveal The Truth About Marketing
- The Beginner’s Guide To SEO
Prva omenjena knjiga govori o modernih SEO taktikah in o mitih, ki se jih SEO še danes ne more znebiti. V knjigi boste dobili odgovore na vprašanja kot so:”Ali meta opisi še delujejo?”, “Ali je več spletnih povezav bolje kot več vsebine?” ipd.
Hiter pregled zgodovine in razvoja SEO.
Več kot 330 strani dolga knjiga, ki vključuje intervjuje z vodilnimi strokovnjaki na tem področju. Toplo priporočam!
Knjiga Briana Clarka, ki govori o tem, kako iskanje poteka do tega, zakaj vam bo pisanje za ljudi in ne za spletne iskalnike pomagalo pri SEO.
Knjiga, ki se dotika vsebin kot so primeri prakse označevanja ključnih besed, do gostote ključnih besed in notranjega povezovanja.
18 strani dolga knjiga, ki se dotika Googlovih posodobitev, ustvarjanja vsebin in grajenja spletnih povezav.
V knjigi boste odkrili katere taktike so dandanes nezaželjene, kaj so Googlove posodobitve (Panda, Penguin in Hummingbird) prinesle za tržnike in kako prilagoditi SEO strategijo razmeram v letu 2014.
Pregledna knjiga, ki na 25 straneh razlaga o SEO orodjih, o tem, zakaj je na spletni strani pomembna sveža vsebina ipd.
Kot pove že sam naslov, je v knjigi govora o 8 tehnikah, ki jih lahko uporabimo pri onsite optimizaciji.
Knjiga, ki se dotika predvsem SEO na spletnih trgovinah.
SEO razložen na izjemno enostaven način.
Izjemno zanimivo področje znotraj SEO. Nathan Gotch v knjigi opisuje svoj pogled na grajenje spletnih povezav, ki delujejo v tem letu.
Ena izmed knjig, kjer je SEO predstavljen na izjemno enostaven način.
Še ena knjiga Briana Clarka, ki se dotika raziskavo ključnih besed na poglobljen način s pomočjo resničnih primerov.
Knjiga je kompilacija nasvetov 6 SEO strokovnjakov, kot so Rand Fishkin iz SEOmoz in Stephanie Chang iz Distilled.
Knjiga, ki vam lepo pove, da se pri SEO ne gre zato, da bi nadigrali sistem in ki vam predstavi 10 SEO tehnik, ki vam lahko uničijo spletno mesto.
Ta eknjiga je nišno usmerjena na SEO tehnike, ki so posebej primerne za manjša podjetja.
Kljub temu, da gre za nišno področje – predvsem finance, boste v knjigi našli uporabne SEO nasvete.
Še ena knjiga, kjer SEO strokovnjaki predstavijo svoja stališča.
Izjemno pregledna knjiga o SEO. Spisal Rand Fishkin in njegova ekipa na moz.com. Toplo priporočam!
3. 10 Super Easy Blog Post Tricks To Increase Your Business
Kategorija: Bloganje
Slika:bloggersideas.com
Tovrstni članki so vedno primerni za osvežitev osnovnega znanja o bloganju. Heidi Cohen piše o 10 preprostih trikih, ki vam lahko pripeljejo več strank:
- Delajte po urniku.
- Naredite super naslove.
- Članki naj bodo berljivi.
- Vključite zanimive slike.
- Uporabite ravno prav spletnih povezav.
- Uporabite urednika.
- Redno objavljajte.
- Odprite vrata diskusiji.
- Uporabite CTA
- Ne zanemarite statistiko.
Na začetku je preprosto pisati članke, idej je polno. Kasneje postane vsa stvar precej bolj zakomplicirana. Lahko zbolite, odpotujete, lahko dobite nove zadolžitve ipd. Heidi priporoča, da se lotite vsaj 2 tedenskega vpisovanja del v urnik.
Naslovi so tisti, od katerih bo na začetku odvisno ali se bodo bralci sploh lotili vsebine. Vzemite si čas.
Uporabite krajše odstavke, preproste besede.
Ljudje smo vizualna bitja in ponavadi je poleg naslova prav slika tista, ki bo odločila ali bo bralec prebral vaš tekst.
Uporabite spletne povezave do drugih zanimivih vsebin. Citirajte uporabna besedila. Povežite vaše članke z vašimi prodajnimi stranmi, kjer je to primerno.
Naj vam nekdo pregleda besedilo za slovničnimi in pravopisnimi napakami.
Izberite si urnik pogostosti objavljanja. Navadite vaše bralce na to, da lahko na določen dan pričakujejo vašo objavo.
Zaključite članek z vprašanjem za vaše bralce in nadaljujte debato npr. na družbenih omrežjih.
Še predno začnete pisati vaš članek, se vprašajte, kaj želite da vaš bralec naredi, ko bo prebral besedilo.
Na tem mestu ni toliko govora o tem, kolikokrat bo članek deljen preko družbenih omrežij. Začnite razmišljati najprej kaj želite z blogom doseči in temu primerno prilagodite pričakovane rezultate.
4. 10 REGRETS YOU CAN AVOID
Kategorija: Motivacija
Slika: Flickr
Obžalovanje je ena hecna stvar. Pride takrat, ko nečesa ne morete več spremeniti, pa bi to vseeno radi storili. Kje je rešitev za to? Že dolgo nisem predstavil članka Jamesa Altucherja (nazadnje v številki 11 te serije). V tem članku se sprašuje po tem, ali se lahko izognemo obžalovanju, ki ga imajo ostali, če le tega poznamo? Omenja 10 obžalovanj, ki se jim lahko izognemo:
- Ne kupujte stvari.
- Ne delajte ničesar, kar ne želite delati.
- Ne poskušajte ustreči ljudem.
- Ne zaljubite se v nekoga, ki je zaljubljen v nekoga tretjega.
- Ne delajte obljub, ki jih ne morete izpolniti.
- Ne hodite, tečite.
- Ne čakajte na ljudi, da rečejo:”Ja.”.
- Ne kradite sponk za papir.
- Ne jejte slabe hrane.
- Ne obžalujte.
Kupujte doživetja. Hiša je stvar, potovanje je doživetje.
Mislite, da je še čas, da odidete. V resnici tega časa ni.
Nihče ni bolj vreden ljubezni kot ti sam. Denar, ki ga izgubiš, lahko nadoknadiš. Po drugi strani, pa je tudi samo 5 minut, ki jih zapraviš za to, da ustrežeš drugemu, izgubljenih za vedno.
Ti ljudje so kot magneti za ljubezen. So kot črna luknja, ki te posrkajo in ponavadi ostanejo le delčki tebe.
V trenutku, ko ste prebrali to, veste točno o kom govorim.
Preprosto tečite. Ojačate si krvne žile. Možgani dobijo več kisika. Postanete pametnejši. Življenje je lepše. In videli boste več od ljudi, ki hodijo.
Najprej recite “Ja.” samemu sebi in vsi ostali bodo rekli “Ja.” kasneje.
Mogoče se to zdi samoumevno, majhno. Toda miljon sponk v celem življenju nanese ogromen kup železa. Rajši bodite iskreni.
Pod slabo hrano si predstavljajte hitro hrano. Predstavljajte pa si tudi dnevne novice za vaše možgane.
Vsak jutrišnji dan je določen z vsakim današnjim dnem.
5. 4 Tips for Better Facebook Ad Performance
Kategorija: Družbena omrežja
Članek, ki ga je spisala Melissa Polsky govori o 4 nasvetih za optimizacijo Facebook oglaševanja. Zakaj? Oglasi na Facebooku zahtevajo nenehno testiranje saj univerzalni dostop k oglasom zelo redko deluje. Kateri so ti nasveti?
- Izjemne slike
- Vključite CTA
- Ne obstaja univerzalno najboljša struktura oglaševanja
- Ne zanašajte se na to, kar mislite, da bo delovalo
Ne glede na to, ali prodajate izdelek ali spodbujate obiskovalce, da všečkajo vašo stran, vaša slika na oglasu se mora ujemati z samo vsebino. Nekatere raziskave pišejo o tem, da je za uspeh oglaševalske akcije kar v 70% kriva slika. Za najboljšo resolucijo uporabite slike, ki so dimenzije 1200*627 pikslov.
Vedno vključite v oglas CTA (call to action)! Če tega ne bo, obiskovalci ne bodo vedeli ali morajo všečkati stran, ali morajo deliti objavo, kupiti izdelek? Boljše razumevanje oglasa bo vodilo k boljši konverziji.
Veliko različnih elementov, med drugim cilji vaše oglaševalske kampanje ali pa vaša konkurenca, lahko vpliva na to, ali se boste posluževali CPC (Cost Per Click oziroma cena na klik na oglasa) ali CPM (Cost Per Mile oziroma cena na tisoč prikazov oglasa). Testirajte, testirajte, testirajte!
Kot oglaševalcu me lahko hitro objame občutek:”Ta oglas bo deloval, ker izgleda dobro.” Dostikrat pozabimo, da ponavadi ne oglašujemo na domačem terenu, temveč v nišah, ki imajo svoje značilnosti. Samo takrat, ko boste preizkusili različne možnosti vsebine, slik in CTA, boste lahko vedeli, kako na to reagira ciljna publika.
Namesto zaključka
24 teden in 5 zanimivih člankov.
Over and out,
Tilen
Dodaj odgovor