Spletni članki vredni branja #24

Živjo, Tilen tu. Poletje, vročina, plaža,..nekateri že uživate na dopustu, nekateri pa neumorno delamo. O čem pišem v 24 epizodi?
  1. O 9 orodjih, ki vam lahko prihranijo čas pri pisanju.
  2. O 20 zastonjskih SEO knjigah.
  3. O 10 preprostih trikih, ki vam lahko izboljšajo blog.
  4. O 10 obžalovanjih, ki se jim lahko izognete.
  5. O 4 nasvetih za optimizacijo Facebook oglaševanja

Sledi nepozabnih pet.

1. 9 Time Saving Writing Tools for Content Marketers

Kategorija: Pisanje

saving time
Slika: Flickr

Kako poteka pri meni pisanje? Tako da najprej spišem tekst v Notepadu ali znotraj Google Docs in ga šele potem uvozim v WordPress. Tako sem se navadil po tem, ko se mi je dvakrat zgodilo, da se osnutek ni shranil znotraj prispevka, kot bi se moral in sem izgubil kar precej teksta.

Robert Morris nas v članku sprašuje ali smo kdaj imeli v glavi super idejo, pa nismo imeli časa, discipline ali volje jo spraviti na papir (zaslon..).

Rešitev je v kombinaciji orodij, ki so lahko dostopni in do katerih je mogoče povsod dostopati. Ta orodja vam bodo s tem, ko vam bodo omogočala nemoteče okolje za pisanje, povečala vašo produktivnost. V nadaljevanju je predstavljenih 9 orodij, na tem mestu bi omenil 4:

  1. Write or Die
  2. Še posebej uporabno orodje, če vas posodobitve na družbenih omrežjih vsakič znova zmotijo.

  3. Quabel
  4. Zelo preprosto in uporabno spletno orodje za pisanje brez motečih elementov.

  5. NinjaEssays
  6. V kolikor imate časovni rok za oddajo, pa ste preprosto brez idej, lahko uporabite storitev kot je Ninja Essays, kjer vam preko 300 profesionalnih piscev lahko priskoči na pomoč.

  7. Plotbot
  8. Izjemno uporabno spletno orodje za pisanje scenarijev.

Sam bi na tem mestu omenil še Ommwriter, Q10in Writemonkey. Tovrstnih programov je sicer še veliko in sigurno si boste našli svojega.

2. 20 Free Ebooks To Improve Your Site’s SEO

Kategorija: Optimizacija spletne strani

granny-rankings
Slika:outsourcingseoisgood.files.wordpress.com

Pri SEO (a.k.a. search engine optimisation) gre za optimizacijo za spletne iskalnike, katere namen je dvigniti pozicijo med najdenimi rezultati. V osnovi govorimo o dveh plateh. T.i. offsite optimizacija, kjer je pomembno, kaj drugi pravijo o nas (povezovanje na našo stran) in onsite optimizacija, kjer je govora o tem, kaj mi pravimo o samemu sebi (optimizacija ključnih besed, povezave znotraj spletnega mesta ipd.).

Debata okoli SEO ne bo nikoli ponehala, saj se vsak dan na tem področju pojavljajo novi izzivi. Azzief Khaliq je v članku pripravil seznam 20 brezplačnih eknjig, ki bodo predvsem začetnikom pomagala razumeti in se soočiti s to tematiko. Vse knjige so na voljo potem, ko prispevate svoj mail naslov. 🙂

  1. 17 SEO Myths You Should Leave Behind in 2014
  2. Prva omenjena knjiga govori o modernih SEO taktikah in o mitih, ki se jih SEO še danes ne more znebiti. V knjigi boste dobili odgovore na vprašanja kot so:”Ali meta opisi še delujejo?”, “Ali je več spletnih povezav bolje kot več vsebine?” ipd.

  3. SEO: The Past, Present, and Future
  4. Hiter pregled zgodovine in razvoja SEO.

  5. SEO Now. 2014
  6. Več kot 330 strani dolga knjiga, ki vključuje intervjuje z vodilnimi strokovnjaki na tem področju. Toplo priporočam!

  7. How to Create Compelling Content that Ranks Well in Search Engines
  8. Knjiga Briana Clarka, ki govori o tem, kako iskanje poteka do tega, zakaj vam bo pisanje za ljudi in ne za spletne iskalnike pomagalo pri SEO.

  9. Hobo Beginners Guide To SEO 2013
  10. Knjiga, ki se dotika vsebin kot so primeri prakse označevanja ključnih besed, do gostote ključnih besed in notranjega povezovanja.

  11. The SEO Survival Guide
  12. 18 strani dolga knjiga, ki se dotika Googlovih posodobitev, ustvarjanja vsebin in grajenja spletnih povezav.

  13. Is SEO Going To Be Different In 2014?
  14. V knjigi boste odkrili katere taktike so dandanes nezaželjene, kaj so Googlove posodobitve (Panda, Penguin in Hummingbird) prinesle za tržnike in kako prilagoditi SEO strategijo razmeram v letu 2014.

  15. Understanding SEO Techniques
  16. Pregledna knjiga, ki na 25 straneh razlaga o SEO orodjih, o tem, zakaj je na spletni strani pomembna sveža vsebina ipd.

  17. 8 Actionable On-Site Optimization Techniques To Boost Your SEO
  18. Kot pove že sam naslov, je v knjigi govora o 8 tehnikah, ki jih lahko uporabimo pri onsite optimizaciji.

  19. SEO For E-Commerce Sites In 2013
  20. Knjiga, ki se dotika predvsem SEO na spletnih trgovinah.

  21. How to Find Keywords: 7 Simple Steps to Keyword Research (and SEO) Success
  22. SEO razložen na izjemno enostaven način.

  23. How To Build Backlinks In 2014 (That Actually Work)
  24. Izjemno zanimivo področje znotraj SEO. Nathan Gotch v knjigi opisuje svoj pogled na grajenje spletnih povezav, ki delujejo v tem letu.

  25. SEO Simplified
  26. Ena izmed knjig, kjer je SEO predstavljen na izjemno enostaven način.

  27. Keyword Research: A Real-World Guide
  28. Še ena knjiga Briana Clarka, ki se dotika raziskavo ključnih besed na poglobljen način s pomočjo resničnih primerov.

  29. Learning SEO From The Experts
  30. Knjiga je kompilacija nasvetov 6 SEO strokovnjakov, kot so Rand Fishkin iz SEOmoz in Stephanie Chang iz Distilled.

  31. 10 Toxic SEO Techniques
  32. Knjiga, ki vam lepo pove, da se pri SEO ne gre zato, da bi nadigrali sistem in ki vam predstavi 10 SEO tehnik, ki vam lahko uničijo spletno mesto.

  33. SEO 101: The Ultimate Guide For Small Businesses
  34. Ta eknjiga je nišno usmerjena na SEO tehnike, ki so posebej primerne za manjša podjetja.

  35. A Loan Officer’s Guide To SEO
  36. Kljub temu, da gre za nišno področje – predvsem finance, boste v knjigi našli uporabne SEO nasvete.

  37. SEO Experts Reveal The Truth About Marketing
  38. Še ena knjiga, kjer SEO strokovnjaki predstavijo svoja stališča.

  39. The Beginner’s Guide To SEO
  40. Izjemno pregledna knjiga o SEO. Spisal Rand Fishkin in njegova ekipa na moz.com. Toplo priporočam!

3. 10 Super Easy Blog Post Tricks To Increase Your Business

Kategorija: Bloganje

Content-in-SEO-meme
Slika:bloggersideas.com

Tovrstni članki so vedno primerni za osvežitev osnovnega znanja o bloganju. Heidi Cohen piše o 10 preprostih trikih, ki vam lahko pripeljejo več strank:

  1. Delajte po urniku.
  2. Na začetku je preprosto pisati članke, idej je polno. Kasneje postane vsa stvar precej bolj zakomplicirana. Lahko zbolite, odpotujete, lahko dobite nove zadolžitve ipd. Heidi priporoča, da se lotite vsaj 2 tedenskega vpisovanja del v urnik.

  3. Naredite super naslove.
  4. Naslovi so tisti, od katerih bo na začetku odvisno ali se bodo bralci sploh lotili vsebine. Vzemite si čas.

  5. Članki naj bodo berljivi.
  6. Uporabite krajše odstavke, preproste besede.

  7. Vključite zanimive slike.
  8. Ljudje smo vizualna bitja in ponavadi je poleg naslova prav slika tista, ki bo odločila ali bo bralec prebral vaš tekst.

  9. Uporabite ravno prav spletnih povezav.
  10. Uporabite spletne povezave do drugih zanimivih vsebin. Citirajte uporabna besedila. Povežite vaše članke z vašimi prodajnimi stranmi, kjer je to primerno.

  11. Uporabite urednika.
  12. Naj vam nekdo pregleda besedilo za slovničnimi in pravopisnimi napakami.

  13. Redno objavljajte.
  14. Izberite si urnik pogostosti objavljanja. Navadite vaše bralce na to, da lahko na določen dan pričakujejo vašo objavo.

  15. Odprite vrata diskusiji.
  16. Zaključite članek z vprašanjem za vaše bralce in nadaljujte debato npr. na družbenih omrežjih.

  17. Uporabite CTA
  18. Še predno začnete pisati vaš članek, se vprašajte, kaj želite da vaš bralec naredi, ko bo prebral besedilo.

  19. Ne zanemarite statistiko.
  20. Na tem mestu ni toliko govora o tem, kolikokrat bo članek deljen preko družbenih omrežij. Začnite razmišljati najprej kaj želite z blogom doseči in temu primerno prilagodite pričakovane rezultate.

4. 10 REGRETS YOU CAN AVOID

Kategorija: Motivacija

regret nothing
Slika: Flickr

Obžalovanje je ena hecna stvar. Pride takrat, ko nečesa ne morete več spremeniti, pa bi to vseeno radi storili. Kje je rešitev za to? Že dolgo nisem predstavil članka Jamesa Altucherja (nazadnje v številki 11 te serije). V tem članku se sprašuje po tem, ali se lahko izognemo obžalovanju, ki ga imajo ostali, če le tega poznamo? Omenja 10 obžalovanj, ki se jim lahko izognemo:

  1. Ne kupujte stvari.
  2. Kupujte doživetja. Hiša je stvar, potovanje je doživetje.

  3. Ne delajte ničesar, kar ne želite delati.
  4. Mislite, da je še čas, da odidete. V resnici tega časa ni.

  5. Ne poskušajte ustreči ljudem.
  6. Nihče ni bolj vreden ljubezni kot ti sam. Denar, ki ga izgubiš, lahko nadoknadiš. Po drugi strani, pa je tudi samo 5 minut, ki jih zapraviš za to, da ustrežeš drugemu, izgubljenih za vedno.

  7. Ne zaljubite se v nekoga, ki je zaljubljen v nekoga tretjega.
  8. Ti ljudje so kot magneti za ljubezen. So kot črna luknja, ki te posrkajo in ponavadi ostanejo le delčki tebe.

  9. Ne delajte obljub, ki jih ne morete izpolniti.
  10. V trenutku, ko ste prebrali to, veste točno o kom govorim.

  11. Ne hodite, tečite.
  12. Preprosto tečite. Ojačate si krvne žile. Možgani dobijo več kisika. Postanete pametnejši. Življenje je lepše. In videli boste več od ljudi, ki hodijo.

  13. Ne čakajte na ljudi, da rečejo:”Ja.”.
  14. Najprej recite “Ja.” samemu sebi in vsi ostali bodo rekli “Ja.” kasneje.

  15. Ne kradite sponk za papir.
  16. Mogoče se to zdi samoumevno, majhno. Toda miljon sponk v celem življenju nanese ogromen kup železa. Rajši bodite iskreni.

  17. Ne jejte slabe hrane.
  18. Pod slabo hrano si predstavljajte hitro hrano. Predstavljajte pa si tudi dnevne novice za vaše možgane.

  19. Ne obžalujte.
  20. Vsak jutrišnji dan je določen z vsakim današnjim dnem.

5. 4 Tips for Better Facebook Ad Performance

Kategorija: Družbena omrežja

high speed

Članek, ki ga je spisala Melissa Polsky govori o 4 nasvetih za optimizacijo Facebook oglaševanja. Zakaj? Oglasi na Facebooku zahtevajo nenehno testiranje saj univerzalni dostop k oglasom zelo redko deluje. Kateri so ti nasveti?

  1. Izjemne slike
  2. Ne glede na to, ali prodajate izdelek ali spodbujate obiskovalce, da všečkajo vašo stran, vaša slika na oglasu se mora ujemati z samo vsebino. Nekatere raziskave pišejo o tem, da je za uspeh oglaševalske akcije kar v 70% kriva slika. Za najboljšo resolucijo uporabite slike, ki so dimenzije 1200*627 pikslov.

  3. Vključite CTA
  4. Vedno vključite v oglas CTA (call to action)! Če tega ne bo, obiskovalci ne bodo vedeli ali morajo všečkati stran, ali morajo deliti objavo, kupiti izdelek? Boljše razumevanje oglasa bo vodilo k boljši konverziji.

  5. Ne obstaja univerzalno najboljša struktura oglaševanja
  6. Veliko različnih elementov, med drugim cilji vaše oglaševalske kampanje ali pa vaša konkurenca, lahko vpliva na to, ali se boste posluževali CPC (Cost Per Click oziroma cena na klik na oglasa) ali CPM (Cost Per Mile oziroma cena na tisoč prikazov oglasa). Testirajte, testirajte, testirajte!

  7. Ne zanašajte se na to, kar mislite, da bo delovalo
  8. Kot oglaševalcu me lahko hitro objame občutek:”Ta oglas bo deloval, ker izgleda dobro.” Dostikrat pozabimo, da ponavadi ne oglašujemo na domačem terenu, temveč v nišah, ki imajo svoje značilnosti. Samo takrat, ko boste preizkusili različne možnosti vsebine, slik in CTA, boste lahko vedeli, kako na to reagira ciljna publika.

Namesto zaključka

24 teden in 5 zanimivih člankov.

Over and out,

Tilen

Dodaj odgovor