- O 8 vrstah CTA akcijah (call-to-action), ki bi jih morali preizkusiti na spletni strani.
- O 6 nalogah, ki jih upravljalci družbenih omrežij dejansko opravljajo.
- O tem, kako pisati manj in povedati več.
- O tem, ali tudi vi delate na področju email marketinga začetniške napake.
- O tem, kako postati milijonar pred 30.letom starosti.
Sledi nepozabnih pet.
1. 8 Types of CTAs You Should Absolutely Try on Your Blog
Kategorija: Bloganje
Slika: Flickr
Rachel Sprung v članku piše o 8 vrstah t.i. CTA akcijah (call-to-action), ki bi jih morali testirati na vaši spletni strani. Po njenih besedah je CTA kritična komponenta prepričevanja obiskovalca, da na vaši strani izvede neko akcijo (npr. vpis maila, gumb za nakup ipd.). Katere so te akcije?
- Pametni CTA na dnu članka
- CTA za družbena omrežja
- CTA za tvitanje
- CTA za vpis na mailing listo
- CTA za komentiranje
- T.i. Slide-in CTA
- CTA v članku
- CTA v stranskem stolpcu
Na koncu članka je vedno pametno imeti CTA, ki vašim bralcem pove, da ko nehajo brati, lahko izvedejo določeno akcijo. Bistvo pametnih CTA pa je v tem, da ponudijo različno vsebino, glede na to, ali je obiskovalec le obiskovalec, ali je potencialna stranka ali pa že obstoječi kupec.
Olajšajte vašim bralcem, da vas sledijo na družbenih medijih in vnesite na stran ustrezne povezave (gumbe) za družbena omrežja.
CTA za tvite so postali v zadnjem času precej popularni in tudi sami smo ga (testno) začeli uporabljati. Ko nekdo klikne na to povezavo, se mu izpiše vnaprej pripravljen tvit.
Ta CTA je neizogiben. Omogočite vašim obiskovalcem da se kar najlažje vpišejo na mailing listo.
Na tem mestu je govora o tem, da na koncu članka našim bralcem omenimo, da naj delijo svoje misli v komentarjih.
Slide-in CTA je okno, ki se ponavadi pojavi, ko pridemo na dnu strani in se “pripelje” iz strani zaslona. Prednost pred klasičnim pojavnim oknom je ta, da je precej manj vsiljiv za obiskovalca.
CTA ni nujno da se pojavi v obliki velikega gumba, temveč je lahko le povezava sredi članka, ki nas napeljuje, naj si preberemo še kaj dodatnega.
Primer CTA v stranskem stolpcu je ponavadi oglas v obliki slike.
2. 6 Jobs the Best Social Media Managers Actually Do
Kategorija: Družbena omrežja
Slika: Flickr
Ellie Mirman v članku piše o zmotnem mišljenju, da je edina stvar, za katero so upravljalci družbenih omrežij (manager družbenih omrežij?) zadolženi, spodbujanje komuniciranja s publiko. Članek je sestavljen na zanimiv način, kjer najprej opisuje nalogo, nato katere so tiste spretnosti, ki jih mora upravljalec imeti in kako to prinaša rezultate. Ellie piše o 6 nalogah, ki jih upravljalci družbenih omrežij dejansko opravljajo:
- Ustvarjanje vsebin
- Analiza trga
- Nenehno branje
- Pomoč in podpora
- Moderiranje
- Managiranje prodajnih lijakov
Kvalitetna vsebina je ključna komponenta marketinga. Manager mora imeti spretnosti kot so sposobnost pisanja, oblikovanja in kreativnosti.
Potem, ko spletni promet prispe na spletno mesto, sledi analiza le tega. Najprej na makro in potem na mikro nivoju. Manager mora imeti spretnosti kot so analiza podatkov, sposobnost izpeljati znanstvene poskuse in sposobnost predstaviti podatke.
Biti na tekočem je nekaj samoumevnega, kar mora manager družbenih omrežij delati. Kaj ljudje pravijo, kaj se dogaja na omrežjih in na splošno v industriji. Manager mora to vedeti in se temu primerno odzvati. Manager mora imeti spretnost kot je komunikacija na profesionalnem nivoju.
Kdor vodi in upravlja družbena omrežja, je ponavadi glas za podjetje v katerem dela. Prva oseba, na katero se obrnejo obiskovalci, potencialne stranke, novinarji ipd. Manager družbenih omrežij bo nenehno dobival vprašanja in mnenja o izdelkih, storitvah in vsebinah, ki jih podjetje, za katerega dela, proizvaja. Ravno zaradi tega mora imeti manager močne komunikacijske sposobnosti, spretnost prilagajati se situaciji ipd.
Prava skupnost se ne spušča samo v komunikacijo s podjetjem, ampak komunicira tudi med seboj. Vloga managerja družbenih omrežij je, da to spodbuja. Sposobnost povezovanja mora biti izjemno močna.
Družbena omrežja so izjemno močna orodja, ki lahko omogočijo razširjanje vaših vsebin, proidobivanje obiskovalcev na spletno stran, ustvarjanje kupcev. Manager družbenih omrežij mora imeti znanje in sposobnosti, da to omogoči.
3. Cut Your Content in Half: How to Write Less and Say More
Kategorija: Pisanje
Slika: Flickr
Članek Corey Eridon je kar tretji članek iz Hubspot bloga, ki ga navajam v tokratni seriji člankov. V članku piše o tem, da v kolikor ste pisec vsebin, imate z vašimi bralci nekaj skupnega. Vi bi radi manj pisali in oni bi radi manj brali.
Na tem mestu se seveda ne gre zato, da bi bila vaša vsebina nazanimiva. Preprosto dejstvo je, da nimamo časa za vse vsebine, ki bi jih radi prebrali. Corey spregovori o 7 elementih, kako pisati manj in povedati več. Naj omenim nekatere:
- Krajši uvodi
- Pišite kot govorite.
- Izberite prave besede.
- Uporabite dobre slike.
- Popolne dolžine članka ni.
Veliko bralcev sploh ne prebere uvoda, temveč gredo naravnost na glavnino teksta. Kar seveda ne pomeni, da uvod ni pomemben. Vzbudite empatijo, povejte kratko zgodbo, citirajte – le ne zavlačujte.
Na tem mestu je mišljeno, da ne pišite vseh dodatnih razlag ampak preprosto povejte, kot je.
Prava beseda lahko nadomesti več stavkov.
Saj veste, slika pove več kot 1000 besed.
Oziroma – napišite točno toliko, da poveste bistvo tematike. In ko poveste bistvo, nehajte pisati.
4. Are You Damaging Your Email List with These 11 Rookie Mistakes?
Kategorija: Email marketing
Slika: Flickr
Ok, še enkrat. Vaša mailing lista je zlata vredna. Ko vas bo Google kaznoval zaradi takšnega ali drugačnega razloga, ko vam bo propadel posel, ki ste ga gradili na platformi, ki ni vaša spletna stran, boste lahko svoj posel postavili ponovno na noge iz dveh razlogov. Imeli boste izkušnje, ki ste jih pridobili prej in imeli boste seznam vaših potencialnih strank.
Paul Jarvis piše v 11 napakah s katerimi lahko resno škodujete zdravju vaše mailing liste:
- Naslov, ki bi moral pritegniti bralce, da se prijavijo na listo, je beden.
- Vaš bonus ni vreden vpisa.
- Nimate pristajalne strani samo za vaše naročnike
- Vašemu procesu vpisa na mailing listo ne dodate edinstvene note.
- Vaša predloga za pridobivanje mailov je preveč zapletena.
- Ne pošiljate novice ob pravem času.
- Mislite, da si vas ljudje takoj zapomnejo.
- Obnašate se, kot da vam naročniki niso pomembni.
- Z vašimi naročniki ste preveč na osebnem nivoju.
- Ne bodite kreten.
- Preveč ste sramežljivi pri promociji.
Preden si zamislite naslov, se vprašajte: Zakaj bi se kdo prijavil na moje novice? Kaj lahko pričakuje od tega? Kako pogosto jih bo dobival? Namesto tega, da jim rečete:”Vpišite se na moje novice.” jim povejte razlog, zakaj bi se vpisali.
Mnogo ljudi je še vedno mnenja, da bodo kot bonus za vpisa dali 1 stran PDF dokumenta in bodo k njim drli novi člani. Vprašajte se rajši: Koliko vreden je za mojega bralca bonus? Ali je v kontekstu moje spletne strani? Ali je to nekaj, kar bo bralca res razveselilo? Seveda ne obstaja univerzalen bonus. Cilj je, da ugotovite, kaj vaša publika potrebuje in ji nato to tudi daste.
Pristajalna stran je izjemnega pomena, saj ima le en namen – da obiskovalec naredi neko akcijo (ponavadi le eno). In ta akcija je lahko vpis na mailing listo!
Potrudite se in naredite edinstven tekst za vaše naročnike. Bodite kreativni, zanimivi in ponudite vrednost! Napišete lahko več kot:”Vaša prijava na našo email listo je bila sprejeta.”
V vaši predlogi ne potrebujete stranskega stolpca, ne potrebujete vnašati drugih spletnih povezav in ne potrebujete promovirati kar koli drugega kot vpis na mailing listo.
Ali pošiljate maile, ko večina vaših bralcev spi? Ali jih pošiljate, ko so tik na tem, da končajo z delovnim dnem? Tik preden gredo spat? Nehajte početi to že enkrat. Analizirajte kaj vašim bralcem najbolj ustreza in jim nato ustrežite.
Ljudje dostikrat pozabijo, da so se prijavili na kakšne novice. Spomnite jih v vaših mailih.
Vaša lista je za vas le še en kanal predvajanja vsebin. Bistvo je, da gradite na dvosmerni komunikaciji. Vprašajte jih, kaj jih zanima, kaj so njihovi izzivi, povabite jih k oddaji lastnih mnenj ipd.
Kljub temu, da poznate ime vašega naročnika, ga v mailu ni potrebno naslavljati po imenu. Sploh ker večina ljudi dandanes tako ali tako ve, da mail ni bil napisan izključno zanj.
Če vam kdo pošlje osebni mail, to še ne pomeni, da bi se rad prijavil na tvoje novice. Če ti kdo da svojo poslovno vizitko, to še ne pomeni, da bi se rad prijavil na tvoje novice. In če kdo kaj kupi od tebe, to še ne pomeni, da bi se rad prijavil na tvoje novice. Na svojo listo dodajte samo ljudi, ki želijo biti prijavljeni nanjo.
Če mislite, da boste samo dali gradnik v vaš stranski stolpec in bojo naročniki začeli deževati, se motite. Potrebno bo oglaševanje.
Definitivno članek vreden branja!
5. How to Become a Millionaire by Age 30
Kategorija: Motivacija
Slika: Flickr
Grant Cardone je pri 21 letih prišel iz univerze, brez denarja in v dolgovih in pred 30. letom starosti je postal milijonar. V članku piše o 10 korakih, ki lahko tudi vam pomagajo na to pot. Kar je zanimivo pri tem članku, ni toliko sama fama o bogastvu, kot to, da našteva korake predvsem iz finančnega vidika:
- Sledi denarju.
- Ne bahajte se.
- Varčujte za namene investicije, ne zaradi samega varčevanja.
- Izogibajte se dolgov, ki vam ne koristijo.
- Obnašajte se do denarja kot do ljubosumnega ljubimca.
- Denar ne spi.
- Nima smisla biti reven.
- Pridobite si mentorja milijonarja.
- Denar mora delati za vas.
- Ciljajte na 10 milijon in ne na enega.
Danes preprosto ne boste mogli prihraniti miljon dolarjev. Prvi korak je ta, da se osredotočite na to, da povečate svoj dohodek. Grantov dohodek je na začetku znašal 3000$ na mesec in 9 let kasneje je ta znesek znašal 20.000$.
Grant tu govori o tem, da ne kupujte dragih ur ali avtomobilov, dokler nimate različnih virov dohodka. Postanite znani po tem, kaj delate, ne po tem, s čim se prevažate. Ena izmed največjih napak, ki jo naredijo novopečeni bogataši je ta, da spremenijo življenjski stil, takoj ko to lahko.
Edini razlog, da varčujete, bi moral biti ta, da boste vlagali. Teh zneskov ne vlagajte v nič drugega.
Nikoli se ne zadolžite, če vam ta znesek ne bo prinašal denarja. Bogati ljudje uporabijo dolg za investicije ali za dvig finančnega toka. Revni ljudje uporabijo dolg zato, da kupijo stvari, ki bodo bogate ljudi naredili še bogatejše.
Ignorirajte ga in boste ignorirani.
Denar ne pozna ur, urnikov, počitnic. Denar ima rad ljudi, ki imajo odlično delovno etiko. Ne naredite napake, da bi radi bili najpametnejši ali najbolj srečni – poskrbite le za to, da boste delali več kot ostali.
Znebite se vseh misli, da je v redu, če si reven. Bill Gates je rekel:”Če si se rodil reven, to ni bila tvoja napaka. Tvoja napaka je bila, če si reven umrl.”
Učite se od milijonarjev in poskusite delati podobno kot delajo sami. Poskusite si pridobiti mentorja, ki je milijonar. Večina njih vam bo z veseljem dala nasvet.
Investirajte, ko imate denar. Investirajte pametno in naj potem vaša investicija dela za vas.
Razmišljajte izven vaših običajnih kriterijev razmišljanja. Zadajte si prevelike cilje, kot je v mojem intervjuju dejal Ivo Boscarol.
Namesto zaključka
23 teden in 5 zanimivih člankov.
Over and out,
Tilen
Dodaj odgovor