Živjo, Tilen tu! Pred vami je sveža pošiljka spletnih člankov. Upam da boš našel kakšen nasvet, ki ti pride prav! O čem govorijo članki tega tedna:
- O tem zakaj ljudje sovražijo bloganje.
- O tem, zakaj vas bo pomanjkanje spanca lahko uničilo.
- O korakih, ki jih morate storiti, da uresničite svoje cilje.
- O načinih optimizacije email obrazca.
- O nujnih sestavinah za uspešen blog.
Sledi nepozabnih pet.
1. Why People Hate Blogging (and How to Make It Better)
Kategorija: Bloganje
Slika: Flickr
Bloganje je težko. Je časovno zahtevno in intelektualno naporno. Ni težava spisati 500 besed dolgega članka. Izziv je VSAK teden (vsak dan) spisati nekaj edinstvenega. Jackie Voutsinas v članku govori o 12 razlogih, ki jih imajo ljudje, zakaj sovražijo bloganje. Kar je pomembneje, pri vsakem razlogu poda rešitev:
- Ne pišem dobro.
- Nimam časa pisati.
- Ne vem kje začeti.
- Vedno obtičim nekje.
- Gre za zahteven proces.
- Pisanje je tako zavezujoče.
- Pisanje zahteva preveč potrpežljivosti.
- O tem je bilo že vse napisano.
- Moj šef meni, da je to izguba časa.
- Delam vse, kar mi pade na pamet, pa še vedno ne vidim rezultatov.
- Bralci ne komentirajo mojih člankov.
- Moja industrija je preveč dolgočasna, da bi o njej pisal.
Ok, sam jemljem pisanje kot samoumevno in verjamem da je to mnogim težko. Imejte v mislih dvoje stvari. Prva je ta, da se ne obremenjujte s tem, saj ne pišete doktorske dizertacije, ampak članek za blog. Kot drugo pa vedite, da postanemo boljši s prakso. Za mano je sigurno preko 500 člankov, pa še kar ne trdim, da dobro pišem. Pišem pa PRECEJ BOLJE kot sem pred 500 članki.
Tu na žalost ni bližnjic. Za dobro, kvalitetno vsebino, je potrebno veliko dela in veliko časa. V kolikor se ukvarjate z vsebinskim marketingom pa vedite, da vam bo to na neki točki začelo prinašati denar.
Preprosto začnite. Usedite se, vzemite svinčnik in list papirja in začnite pisati ideje. Zakaj pišete ta članek, za koga ga pišete ipd.?
Vsak bo to doživel. Sam redno to doživljam. Recept za minimalizirati to izkušnjo pa je ta, da si ustvarite lasten proces. Mogoče napišete samo naslov in oris članka in si vzamete odmor. Mogoče napišete članek v enem kosu. Najdite svoj ustrezen proces dela in se ga držite.
Ponavljam, pisanje člankov je težaško delo. Proces pisanja vključuje elemente kot so: ustvarjanje idej, raziskovanje tematike, pisanje, urejanje, objavljanje, promoviranje ipd.
Ko začnete pisati na svojem spletnem mestu, odgovarjate svojim bralcem. Ko začnete pisati, ne morete preprosto nehati. Namesto tega, da se obremenjujete s tem, koliko vsebine morate pisati, si naredite urnik in se ga držite. Tudi če boste pisali enkrat mesečno. Važno da vaši bralci to vedo.
Oziroma če sem bolj natančen. Če želite, da boste uspešni na tem področju, potem boste morali biti resnično potrpežljivi. Neka groba ocena je ta, da resni rezultati začnejo nastopati okoli 100 napisanega članka (v smislu pridobivanja prometa, ponudb za delo ipd.)
S tem ni popolnoma nič narobe. Če kaj, to pomeni, da obstaja povpraševanje po teh člankih. Kar pa se morate zavedati, je dejstvo, da morate vašim člankov dodati vaš edinstven glas. Vaš unikaten način razmišljanja. Nekaj, kar vas bo ločilo od ostalih piscev člankov.
Ko odpove večina razlogov, mu pokažite statistiko. Koliko prometa je prišlo na spletno stran zaradi članka, koliko novih kupcev ipd.
Globoko vdihni, stopi korak nazaj in oceni situacijo. Nek del v procesu pisanja ne deluje kot bi moral. Morda nimate pravilno definiranega bralca, morda je vaš stil nekompatibilen s ciljno publiko, morda ne objavljate dovolj pogosto. Razlog je lahko ogromno. V takšnih primerih je najbolje obrniti se na nekoga, ki lahko pogleda na situacijo – npr. na mene. 🙂
Ne obremenjujte se s tem. Marsikateri uspešni blogi ne dobivajo komentarjev. Ne pozabite, da v končni fazi pišete za svoje stranke.
Ne glede na to, kakšno mnenje imate o svoji industriji, se spomnite, da pišete za svoje stranke. Ki v tej industriji delujejo. Oni imajo resne izzive in potrebujejo resne rešitve. Ne obremenjujte se s tem, da morate biti smešni. Preprosto bodite vi.
2. 5 Ways Science Says Lack of Sleep Will Ruin Your Life
Kategorija: Produktivnost
Slika: Flickr
Bill Murphy Jr. v članku govori o tem, da obstaja velika verjetnost, da ne spimo dovolj in da se tega sploh ne zavedamo. Razlog, da sem se odločil za ta članek, leži tudi v meni. Spim (pre)malo. Kar je kombinacija osebnih preferenc in razmišljanja, da v kolikor ne delam venomer in čez rob, nisem dovolj dober. V zadnjih 3 letih tako spim v povprečju nekje med 4-6 urami. Verjemite mi, to terja svoj davek (med drugim sem že občutil stanje izgorelosti).
Kaj torej pomanjkanje spanca prinaša:
- Pomanjkanje spanca škoduje produktivnosti.
- Pomanjkanje spanca počasi ubija.
- Pomanjkanje spanca škoduje ljudem okoli vas.
- Pomanjkanje spanca škoduje vašemu izgledu.
- Pomanjkanje spanca škoduje vašemu libidu.
Tudi če boste na krajši rok na račun spanja naredili več, se vam bo to maščevalo na dolgi rok. Pomanjkanje spanca negativno vpliva na naše razpoloženje, na našo spodobnost osredotočiti se in na naše sposobnosti dosegati višje kognitivne funkcije (spomin, pozornost, jezik, izvršilne sposobnosti, višje senzorno zaznavanje).
Na WebMD si lahko preberete, da pomanjkanje spanja vodi v bolezni srca (vključno s tveganjem za srčni infarkt in možgansko kap), sladkorno bolezen in debelost.
Poznate simptom “zaspane vožnje”? V ZDA to botruje celo 20% avtomobilskim nesrečam oziroma 8000 smrti na leto.
Po nekaterih študijah imajo tisti, ki spijo manj jot šest ur na noč kar 30% več možnosti, da postanejo predebeli. Da niti ne omenjam staranje kože.
Pomanjkanje spanca ubija libido. Raziskava je pokazala, da lahko premalo spanja namreč uniči raven testosterona.
3. 11 Steps to Achieving Impossible Goals
Kategorija: Motivacija
Slika: Flickr
Brent Gleeson v članku piše o 11 pomembnih lekcijah, ki se jih je naučil med usposabljanjem za Navy SEAL-a in jih uporablja vsak dan z namenom prizadevanja na osebni in poklicni ravni:
- Naredi preprosta opravila tako kot se spodobi.
- Postavi si tako realne kot nerealne cilje.
- Trdo delaj.
- Poišči si sodelavce.
- Ne išči izgovorov.
- Ne podcenjuj ostalih.
- Bodi pripravljen na neuspeh.
- Sprejmi posledice svojih dejanj.
- Bodi vztrajen.
- Ostani pozitiven in se smej, ko ti gre na jok.
- Žrtvuj se.
Če ne moreš opraviti preprostih nalog, kako lahko pričakuješ, da se boš lahko uspešno spopadel z bolj zahtevnimi?
Uspešni ljudje si nenehno postavljajo izzive in cilje. Ponavadi razčlenijo večje cilje v manjše, ki so bolj dosegljivi. Niz kratkoročnih realističnih ciljev je tisto, kar vas bo pripeljalo do velikih ciljev.
Gre za preprosto matematiko. V kolikor niste pripravljeni trdo delati za morebiten uspeh, se ne boste spremenili tudi takrat, ko bodo stvari postale res naporne.
V trenutku, ko se zaveš, da ne veš vsega in si boš moral priskrbeti pomoč, lažje ti bo v poslu.
Uspešni ljudje ne iščejo izgovorov za neuspeh ali njihovo pomankljivost. Priznajo svoje prednosti in slabosti ter vedno poiščejo povratne informacije od sodelavcev.
Podcenjevanje ljudi, naj si bojo sodelavci ali konkurenti, je ena od najslabših stvari, ki jih lahko naredite. Uspešni ljudje so tisti, ki ocenjujejo ljudi na podlagi stvari kot so srčnost in integriteta.
Preprosto ne morete živeti svoje življenje skozi objektiv strahu. Ne glede na to, ali boste doživeli neuspeh, se morate zavedati, da ste si pridobili dragoceno izkušnjo učenja.
Učite se iz svojih napak in spremenite posledice v nekaj pozitivnega.
Ne obupajte. Vaša konkurenca ne bo.
Uspešni ljudje gledajo pozitivno, ne glede na to, kaj se jim dogaja. Je pa to lažje reči kot storiti. En preprost recept, ki vas lahko popelje na to pot je ta, da se ne pozabite smejati, ko stvari postanejo naporne.
Pot do uspeha je mnogokrat posuta z navidez nepremostljivimi ovirami. Zapomnite si le to, da je to, kar počnete, vredno tega početi.
4. 7 Ways to Optimize Your Conversion Forms to Get Better Leads
Kategorija: E-mail marketing
Ena izmed osnov spletnega marketinga je ta, da imate na svoji spletni strani email obrazec za pridobivanje strank. Diana Urban piše v članku v tem, kako optimizirati email obrazce, da bodo vaše konverzije boljše (a.k.a. več prijav na naročniško listo):
- Premaknite obrazec v zgornji del spletne strani.
- Naslov email obrazca mora vsebovati CTA.
- Vključite pravo število vpisnih polj.
- Naredite pregledno, katera polja so obvezna.
- Skrijte polja, ki so že bila izpolnjena.
- Napišite edinstven tekst na vašem gumbu.
- Vključite povezavo na Pogoje poslovanja.
Oziroma v t.i. “above the fold” del strani, zaradi katerega vašemu obiskovalcu ne bo potrebno premikati strani navzdol.
Npr. “Prijavite se za brezplačne novice”, “Registrirajte se za webinar” ipd.
Na tem mestu ni druge, kot da eksperimentirate. Ponavadi vključimo ali email ali email + ime.
To velja še posebno takrat, ko moramo izpolnjevati veliko polj. Zahtevana polja so ponavadi označena z zvezdico.
Na tem mestu ger predvsem za uporabniško izkušnjo, ko neko spletno mesto obiščemo večkrat in nam tako ni potrebno izpolnjevati vnosnih polj vedno znova.
Bodite izvirni in ne uporabljajte samo “Prijavi se”. “Pokaži mi”, “Prevzemi svoj kupon”, “Prenesi knjigo”, ipd.
Na ta način bo vašim bralcem spletno mesto postalo zaupanja vredno in verodostojno.
5. 8 Must-Have Ingredients of a Successful Blog Post
Kategorija: Bloganje
Slika: Flickr
V tem gostujočem članku Neil Patel opiše 8 sestavin, ki so potrebne za uspešen blog.
- Vaš članek mora imeti bistvo
- Slikovno gradivo
- Struktura članka
- Edinstvena vsebina
- Dolžina članka
- Notranja povezanost
- Pravilno črkovanje in slovnica
- CTA
Članek mora posredovati sporočilo. V kolikor ga bo, se bodo bralci prej povezali z njim, ga delili naprej, komentirali ipd.
Vaš cilj je ta, da dodate slike, ki so tematsko povezane z rdečo nitjo članka in bodo dopolnile vsebino.
Uporabite naslove, podnaslove, odstavke, alineje. Vse to bo omogočilo vašim bralcem, da bodo z lahkoto preleteli in prebavili vaše besedilo.
Na tem mestu ne gre toliko za to, da poveste nekaj revolucionarnega, ampak gre predvsem za to, da določeno tematiko obravnavate iz vašega edistvenega pogleda. Vaš pristop mora biti unikaten.
Kako dolg naj bo članek? Kratek in enostaven odgovor bi bil – tako dolg, kot je ptorebno, da poveste, kar ste nameravali povedati. Na praktičnem nivoju pa se je dostikrat izkazalo, da imajo spletni iskalniki rajši daljše članke (1000+ besed).
Povezujte vaše članke znotraj spletnega mesta z namenom ponuditi dodano vrednostjo vašim bralcem.
Gre za vaš posel. Zatorej ravnajte z vašimi članki tako.
Četudi ste napisali fenomenalen članek, v kolikor boste izpustili tale zadnji korak, niste naredili nič. Vsak članek mora imeti poziv k nekemu dejanju (a.k.a. call to action). Naj si bo pridobivanje emaila, nakup izdelka, obisk drugega spletnega mesta ipd. V kolikor želite imeti konverzije (a.k.a. da bralci postanejo vaše stranke), boste morali uporabljati CTA!
Namesto zaključka
21 teden in 5 zanimivih člankov.
Over and out,
Tilen
Dodaj odgovor