Prva resna obletnica rubrike. 20 objavljenih člankov v tej seriji oziroma 100 povzetkov člankov znotraj te serije je za menoj (v letu 2014, saj je imel drugače prvi članek v seriji zaporedno številko #52 in je bil spisan na koncu leta 2013).
Ker sem malce freak glede številk – v teh 20 člankih je bilo objavljenih 31.924 besed, kar ob naslednjih kriterijih (pisava Arial, velikost besedila 12, enovrstični razmak med vrsticami) znaša skoraj 71 A4 strani teksta!! Wow! Po vaših odzivih najdete v teh člankih veliko uporabnih informacij, zato jo bom seveda pisal še naprej.
V kolikor imate v zvezi s tem kakršno koli vprašanje, idejo ali mnenje, mi ga sporočite ali v komentarjih ali preko maila.
O čem govorijo članki tega tedna:
- O 5 preprostih aplikacijah, s katerimi lahko ustvarite čudovite grafične vsebine.
- O 10 vrstah Facebook oglasov, ki bi jih morali narediti.
- O 24 vprašanjih, ki jih lahko slišite na intervjuju za službo pri Zapposu.
- O strategijah vsebinske marketinga v Veliki Britaniji.
- O tem zakaj Chris Lema plača nekomu drugemu, da mu postavi spletno stran.
Sledi nepozabnih pet.
1. 5 Easy Apps To Create Eye-Catching Visual Content
Kategorija: Slikovno gradivo
Slika: Flickr
Payman Taei v članku predstavlja 5 aplikacij, s katerimi lahko za svojo spletno stran ustvarite čudovite grafike. Zakaj je to sploh pomembno? Kot ustvarjalci vsebin na spletni strani moramo poskrbeti, da bodo le te ne samo relevantne, ampak tudi očem prijazne.
To pomeni, da ne zadošča, da spišemo super-truper 5000 besed dolg strnjen vodič. Tovrstna vsebina je sicer zlata vredna, toda v današnjih časih bo zelo malo ljudi bralo besedilo v strnjeni obliki. Poskrbite, da boste na svoji strani objavljali tudi slikovno gradivo, infografike, videe, podcaste, prosojnice ipd.
Katerih je torej 5 spletnih aplikacij?
Quozio je aplikacija za ustvarjanje motivacijskih misli in pregovorov. Preprosto vtipkate misel, izberete podlago in objavite na vaši spletni strani.
Canva je moja druga najljubša aplikacija na tem seznamu. Z njo lahko zelo hitro in zelo učinkovito ustvarite dizajn za vaše prosojnice, za poster, Facebook naslovno sliko, grafiko za Pinterest ipd. Toplo priporočam!
Z Visme še nisem ustvarjal, ampak definitivno bom poskusil. Pregledno orodje za ustvarjanje infografik, Googlovih oglasov, banerjev, prezentacij ipd. Poleg brezplačne obstaja tudi plačljiva verzija.
PicMonkey je na tem seznamu moje najljubše orodje, ki ga uporabljam na dnevni ravni. Nekateri mu celo rečejo brezplačno nadomestilo za Photoshop in s tem se kar strinjam. S tem orodjem se da delati maaaaarsikaj. 🙂 Go check it out! Podobno orodje je npr. Pixlr.
Kdor ne pozna Vine aplikacije na področju videov, je verjetno v zadnjem letu živel v svoji omari. S to aplikacijo lahko ustvarjate 6 sekundne videe, ki se nenehno ponavljajo. Butasta ideja? Butasta ideja se je marsikomu zdela tudi za Twitter in njegovih 140 znakov…
2. 10 Facebook Ads You Should be Running Right Now
Kategorija: Družbena omrežja
Slika: Flickr
Francisco Rosales v članku piše o strategiji oglaševanja na Facebooku. Predstaviti 10 oblik oglasov, ki bi jih morali redno oglaševati z namenom targetiranja različnih ciljnih skupin. Kateri so ti oglasi?
- Facebook oglasi z namenom pridobivanja všečkov
- Facebook oglasi za nedavne obiskovalce na vaši spletni strani
To se lahko naredi s t.i. Website Custom Audience. Kako to narediti? Facebook help to the rescue!
- Facebook oglasi za vaše email naročnike
Ponovno ustvarite Website Custom Audience in vnesete vaš seznam email naročnikov v Facebook. Ti zapisi se nato med seboj povežejo in ustvarijo ciljno publiko.
- Facebook oglasi za ciljno publiko, ki je všečkala sorodne strani, kot je vaša
Na ta način ciljate ciljno publiko, ki je tako rekoč konkurenca vašemu poslu.
- Facebook oglasi z namenom pridobivanja email naročnikov
- Facebook oglasi, ki bodo spremenili tiste, ki všečkajo vašo Facebook stran v email naročnike
Eden najpomembnejših korakov v marketinškem lijaku (a.k.a. funnel) je ta, da spremenite oboževalce vaše Facebook strani v vaše email naročnike. Ker gre za izjemno ciljno publiko, lahko pričakujete precej višji CTR (a.k.a. click through rate).
- Facebook oglasi, ki promovirajo vaš brezplačni izdelek tistim, ki všečkajo Facebook strani vaše konkurence
Malce bolj agresiven pristop. 🙂
- Facebook oglasi z namenom prodaje izdelkov/storitev
- Facebook oglasi, ki prodajajo izdelke vašim oboževalcem
Preden boste začeli prodajati, si morate zaslužiti zaupanje. Zaupanje in verodostojnost pa boste dobili na podlagi vaše dodane vrednosti.
- Facebook oglasi, ki prodajajo izdelke vašim email naročnikom
Vedno ko boste na trg dali nov izdelek ali novo storitev, so prva točka vaši email naročniki.
- Facebook oglasi za nedavne obiskovalce na vaši pristajalni strani
Tokrat smo bolj specifični in ciljamo na nedavne obiskovalce vaše pristajalne strani.
- Facebook oglasi z namenom promocije vsebin
- Facebook oglasi, ki promovirajo objave vašim oboževalcem
Odkar je organski obisk začel strmo upadati na Facebooku, je potrebno vložiti veliko truda, da dosežete vse vaše oboževalce. Tovrsten oglas je eden izmed načinov, kako to storiti.
- Facebook oglasi, ki promovirajo vaše objave ciljni publiki, ki je všečkala sorodne strani, kot je vaša
Vedno iščite publiko izven vašega okolja!
3. 24 Strange Questions You Might Hear During A Zappos Job Interview
Kategorija: Zaposlovanje
Slika: Flickr
Zappos je danes definitivno eno najbolj uspešnih podjetij na svetovnem nivoju. Znani so postali predvsem po svojem odnosu do strank in o tem lahko na spletu preberete miljon člankov. Lahko si predstavljate torej, da če je že način dela v temu podjetju ekscentričen, so takšna tudi vprašanja na intervjuju za službo. Mogoče (oziroma ne, velika verjetno bo!) pa kakšno od teh vprašanj uvrstimo tudi v našo prenovljeno obliko intervjujev. Katera so torej nekatera izmed vprašanj:
- Kako bi za slepe ljudi oblikoval polico z začimbami?
- Kaj je tvoja najljubša kletvica? Uporabi jo v stavku v navezavi s tvojo prejšnjo službo.
- Če bi bil lahko super heroj, kateri bi bil in zakaj?
- Kako čudaški si na lestvici od 1 do 10?
- Če bi bilo tvoje življenje predstavljeno v filmu, kakšna bi bila najavna špica?
- Katero vprašanje si pričakoval, da te bom vprašal, pa te nisem?
- Opiši dogodek, ko si moral prelomiti pravilo, da je bilo delo opravljeno.
- Kaj je nekaj čudnega, kar te dela srečnega?
- Kakšen bi bil naslov tvoje avtobiografije?
4. The Content Marketing Conundrum
Kategorija: Vsebinski marketing
Slika: Flickr
V kolikor še nimate strategije za vsebinski marketing, je sedaj skrajni čas, da si jo omislite. Na ta način boste lahko načrtovali potrebna finančna sredstva in potrebne kanale za oglaševanje z ciljem kar največjega povračila vaših sredstev (a.k.a. ROI). Douglas Karr v članku predstavlja infografiko z nekaterimi zanimivimi podatki na temo vsebinskega marketinga:
Izzivi vsebinskega marketinga:
- Pomanjkanje časa
- Pomanjkanje vsebin
- Ustvarjanje vsebin, ki bodo vaše obiskovalce vzpodbudile k deljenju
- Pomanjkanje finančnih sredstev
- Ustvarjanje različnih vrst vsebin
5 prednosti načrtovanja strategije vsebinskega marketinga:
- Jasni cilji in proračun
- Jasno določene naloge dela
- Skladnost med vsebino, ciljno publiko in kanali posredovanja
- Napredna statistika
- Jasno definirani KPI (a.k.a. key performance indicators)
Kakšna je vaša strategija ustvarjanja vsebin? (prišepnite v komentarjih!)
5. Why I’m paying someone else to build my website
Kategorija: Organizacija dela
Slika: Flickr
Chris Lema v članku opisuje klasično zgodbo outsourcanja, ki se ne tiče le izdelave spletne strani, temveč tudi čiščenja hiše, čiščenja avta in pospravljanja hiše. Pravi da ne dela niti ene od omenjenih stvari. Razlogi ne tičijo v tem, ker bi imel preveč denarja ali kakšne kaprice.
Omenja 3 preproste razloge, zakaj mu drugi delajo te stvari:
- Drugi naredijo to bolje.
- Drugi naredijo to hitreje.
- Sam naredi druge stvari bolje.
Bottom line – dokler boste vse stvari v poslu delali sami, ne boste nikoli napredovali na naslednjo raven. Kar lahko, outsourcajte in se osredotočite na ključne stvari, ki jih resnično obvladate.
Namesto zaključka
20 teden in 5 zanimivih člankov.
Over and out,
Tilen
Dodaj odgovor