Spletni članki vredni branja #2

Neverjetno kako čas leti. Pred vami je že druga objava v tem letu v seriji “Spletni članki vredni branja”, kjer vam bom predstavil 5 člankov, ki so se mi zdeli dovolj vredni za GR8 publiko.

1. The 50 Most Valuable Facebook Marketing Lessons and Tutorials of 2013

Kategorija: Facebook

Jon Loomer-jeve članke berem skoraj vedno, kadar me zanima kaj v zvezi s Facebookom. Tip obvlada kar počne, kar je Facebook marketing. Je recimo različica slovenskega Mateja Špeharja :).

Njegovi članki so berljivi tako za popolne začetnike kot za napredne marketinške strokovnjake.

The 50 Most Valuable Facebook Marketing Lessons and Tutorials of 2013 je pregleden članek 50ih objav iz leta 2013 na področju Facebook marketinga. Članek je bil z razlogom deljen po družabnih omrežjih v številki nad 800!

2. Infographic: Professionals vs. amateurs

Kategorija: Infografika

webydo

Gre sicer za sponzorirani članek s strani Webydo, tako da ga je potrebno jemati malce z rezervo (kreh kreh..). Kar me je pritegnilo pri tej infografiki, je en preprost prikaz, kako lahko poteka gradnja spletnega mesta. Podobne številke lahko najdemo tudi v debati na forumu Internetmojster.

Se pravi na eni strani imamo profesionalni odnos med programerjem in dizajnerjem in na drugi strani imamo amaterje (recimo mene).

Zakaj se amaterji sploh lotijo tega procesa? No, ne da ne bi dali določeno delo zunanjim izvajalcem ampak si tega v tem trenutku recimo ne moremo privoščiti.

Zato si rajši kupimo npr. WordPress predlogo, ki nam jo potem za par 100€ nekdo predela (malenkosti) po naših željah.

Če povzamem članek, je za moj osebni okus razmerje 70:30 (programer:dizajner) vseeno pretirano (ergo the sponzorirani članek…).

3. Bouncing Off: 10 On-Site Distrust Factors To Avoid In 2014

Kategorija: Bloganje

bold

Članek z naslovom Bouncing Off: 10 On-Site Distrust Factors To Avoid In 2014 je delo fenomenalne marketing agencije White iz Velike Britanije.

Avtorica Alexandra Johnson govori o 10 stvareh, ki lahko rušijo kredibilnost spletne strani. Strinjam se prav z vsemi elementi, pa še kakšnega bi lahko dodal.

Zakaj je ta članek zame pomemben? Ker ga priporočam v branje vsaj 90% slovenskih t.i. marketing gurujev, ki teh nasvetov ne upoštevajo. Nasveti so torej naslednji:

  1. Odstranite t.i. “stock” slike, kot je tajnica z mikrofonom. To je bilo moderno, erm..včasih!
  2. Posodabljajte informacije na vaših statičnih straneh, kot je reprezentivna stran (O meni…).
  3. Periodično objavljajte članke in dajte vašim bralcem vedeti, da ste ažurni. Zakaj bi sploh pisali in objavljali članke? Torej, “content marketing anyone”?
  4. Bodite osebni in se znebite avtorja članka, ki je ponavadi “admin”. Precej bolj zgleda – “napisal Tilen Mandelj”.
  5. Enormna količina spletnih povezav, ki so namenjene same sebi.
  6. Personalizirajte 404 stran!
  7. Vključite in dajte za božjo voljo na vidno mesto podatke o vas in vašem podjetju. Resnično ne morem verjeti, kako lahkotno se gredo nekateri slovenski podjetniki s svojimi “izgradi in postavi v 5 min” spletnimi trgovinami, kjer sploh nimajo kontaktnih podatkov. Samo stran od takšnih spletnih mest!
  8. Kontaktna stran je pomemben element vaše spletne strani, ki je dandanes lahko narejen izjemno izvirno.
  9. Dajte na vidno mesto stran “O meni”.
  10. Drugi kričeči “hitro pobegni s te strani” elementi, kot so lorum ipsum besedilo, nedelujoče spletne povezave ipd.

4. The Anatomy of an Optimized Blog Subscriber Email

Kategorija: E-mail marketing

funny-mail-letters-vs-email
Slika: themetapicture.com

Zadnja dva članka se dotikata teme, o kateri v slovenskem prostoru nisem zaznal veliko objav – e-mail marketing. Kar je sicer naravnost smešno.

Neizpodbitno dejstvo je namreč, da je naročniška lista tisti element v poslovanju povprečnega spletnega prodajalca, ki prinaša daleč največ denarja. In zaradi katerega bi verjetno prej prodal svojo ledvico, kot pa listo.

Avtorica članka Pamela Vaughan piše o tem, kako naj bi izgledala “idealna” različica e-sporočila in kateri so tisti pomembni elementi, ki jih mora sporočilo vsebovati. Naj omenim nekatere:

  • Jasno razbrano, kdo je pošiljatelj.
  • Naslovno sporočilo je ponavadi tisto, ki šteje ali bo kdo sploh odprl pošto. Naj bo izvirno!
  • Personalizacija sporočila je nujna! Izjemen članek na to temo je spisal Seth Godin, ki pravi, da si preprosto morate vzeti čas in urediti to področje!
  • CTA (call-to-action) povezava. Največ dva, še rajši eden.
  • Povezava na družbena omrežja.

5. 4 Deceptive Email Subject Lines That Will Kill Your Business

Kategorija: E-mail marketing

seems legit
Slika: Flickr

Avtor zadnjega članka je Simon Grabowski iz GetResponse, ki govori o tem, kateri so tisti 4 naslovi v e-sporočilu, ki vam dejansko lahko uničijo naročniško listo in s tem tudi vaš posel:

  1. Imate (1) novo Facebook sporočilo.
  2. Pravkar si zaslužil XXXXX€!
  3. Status vašega Paypal računa.
  4. FW: XXXXXXX.

Verjamem, da smo že vsi naleteli na zgornje naslove in še precej podobnih (naj preverim svoj račun za nekaj vzorcev, ki po nekem naključju še niso odleteli v večno gnojišče):

  • WIN BIG Prices 3 Times In A Row.
  • 4 Figures This VERY Morning.. Learn How
  • WINNING NOTIFICATION
  • Congrats, You WON this FREE System! . .

Zgleda, da sem imel v zadnjem času precej sreče z dobitnimi kombinacijami na (nigerijski) loteriji…

Drugi članek v letu 2014 je za menoj. 5 člankov, kot je bilo obljubljeno.

Over and out,

Tilen

p.s. V kolikor imate na voljo kakšen zanimiv članek, ki ste ga prebrali nedavno, ga sporočite spodaj v komentarjih!

Dodaj odgovor