Spletni članki vredni branja #19

dejan zavec

It is me again (#ploskanje) (#hec). 🙂 Novi teden, nove vsebine. Tokrat osredotočene okoli email in vsebinskega marketinga, dveh podpornih stebrov vašega posla! Oziroma če še nista, morata kmalu postati, v kolikor si želite uspeha.

O čem govorijo članki tega tedna:

  1. O tem, kako od začetka izgraditi mailing listo.
  2. O tem, kako v 3 korakih povečati svojo mailing listo.
  3. O tem, kaj je smisel pristajalnih strani.
  4. O tem, kako in zakaj je dobro pisati daljše vsebine.
  5. O zeeeelo dolgem seznamu idej za pisanje vsebin.

Sledi nepozabnih pet.

1. Building a Killer Email List From Scratch #infographic

Kategorija: Email marketing

staying on target
Slika: Flickr

Članek Hanne Andrzejewske govori o tem, kako od začetka zgraditi mailing listo naročnikov. Na začetku piše o tem, zakaj je email marketing še danes popoln kanal za poslovno komunikacijo:

  1. Lahko je precej bolj oseben kot pristop na družbenih omrežjih.
  2. Je resen kanal za komunikacijo. Večina poslov še danes poteka preko mailov.
  3. Lažje pritegne pozornost. Na družbenih omrežjih imate nešteto takšnih in drugačnih sporočil (vsak dan, vsak trenutek) – v vašem poštnem predalu je konkurence precej manj.
  4. Večja targetiranost pošiljanja sporočil različnim segmentom naročnikov.
  5. Še vedno eden najcenejših kanalov komunikacije.

Hanna nadaljuje z nasveti, kako začeti:

  • Prvo kot prvo – ne kupujte mailing list! Delovalo v preteklosti, danes ne več (sploh..). Škoda časa, denarja in živcev, ko vas bodo dali na “blokiran seznam”.
  • Prenesite svoje že obstoječe stranke v nov mailing seznam.
  • Razpršite svoj obrazec za vnos emaila po različnih spletnih medijih (blog, oglasi, infografika,…).
  • Razpršite svoj obrazec za vnos emaila v realnem svetu (QR kode, plakati, SMS sporočila,…)
  • Uporabite spodbudo za vpis na mailing listo (webinarji, poročila, eknjige,…)

Konča pa z nasveti, kako skrbeti za mailing listo:

  • Poskrbite zato, da bo med vami in naročniki potekala dvosmerna komunikacija,
  • Optimizirajte seznam (segmentirajte, odstranjujte ipd.).
  • Vedno ohranjajte seznam zaupne narave!
  • Olajšajte delo tistim, ki se želijo odjaviti.

2. How to grow your list in 3 steps. Warning: Requires effort!

Kategorija: Vsebinski marketing

bad meme
Slika: Flickr

Članki Jima Connollya dobivajo skoraj redno mesto v moji rubriki. In to z razlogom. So kratki, jedrnati in praktični. V tem članku govori o tem, kako povečati svoj seznam bralcev v treh korakih:

  1. Imejte nekaj, kar je vredno povedati in to povejte na način, ki ga je vredno sporočati (a.k.a. dodajte izjemno vrednost vašim vsebinam!).
  2. To kar imate za povedati, dajte na mesta, kjer bodo bralci to videli.
  3. Omogočite vašim bralcem preprosto deljenje vaših vsebin.

Splet je nasičen z raznoraznimi “nasveti”, kako izboljšati kvaliteto svojega bloga. T.i. strokovnjaki vsebinskega marketinga se osredotočajo na stvari, kot so: kdaj je najboljši čas za objavo vsebin, kakšne dolžine naj bojo, kakšne slike morate uporabljati, kako delati optimizacijo ipd.

Kar je vse lepo in prav. Dejstvo pa je, da vam izključno takšni generični nasveti ne bodo pomagali, saj ne ponujajo dodatne vrednosti za vaše bralce. Ne rešujejo njihovih problemov. In zato jih ne bo nihče bral.

Naučite se torej pisati zanimive vsebine in imejte pogum, da jih poveste z vašim edinstvenim glasom. Naučite se pisati tako dobre vsebine, da bi jih bilo preprosto škoda spregledati.

3. What’s the Point of Landing Pages? Why Not Drive Traffic to Your Home Page?

Kategorija: Pristajalne strani

landing page meaning
Slika: Flickr

Peep Laja v omenjenem članku piše o smislu pristajalne strani. Pristajalna stran služi izključno enemu namenu in to jo razlikuje od vaše spletne strani. Zasnovana je namreč tako, da usmerja obiskovalce samo k eni akciji (npr. vpis na mailing listo). In v tem je njena največja moč in učinkovitost. Pristajalna stran v primerjavi s klasično spletno stranjo ponavadi nima vseh motečih elementov, ki jemljejo pozornost obiskovalca. Nima menijev, nima stranskega stolpca, nima povezav na družbena omrežja ipd.

V kolikor izvajate oglaševalske akcije, morate promet pošiljati ravno na pristajalno stran in ne na naslovno stran vaše spletne strani. V kolikor boste to počeli, boste zapravljali ogromno denarja.

Ko boste gradili pristajalno stran, se morate vprašati minimalno ta vprašanja:

  1. Ali stran ponuja to, kar pravzaprav iščem?
  2. Ali je ponudba popolnoma razumljiva?
  3. Ali je stran verodostojna?

V kolikor bodo odgovori na ta vprašanja pozitivni, bo vaš ROI (“return on investment”) precej dober.

4. Why You Should Create Long-Form Content (And How to Do It)

Kategorija: Vsebinski marketing

size does matter
Slika: Flickr

Nobena skrivnost ni, da sem zagovornik daljših vsebin. Kar ne pomeni, da ne cenim krajših sestavkov (v kolikor znate pisati kot Seth Godin, potem ste itak zmagali). Kar ne pomeni tudi, da morate vsebine razvleči, če bi lahko o določeni tematiki napisali 95% vsega v 100 besedah. Poleg vseh pozitivnih stvari, ki jih ta članek opisuje, je preprosto dejstvo, da hočem svojim bralcem ponuditi maksimalno kar se da.

Emma Siemasko prične članek s pozitivnimi lastnostmi daljših vsebin:

  • Daljše vsebine se ponavadi več delijo po družbenih omrežjih, poleg tega s pomočjo daljših vsebin dejansko testirate ne samo različne oglase ampak naredite celo kampanjo (ravno zaradi masovne količine informacij!).
  • Ponavadi lahko daljšim vsebinam dodate mnenja avtoritet v vaši niši in imate tako pravzaprav razlog, da jih kontaktirate in navežete stike.
  • Dejstvo je, da daljša besedila bolje rangirajo v spletnih iskalnikih.
  • Dejstvo je, da daljša besedila povečajo čas, preživet na vaši spletni strani (a.k.a. znižajo “bounce rate”).
  • Dejstvo je, da vas bodo sčasoma daljša besedila postavila na mesto poznavalca določenega področja.

Na kaj se morate torej osredotočiti, ko pišete daljše besedilo?

  • Definirajte vaš cilj (komu je namenjeno, kaj so razlogi, kako boste definirali uspeh).
  • Odločite se ali bo prostodostopno ali ne (npr. optin za eknjigo).
  • Izberite primerno vsebino.
  • Odločite se ali boste pisali sami ali boste outsourcali
  • Zapomnite si, da najboljše vsebine niso samo izjemno napisane ampak imajo tudi izjemno grafiko.
  • Pred seboj imejte oglaševalsko strategijo.

5. The Ultimate List of Blog Post Ideas

Kategorija: Bloganje

dejan zavec
Slika: Flickr

Zadnji članek je brutalen seznam vsebin idej, o katerih lahko pišemo. Avtor Russ Henneberry nam predstavlja okoli 200 idej, ki so vsebinsko združene v 8 sklopov:

  1. Bodite uporabni
  2. Uporabne vsebine vas bodo pozicionirale na vašem nišnem trgu kot strokovnjaka.

  3. Bodite radodarni
  4. Bodite radodarni v tem, da promovirate druge ljudi! Ko boste promovirali druge ljudi, vas bodo le ti promovirali nazaj.

  5. Bodite zabavni
  6. Vsebina v obliki stripa, memeja, satire? Promet bo zagotovljen!

  7. Bodite pravočasni
  8. Napišite vsebine, ki bodo ob pravem trenutku ciljale na prave bralce (npr. trend, ki se trenutno odvija).

  9. Bodite človeški
  10. Izberite tematiko, ki bo vplivala na vašo publiko na osebnem nivoju (npr. motivacijska vsebina).

  11. Bodite promocijski
  12. Je potrebno še kaj dodati tu?

  13. Bodite kontroverzi
  14. V tem smo Slovenci dobri po defaultu in se temu težko izognemo (npr. odprto pismo predsedniku politične stranke).

  15. Bodite komunikacijski
  16. Napišite vsebine, ki bodo stremele k dvosmerni komunikaciji (npr. vsebina v obliki vprašanja).

Shemo vsebin idej, si lahko ogledate na mindmeister.com ali si dol-potegnete .pdf verzijo!

Namesto zaključka

19 teden in 5 zanimivih člankov.

Over and out,

Tilen

Dodaj odgovor