Spletni članki vredni branja #18

webinar

Prvomajski prazniki so mimo. Nekateri so se odpočili, nekateri smo se malce manj. Je pa ta čas kot idealen za refleksijo nad tem, kaj smo v tem letu že naredili in kaj nas še čaka. Končno smo lansirali naš newsletter, v načrtih imamo še kar nekaj stvari, ne smemo pa pozabiti na izjemne intervjuje, ki še prihajajo!

O čem govorijo članki tega tedna:

  1. O tem, da ljudje, ki so izjemno produktivni, ustvarjajo videz nadčloveka.
  2. O tem, da vedno obstaja mlajša oseba, ki opravlja delo bolje od vas.
  3. O tem, kako narediti super webinar.
  4. O tem, da ni zamenjave za trdo delo.
  5. O tem, kako bodo ideje lahko privlačne za vaše stranke.

Sledi nepozabnih pet.

1. 10 Simple Things Productive People Do Better (But So Can You)

Kategorija: Produktivnost

delovna čebela
Slika: Flickr

Članek Matthew Torena govori o tem, da ljudje, ki so izjemno produktivni, ustvarjajo videz nadčloveka – lahko naredijo vse oziroma precej več kot vi. Kar jih resnično dela drugačne, je preprosto dejstvo, da so osvojili neke osnovne življenjske navade, ki se na prvi pogled zdijo samoumevne:

  1. Spite dovolj.
  2. Vaše telo se med spanjem dobesedno regenerira. Vsi poznamo občutek, kako je, če ne spimo dobro. Preprosto ne funkcioniramo tako, kot bi lahko. Vzemite ta nasvet kot enega pomembnejših – minimalno 6 ur spanja (če se le da, bližje 8!).

  3. Vzemite si odmore.
  4. Ponavadi sedimo pred računalnikom minimalno 8 ur (nekateri bližje 12…). Toda za to preprosto nismo programirani. Moramo vstati, se vsake toliko pretegniti in vzeti odmor. Preiskusite delati del dneva za stoječo mizo (a.k.a. standing desk). Privoščite si zdrav obrok in sprehod tik za tem. Kljub temu, da je naš čas najbolj dragocena dobrina, nas bodo odmori naredili precej bolj učinkovite pri našemu delu.

  5. Outsourcajte, da vam ostane čas za pomembne stvari.
  6. Če si le lahko privoščite, outsourcajte čim več stvari, ki jih drugi opravljajo bolje od vas. Pridobite si virtualnega asistenta, grafičnega oblikovalca ipd. Tako vam bo ostalo precej več časa za vašo temeljno dejavnost v poslu.

  7. Delajte v tistih urah, ki so za vas najbolj produktivne.
  8. Ena izmed prednosti življenjskega stila podjetništva je v tem, da ste lahko fleksibilni (realnost je sicer včasih drugačna). Produktivni ljudje točno vedo kateri je tisti del dneva, ko bodo lahko opravili največ dela.

  9. Delajte prednostne sezname.
  10. Produktivni ljudje poznajo razliko med pomembnimi stvarmi in urgentnimi. Vedo, da je urgentnih stvari v vsakdanjem življenju izjemno malo in da obstajajo le bolj ali manj pomembne stvari, ki se jih lahko uvrsti na prednostne sezname.

  11. Namesto da preveč analizirate, preprosto pojdite v akcijo.
  12. Perfekcionizem je bolezen, za katero marsikateri podjetnik zboli. Precej bolje je v pogon spraviti dovolj dober načrt, kot pa čakati na popolen trenutek. Ki mimogrede v 99% nikoli ne pride.

  13. Bodite organizirani.
  14. Organizirajte si načrt dneva in ga izpeljite. Organizacija dneva vam bo vzela precej manj časa, kot vam ga lahko vzame neorganizirano delo.

  15. Ne opravljajte več nalog hkrati.
  16. Le malo ljudi lahko resnično dobro opravlja delo v smislu opravljanja več nalog hkrati (a.k.a. multitasking). Resnično produktivni ljudje pa vedo, da je to v veliki meri mit in v kolikor želite dobro opraviti svoje delo, morate biti osredotočeni na eno nalogo hkrati.

  17. Postavite si meje.
  18. Postavite si meje in se naučite reči ne, ko je to potrebno. Je težje, kot se bere na prvi pogled.

  19. Kupujte preko spleta.
  20. Spletno nakupovanje vam bo prihranilo na času (da niti ne govorimo o denarju). Pika. Popolnoma nobenega izgovora ni, da ne bi kupovali na takšen način.

Sedaj pa iskren pregled tega, koliko od teh stvari upoštevam sam:

  • Spanje – nisem še tam. Spim v povprečju nekje okoli 5 ur.
  • Odmori – upoštevam 80%. Razen, ko mi gre pri kakšnem projektu za nohte..
  • Outsourcanje – veliko stvari naredim sam, ampak kar si lahko privoščim, mi naredijo drugi.
  • Produktivne ure – trenutno še nisem tam.
  • Prednostni seznami – upoštevam 70%.
  • Preveč analize – upoštevam 60%. Sem takšen tip človeka. Definitivno pa delam na več akcije. GR8 je eden tovrstnih rezultatov.
  • Organiziranost – 90% and growing.
  • Multitasking – na žalost sem eden tistih, ki jim je to v krvi.
  • Meje – prevečkrat rečem ja, ko bi moral reči ne. Tudi tega se zavedam in delam na tem.
  • Spletno nakupovanje – definitivno.

Torej, kako mi gre overall? Hja, lahko bi šlo bolje. Se pa zavedam svojih “pomanjkljivosti” in delam na njih kolikor se le da.

2. There Will Always Be Someone Younger Than You Doing It Better

Kategorija: Motivacija

otrok z ipadom
Slika: Flickr

Melanie Pinola piše o tem, kako v vsakem trenutku obstaja nekdo mlajši, ki opravlja delo bolje od vas.

In prav nič ni narobe s tem. Ne glede v kateri fazi življenja ste ali kako se obremenjujete s svojimi leti, prišel bo čas, ko boste spoznali to resnico. Najsibodi mlajši ali starejši. Ko vas 20 let starejša oseba prehiti na maratonu, no…ni dober občutek, ne?

Bistvo članka je v tem, da bo vedno obstajalo neko merilo, po katerem se boste slabše odrezali. Ljubosumnost je težko preseči, toda če veste, kaj je pomembno v vašem življenju, boste lahko našli svoj notranji mir, a kljub temu zaradi tega ohranili pravšnjo mero tekmovalnosti.

3. The Ultimate Guide To Creating and Running a Kick Ass Webinar

Kategorija: Video marketing

webinar

Natalie Sisson je verjetno ena bolj znanih popotnic, ki si služi denar z bloganjem. V obširnem (~5000 besed) članku piše o tem, kako ustvariti izjemen webinar (večino virov, ki so omenjeni v tem članku, vsebuje partnerske povezave, kar ni nič narobe – samo toliko da veste).

Kakor pri drugih orodjih, tudi tu obstaja več načinov, kako kar najbolje izkoristiti moč tega medija. Vaši bralci/stranke/publika vas lahko npr. v realnem času sprašuje po stvareh, o katerih govorite. S pomočjo webinarja lahko gradite svojo listo naročnikov, izobražujete svoje bralce, delate na vaši kredibilnosti in na ta način lahko prodate več svojih izdelkov ali storitev.

Članek je razdeljen na 4 dele:

  1. Katere so najboljša orodja za izvajanje webinarjev
    Omeni naslednja orodja: GoToWebinar, MeetingBurner, WebinarJam in Google Hangout. Pri vseh orodjih omeni prednosti in pomankljivosti.

  2. Kako izpeljati webinar v 10 korakih (kliknite na sliko za povečavo!)
    webinar infografika

  3. 10 načinov kako privabiti obiskovalce brez vaše naročniške liste
  4. Študije primerov
    Omeni naslednje primere: DIY Webinar Guide, Get It Done Mum, Firepole Marketing.

Soliden povzetek tega področja za vse začetnike.

4. Get rich (quick)

Kategorija: Motivacija

pes z blingom
Slika: Flickr

Že dolgo ni bilo kakšnega članka od Seth Godina in se mi je zdelo ustrezno, da mu dam zopet malce prostora pod soncem. Njegov članek nosi pomenljiv naslov “Kako obogateti (hitro)” in kaže na to, kako privlačni so lahko naslovi člankov:

  • Obogatite svoj svet tako, da ustvarjate dodano vrednost za druge.
  • Obogatite svoje zdravje tako, da hodite 20 minut na dan.
  • Obogatite svojo skupnost tako, da nekomu nesebično prispevate, brez da bi si zato jemali zasluge.
  • Obogatite odnose z ljudmi z besedami, ki morajo biti izrečene.
  • Obogatite svoj položaj na način, da v nekoga zaupate.
  • Obogatite svojo organizacijo na način, da naredite več, kot vam je rečeno.
  • Obogatite svoje spretnosti z učenjem nečesa novega, nečesa, kar vas je strah.
  • Obogatite svojo produktivnost na način da zavrnete vse bližnjice.
  • Obogatite svoj duševni mir tako, da ste zaupanja vredna oseba.

Naredite to in se vam bo stokrat obrestovalo.

5. 6 Ideas to make clients fall in love with your business

Kategorija: Motivacija

snoopy
Slika: Flickr

Članki Jim Connollya me vedno pritegnejo, ker so “straight-to-the-point” v dobrih sto besedah (ne pa 3000, Tilen?). Članek, ki ga omenjam govori o idejah, ki bodo privlačne za vaše stranke:

  1. Ljudje se radi počutijo cenjene: Kaj delaš, da bi jim pokazal spoštovanje do njih?
  2. Ljudje radi prihranijo na času: Kaj delaš, da bi jim pomagal, da bodo naredili več v manj časa?
  3. Ljudje se radi pogovarjajo: Kaj delaš, da bi jim posredoval zgodbo, ki jo je vredno posredovati naprej?
  4. Ljudje se radi sproščajo: Kaj delaš, da bi jim olajšal življenja?
  5. Ljudje radi uspejo: Kaj delaš, da bi jim pomagal doseči sanje?
  6. Ljudje se radi učijo: Kaj delaš, da bi jih naučil nekaj smiselnega?

Prispevaj skupnosti!

Ne delaj napako, ko pričakuješ, da ljudem ne bo vseeno zate, če jim ne boš prvi pokazal, da ni ti vseeno za njih!

Namesto zaključka

18 teden in 5 zanimivih člankov.

Over and out,

Tilen

Dodaj odgovor