Spletni članki vredni branja #17

charge more

Najprej naj vsem zaželim prijetne praznike in lepih trenutkov preživetih v družbi tistih, ki jih imate radi! Tokrat sem se še posebej potrudil in spisal članek izpod 2000 besed (/sarcasm-off). O čem torej govorijo članki tega tedna:

  1. O 7 dejstvih vsebinskega marketinga.
  2. O reviziji vsebin na vašem spletnem mestu.
  3. O tem, koliko denarja bi vas naredilo srečne.
  4. O tem, da ni zamenjave za trdo delo.
  5. O tem, da preprosto morate računati vaše delo.

Sledi nepozabnih pet.

1. 7 Unglamorous, Unpopular Truths About Content Marketing

Kategorija: Vsebinski marketing

fairy princess
Slika: Flickr

Članek avtorice Shannon Johnson govori o tem, katere so tiste sestavine, ki bodo prinesle uspeh v vsebinskem marketingu. Predstavi 7 dejstev, ki se jih je naučila na podlagi lastnega dela:

  1. Ne potrebujete strategije vsebinskega marketinga.
  2. Ko govori Shannon o tem, da ne potrebujete strategije, dejansko pravi, da ne potrebujete “navodil na 60ih straneh”, ki jih boste posredovali svojim strankam, ki jih bodo dali na polico in nikoli prebrali. Namesto tega predlaga, da ustvarite praktični akcijski načrt, ki bo vključeval orodja, ki jih bo vaša ekipa lahko uporabila. Ta orodja so lahko:

    • Stil pisanja
    • Seznami kaj pisati in česa ne (s primeri)
    • Seznami strokovnjakov, na katere se lahko obrnete z določenimi vprašanji
    • PowerPoint prezentacije
    • Predloge za eknjige
    • Povezave do datotečnih map, kjer imate shranjete fotografije, grafični material ipd.
  3. Nehajte se obremenjevati s pripovedovanjem zgodb.
  4. Nehajte se obremenjevati s pripovedovanjem zgodb (a.k.a. storytelling je strategija, ki je v tujini izjemno popularna in uspešna in katere zagovornik je npr. Gary Vaynerchuck), saj je velika verjetnost, da vaša publika ne bere vaših objav zaradi veselja do njih, ampak zaradi tega, ker predvidevajo, da bodo z njimi reševali svoje težave in na sploh postali učinkovitejši pri svojem delu. Vaša naloga kot ustvarjalca vsebin je ta, da predstavite informacije na enostaven in berljiv način. Shannon da na tem mestu izjemno primerjavo:

    Uspešni ustvarjalci vsebin niso nujno uspešni pripovedovalci zgodb, ampak fantastični turistični vodiči. Na razumljiv način vam bodo predstavili tematiko, ki jo ne poznate.

  5. Skoraj vse, kar ste se na fakulteti naučili o načinu pisanja, lahko pozabite.
  6. Vaša akademska izobrazba je lahko pri vašem vsebinskem marketingu tudi slabost. Zakaj? Ker se boste morali preprosto določenih stvari od-naučiti oziroma pozabiti na neke vaše starejše vzorce pisanja. Npr.:

    • Za slabše poznavanje pravil slovnice ne boste kaznovani. (Včasih ni nič narobe, če pravila kršite.)
    • Dolžina teksta ni pomembna. Pomembnejša je izpolnitev namena vsebine.
    • Ne boste mogli izbirati o čem boste pisali. (To vam bodo povedale vaše stranke.)
    • Morali boste oddati popolno napisan tekst. (V večini primerov to ne bo res.)
    • Imeli boste samo eno priložnost. (Ne, vaše vsebine boste lahko kasneje dopolnjevali.)

    Kaj je torej pomembno?

    • Napisati boste morali hudo zanimiv naslov.
    • Oblika vsebine je izjemnega pomena (Krajši odstavki, razbit tekst, ipd. Danes bralci v glavnem skenirajo besedilo.).
    • Pestrost. (metafore, figure, opisi,…)
    • Podprite vaše vsebine z dokazi. (Citirajte pomembne vire.)

    Shannon izda svoj okvir, ki ji pomaga pri pisanju vsebin in kaj mora z vsebino povedati:

    • Komu je vsebina namenjena.
    • Kaj se bo bralec naučil.
    • Kdaj se mora bralec osredotočiti na akcijo.
    • Kje lahko bralec najde več informacij.
    • Kako bo vsebina pripomogla k lastnim storitvam/izdelkom.
    • Zakaj bralcu ne bo vseeno.
  7. Kvaliteta ali kvantiteta? V tej debati ni zmagovalca.
  8. Nekdo vam bo rekel:”Pomembna je količina objav, piši čim več!” in drugi vam bo rekel:”Pomembna je le kvaliteta objave, tudi če je le ena na 14 dni!”. Realnost je tako kot vedno nekje vmes. Če boste preveč pisali in objavljali, boste najverjetneje pregoreli in kvaliteta vašega pisanja bo strmo padla. Če boste pisali in objavljali premalo, to verjetno ne bo koristilo vašemu poslu.

    Torej, kaj je pomembno? Pomembna je konsistentnost! Velikokrat se boste morali ravnati po reku:”Bolje vrabec v roki, kot golob na strehi.” Kar pomeni, da boste pisali “ne-popolne” vsebine. Ni nujno da ima vse, kar objavite, čarobno dodano vrednost. So vsebine, ki se lahko objavijo nepopolne in so vsebine, ki morajo dozoreti, preden se jih lahko objavi.

  9. Vsebina ni kralj, distribucija vsebine je.
  10. Vsebinski marketing je precej neuporabna strategija, če le ta bi bran. Napisati dobro vsebino je le prvi korak v procesu vsebinskega marketinga. Dostikrat boste lahko prebrali, da morate (takole čez palec) porabiti vsaj toliko časa za oglaševanje, kot ga uporabite za ustvarjanje vsebine. (Priznam, to je ena izmed “napak”, ki se jih pri GR8 zavedamo, saj se trenutno posvečamo predvsem ustvarjanju.)

    Včasih je veljalo, da morate svoje vsebine objavljati predvsem na svojem spletnem mestu in nato na to mesto pripeljati kar se da veliko prometa. Danes je to malce drugače. Pisanje gostujočih člankov je pomembno, saj lahko tako dosegate publiko, ki je drugače ne bi.

  11. Previdno pri najemanju strokovnjakov.
  12. Podite previdni pri strokovnjakih, ki jih najemate za ustvarjalce vsebin. Kar v resnici potrebujete, so ponižni, pametni in predvsem prilagodljivi ljudje. Zakaj? V našem poslu ustvarjanja vsebin je namreč lahko “strokovnost” kratkotrajna. Stvari se na določenih področjih preprosto preveč hitro spreminjajo.

    Shannon pravi, da izjemna vsebina prihaja ne iz strasti, temveč iz vztrajnosti. Kritično razmišljanje in raziskovanje je iz enega preprostega razloga pomembnejše od strasti. Ko vas bodo najemali za vsebinski marketing, boste ponavadi pisali o stvareh, za katere vas bodo najemali in ne za stvari, do katerih gojite strast.

    Ni potrebno da ste strokovnjak na področju odlaganja odpadkov ali da gojite strokovno strast do te tematike. Kar je nujno je to, da ste radovedni, da ste pripravljeni učiti se novih stvari in da ste vztrajni!

  13. Včasih vam je dovoljeno izbrati bližnjico.
  14. Največjo prepreko, ki jo imajo organizacije pri vsebinskem marketingu, je definitivno čas, ki ga imajo na razpolago. Shannon poda 2 rešitvi:

    1. Ponovno objavljanje starejših vsebin v drugačni obliki ni nobeno grozodejstvo.
    2. Nehajte verjeti v to, da vaši bralci preberejo popolnoma vsako besedo, ki jo napišete.

    Kje lahko uberete bližnjice?

    • Posodobite svoje stare objave.
    • “Izposodite” si vsebino iz vaših eknjig in jo objavite kot članek.
    • Napišite serijo člankov in jo objavite v obliki eknjige.

    Pisanje vsebin ni lahko delo. Še zdaleč ne. Ampak več kot jih boste spisali, laže bo. Verjemite mi.

2. How to Conduct a Content Audit on Your Site

Kategorija: Vsebinski marketing

audit
Slika: Flickr

Zgleda, da brez Neila Patela preprosto ne gre. Skoraj vsak teden preseneča z izjemnimi vsebinami in nič čudnega, da za njegov nasvet prosijo največje multinacionalke (a.k.a. Fortune 500 podjetja). V tem članku govori o tem, kako se lotiti revizije vaših vsebin (a.k.a. content audit).

Kaj sploh je t.i. content audit? Revizija vaših vsebin pomeni pazljiv pregled vaših obstoječih vsebin z namenom preveriti ali še služijo svojemu namenu – privlačijo targetiran promet, vsebujejo prave ključne besede in ali imajo še zadovoljivo stopnjo konverzije.

Razlog za revizijo vsebin je preprost – vsebine na vaši spletni strani so najpomembnejši del vašega posla. Vaša vsebina = vaše spletno mesto.

Kaj potrebujem za revizijo vsebin?

  • Čas: (1-2 uri).
  • Orodja: Google Drive preglednico in Google Analytics.
  • Osebje: To ste vi.
  • Stopnja tehničnega znanja: Majhna.
  • Stopnja pismenosti: Srednja.
  • Stopnja dolgočasnega dela: Srednja.

Neil gre potem pri vsakem koraku precej v podrobnosti (več si preberite v članku), sam pa sem za te namene naredil poenostavljen diagram:

Revizija vsebin

Btw. kdo od vas je že kdaj sploh naredil revizijo vsebin?

3. How Much Money Will Make You Happy?

Kategorija: Motivacija

rich women
Slika: Flickr

Članek avtorice Brittney Castro govori o tem, koliko denarja je pravzaprav potrebno, da vas bo to osrečilo. Kot finančna svetovalka pravi, da dostikrat sliši od svojih strank, da hočejo in potrebujejo več denarja. Toda ne vedo točno zakaj. Kljub temu, da smo vsi že slišali, da denar ne bo kupil sreče, še vedno veliko ljudi meni ravno obratno.

Mislijo, da bo denar rešil vse njihove skrbi. Brittney sicer verjame, da je določena količina denarja potrebna za potešitev trenutnih potreb, računov in hrane, ki jo damo na mizo, ampak verjame tudi, da več kot to ni nobeno zagotovilo za srečo.

Koliko denarja torej potrebujemo? Ko se sprašujemo po tem vprašanju, moramo vedeti, koliko denarja potrebujemo, da uživamo življenje na nivoju, kot ga hočemo in tudi koliko prihrankov bomo potrebovali v prihodnosti. Ko dosežemo stopnjo, da se nam ni več potrebno ozirati na vsako ceno, strahovi pred prihodnostjo oslabijo in naenkrat se počutimo bolj svobodne, kar prinese tudi več sreče v naše življenje.

V raziskavi, ki jo je opravil Dunn and Norton, je ta znesek (ZDA) v povprečju okoli 75.000$ na leto (54000€ oziroma okoli 4500€ na mesec). To pomeni, da se tisti ljudje, ki zaslužijo okoli te številke, počutijo v povprečju srečno, kar pa je nad to vsoto, pa na samo srečo ne vpliva.

Kolikšna je vaša številka? Sam sem dal na hitro številke za svojo družino (sin, boljša polovica in jaz) in bi v takšnem (povprečnem scenariju potrebovali okoli 36.000€ na leto (ob upoštevanju, da nimamo stroškov za nastanitev).

4. There’s no substitute for courage and hard work. Period.

Kategorija: Produktivnost

pogum
Slika: Flickr

Članek Jima Connollya govori o tem, da nadomestka za pogum in delo preprosto ni. Vse, kar potrebujemo, imamo na dosegu roke:

  • Vse knjige, ki jih moramo prebrati.
  • Vsa poznanstva, ki jih moramo imeti.
  • Vse učitelje, od katerih se moramo učiti.
  • Vso tehnologijo, ki nam je potrebna.

Danes imamo tako rekoč vse samo 1 klik stran. Toda zelo malo ljudi je pripravljenih plačati ceno za uspeh. Hočejo delati tisto, kar so delali do sedaj, ker se v tem počutijo varne. (Navkljub dejstvu da na ta način ne bodo nikoli napredovali, ali v profesionalnem ali zasebnem življenju.) Hočejo imeti bližnjice in takojšnje rezultate.

Bodite pametnejši od teh ljudi! Če želite biti uspešni, bodite pripravljeni na to, da boste garali. Resnično garali. Brez tega preprosto ne gre.

5. Charge more. Charge sooner. Charge often.

Kategorija: Motivacija

charge more
Slika: Flickr

Članek Chrisa Leme (njegov blog zadnje čase kar pogosto berem, ima npr. kar nekaj zanimivih člankov o testiranju t.i. membership vtičnikov) govori o stvari, ki se dotika vseh nas, no sigurno pa v večji meri vsaj tistih, ki so na samem začetku poslovanja. Govora je o t.i. sindromu prevaranta, ki kljuva na našo nesigurnost v znanje in izkušnje, ki jih imamo in na sploh, kako jih tržimo.

Zato je cenovna politika tako nehvaležno delo. Kako ovrednotiti svoje storitve in izdelke, da bomo dobili ravno pravo mero denarja?

Na koncu članka omeni področje, kjer nima težav z določanjem vrednosti svojega dela. Govora je o storitvi Clarity.fm, kjer lahko po nasvetu povprašate že uveljavljene podjetnike. V okviru te storitve plačate v bistvu za čas, ki ga preživite na telefonu. Zakaj Chris pravi, da to deluje:

  1. Tovrsten način sodelovanja onemogoča vse tiste, ki želijo dobiti informacije brezplačno in tako zasedati njegov dragocen čas.
  2. Tovrstna storitev omogoča posameznikom, da se z njim večkrat posvetujejo, brez da bi podpisali kakršno koli uradno pogodbo.

Namesto zaključka

17 teden in 5 zanimivih člankov.

Over and out,

Tilen

Dodaj odgovor