Vesele praznike in podaljšan vikend vsem! (no ja, vsaj tistim v podjetjih, kjer vedo, koliko pomeni spočit delavec) Sam sicer počivam minimalno in levji delež svojega časa poskušam posvetiti svojemu sinu (in seveda boljši polovici). Vse ostalo gre v gradnjo skupnosti GR8 (tudi en članek govori o tem). O čem torej pripovedujejo članki, ki jih omenjam:
- O 8 strategijah pisanja naslovov vsebin.
- O 10 glavnih napakah, ki jih blogerji delajo
- O 15 vrstah vsebin, ki bodo na vaše strani pripeljale dodaten promet.
- O tem, kako pomembno je graditi svojo skupnost.
- O tem, kako si lahko povečate organski doseg na Facebooku.
Sledi nepozabnih pet.
1. 8 Winning Headline Strategies and the Psychology Behind Them
Kategorija: Vsebinski marketing
Slika: Flickr
Člankov na temo, kako spisati zanimive naslove vsebin, je na spletu kolikor hočete. Članek Courtney Seiter se te tematike loteva na precej zanimiv način, ko raziskuje kaj te naslove pravzaprav naredi zanimive:
- Presenečenje
- Vprašanja
- Radovednost
- Negativni presežniki
- Kako
- Številke
- Nagovor
- Jasnost
Bralci klikajo na naslove, ki vsebujejo element presenečenja, preko dejstva, da imajo naši možgani radi novosti. Še posebej to velja za nepredvidljive prijetne stvari, ki jih lahko pričakujemo v članku. Konkreten uspešen primer takšnega načina pisanja je bila Obamova email kampanja.
V naših možganih so vprašanja močan stimulator zaradi dejavnika radovednosti. Se strinjate z menoj, da takoj ko vidimo znak vprašanje postanemo radovedni? Še posebno v kolikor se to vprašanje nanaša na tematiko, s katero se lahko povežemo ali želimo videti odgovor.
Pri t.i. curiosity gap ali “vrzeli v radovednosti” (boljši prevod ali strokovno skovanko mi sporočite v komentarju) gre za vrzel v tem kar vemo in tem, kar bi želeli vedeti. Luknja v našem znanju nas popelje v občutek prikrajšanosti in to je razlog, da kliknemo na vsebino s tovrstnim naslovom, saj iščemo dodatne informacije, da se ne bi več počutili prikrajšani.
Kako torej ustvariti tovrsten naslov? Preprosto ponudite izjemne, a nepopolne informacije. Povejte vašemu bralcu le tolikšen del novice, da boste v njem prebudili radovednost.
Outbrain je v raziskavi 65000 naslovov primerjaj pozitivne presežnike, negativne presežnike in naslove, ki niso vsebovali presežnih besed (npr. najboljši, največji,..). Ugotovili so, da so bili naslovi, ki so vsebovali pozitivne presežnike, 29% manj učinkoviti in naslovi z negativnimi presežniki 30% bolj učinkoviti. Povprečen CTR v naslovih z negativnimi presežniki je bil kar 63% večji kot pri tistih s pozitivnimi!
Eden izmed razlogov, zakaj so negativni presežniki tako učinkoviti, leži v dejstvu, da dregnejo v naš občutek nesigurnosti. Ko bomo uporabljali besede kot so “prenehaj, izogni se, ne”, bomo povzročili radovednost, saj bodo bralci želeli ugotoviti, zakaj morajo nehati z nečem.
Vsi hočemo postati boljši in pametnejši. In to je ponavadi glavni razlog, zakaj veliko avtorjev vsebin pravi, da preprosto ne morete zgrešiti, če ustvarite naslov v obliki vodiča (ponavadi z vprašanjem “Kako”). Na znanem spletnem mestu Copyblogger so na to temo naredili raziskavo, ki pravi da večina ljudi noče novih informacij, saj se preprosto utapljajo v njih.
Ljudje potrebujejo občutek nadzora nad svetom in zato iščejo skrivnosti, ideje, namige, pravila in sisteme, ki jim obljubljajo, da bodo tako dobili nazaj nadzor nad svojim življenjem. Namig: naslove ne kujte samo v obliki splošnih vodičev, ampak jih naredite specifične. Npr. “Kako postati boljši pri organizaciji svojega dneva” spremenite v “5 minutni vodič o tem, kako postati boljši pri organizaciji svojega dneva.
Številke v naslovih delujejo iz razloga, ker imamo ljudje radi predvidljivost. Na Univerzi Kolumbija so naredili raziskavo čakalnih vrst. Ugotovili so, da v kolikor ne vemo, koliko časa točno bo čakanje trajalo, potem doživljamo ta čas med seboj drugačno. Konkretno: ste v zdravstvenem domu in vam rečejo, da bo zdravnik zamudil 30 min. Na začetku boste sicer jezni, a se boste kmalu sprijaznili v čakanje. V kolikor pa vam bodo rekli, da bo zdravnik prišel kmalu, boste ves čas nervozno gledali na uro, kdaj bo to.
Pri nagovoru gre preprosto za nagovarjanje bralca osebno. Na ta način naslov vsebine bralcu pravi:”Ta vsebina je zate!” V raziskavi (gre za znanstveni članek, kjer imate brezplačno dostopen le izvleček), ki so jo opravili na Norveškem, so raziskovalci skušali ugotoviti uspešnost različnih stilov naslovov na spletni trgovini. Naslovi so bili:”Naprodaj: črn iPhone 16GB”, “Ali kdo potrebuje nov iPhone4?” in “Ali je ta tvoj novi iPhone4?”. Zadnji naslov je bil neprimerno uspešnejši od prvih dveh!
Pišite konkretne naslove! Na ta način boste nagovarjali našo potrebo po tem, da kliknemo na naslov, saj bomo točno vedeli, o čem pripoveduje vsebina.
2. The Top 10 Mistakes Bloggers Make
Kategorija: Bloganje
Slika: Know Your Meme
Heidi Cohen v članku predstavlja 10 glavnih napak, ki jih blogerji delajo. Super članek za vse začetnike v poslu, kratek in jedrnat:
- Ne poznate cilja.
- Ne poznate svojih bralcev.
- Ne objavljate redno.
- Ne ustvarjate blagovne znamke.
- Ne delate drugega, kot da prodajate.
- Ne ustvarjate privlačnih vsebin.
- Ne optimizirate vašega bloga za lažjo navigacijo in iskanje.
- Ne distribuirate vaših vsebin na več načinov.
- Ne podpirate vašega bloga z zadostnimi sredstvi.
- Ne dajete veliko na analizo statističnih podatkov.
Veliko blogerjev preprosto začne pisati, brez jasnih ciljev, kaj bi pravzaprav s svojim pisanjem radi dosegli. Zaslužili nekaj denarja, ustvarili blagovno znamko?
Kakor koli si sicer mnogi želijo, da bi blog bil nek osebni dnevnik, temu ni tako. Gre za medijsko platformo, ki je namenjena temu, da privablja bralce. Ko boste vedeli, kdo so vaši bralci, boste lahko tudi temu primerno pisali targetirane vsebine.
Ne morem posebej poudariti, koliko je pomembno, da objavljate redno – tu niti ni pomembno ali enkrat, dvakrat ali večkrat tedensko. Pomembno je, da z rednim objavljanjem vzpostavite pričakovanje tako do spletnih iskalnikov in še posebej pomembno – do bralcev, ki bodo točno vedeli, kdaj lahko od vas pričakujejo nove vsebine.
Ljudje ponavadi zmotno razmišljajo, da le velike multinacionalke potrebujejo prepoznavnost v obliki blagovne znamke. Resnica je popolnoma drugje. Ravno manjši blogerji potrebujejo medijsko prepoznavnost. Blagovna znamka je lahko sestavljena iz imena bloga, uporabe barv, uporabe specifičnih pisav, izjemnih vsebin in še posebno, načina predstavljanja vsebin – a.k.a. vašega edinstvenega glasu, ki vas loči od ostalih blogerjev.
Veliko podjetnikov verjame, da je edino promocijski material tisti, ki bo prodajal njihovo blago ali storitve. Tako so delali zadnjih 50 let in po besedah Garyja Vaynerchucka uničevali sami sebe. Ljudjem je tega preprosto dovolj in že avtomatično vsrkavajo reklame z veliko mero nezaupanja. Ista stvar se je pojavila v email marketingu.
Ko je Gary začenjal s svojim poslom, je imel 80% konverzijo (!!!!) pri svojih e-sporočilih. Danes ste lahko veseli za 10%. Razlog pa je popolnoma enostaven. Ljudje so naveličani, da jim non-stop prodajate. Ponujajte jim dodano vrednost ali pa se rajši ukvarjajte z drugim poslom.
Ne pišite o stvareh, ki so bile že neštetokrat pisane. Oziroma, se bom popravil – pišite na svoj edinstven način. Vzemite si čas, da raziščete tematiko. Izluščite pomembne informacije – vaši targetirani bralci bodo namreč takoj vedeli, ali pišete o tematiki o kateri se vam niti malo ne sanja.
Nič vam ne pomaga, če objavljate po 10 člankov na dan, če pa so ti članki neprebavljive gmote teksta za katere potrebujem znanstveni doktorat, da jih dešifriram. Razbijte tekst na več enot, uporabljajte odebeljen tekst, “straight-to-the-point” naslove ipd. Ob poplavi vseh informacij danes bralci najprej ponavadi “preskenirajo” tekst na strani in se ga šele nato lotijo v resno branje.
Ko ste še mladi in zeleni, mislite da boste napisali izjemen članek, ga objavili na blogu in naenkrat bodo k vam drle množice bralcev. V realnem svetu morate svojo publiko šele zgraditi. In blog je le en način distribuiranja vsebin. Kombinirajte z email marketingom, družbenimi omrežji, RSS ipd.
Bloganje ima v javnosti percepcijo, da gre za preprosto obliko proizvajanja vsebin, ki povrh vsega skorajda nič ne stane. Takoj pozabite na to. Resno bloganje zahteva resne vložke. V denarju, še posebno pa v času.
Sam npr. v povprečju porabim nekje med 3-5 urami (skupaj z raziskovanjem, pridobivanjem grafičnega materiala, pisanjem in urejanjem teksta – v tem času ni vključeno oglaševanje članka), da oblikujem članek v rubriki Spletno članki vredni branja. Sedaj pa to pomnožite z vrednostjo vaše urne postavke. In ne pozabite, to je samo 1 članek.
Kako boste vedeli, kaj deluje in kaj ne, kaj je potrebno spremeniti in česar ne, če ne boste delali statističnih analiz? Uporabljajte Google Analytics, Google Webmasters Tools, kakšne heatmape, kot je CrazyEgg ipd.
3. 15 Types of Content That Will Drive You More Traffic
Kategorija: Vsebinski marketing
Slika: Flickr
Članek Neila Patela (do sedaj ste si, upam, že bookmarkali njegov blog in sledite njegovim člankom, ki so neusahljiv vir idej) govori o 15 tipih vsebin, ki bodo na vašo spletno stran pripeljali več prometa. Na začetku članka omenja 4 stvari, ki jih morate vedeti:
- Ne potrebujete objavljati vseh tipov vsebin.
- Ne bojte se testiranja.
- Zabeležite si na urniku.
- Ta seznam ni popoln.
Nekatere vrste vsebin so bolj primerne za določene blagovne znamke in področja poslovanja.
Neil je ugotovil, da blogerji v osnovi ne marajo preizkušati novih vsebin, saj so prepričani, da je krivulja učenja predolga, da je ustvarjanje npr. infografike prevelik zalogaj ali da se bodo preprosto osmešili. Poskusite vseeno! Pojdite že enkrat ven iz svojega milnega mehurčka. Le tako boste lahko uspešni.
V kolikor si ne boste zabeležili nove oblike vsebine na svoj urnik (npr. objavil bom video čez 2 tedna), potem obstaja velika verjetnost, da se tega ne boste lotili.
Razmišljajte o vaših vsebinah ne toliko v obliki vrst ali tipov kot pa idej. Oblika vsebine je drugotnega pomena.
Torej, kateri so ti tipi vsebin, o katerih govori Neil?
- Infografika
- Memi
- Video
- Vodič
- Recenzija knjige
- Predstavite knjigo (1-5 stavkov)
- Predstavite avtorja (1-5 stavkov)
- Povzemite glavne točke (1-3 stavke na točko)
- Delite, kaj imate radi v knjigi (1-5 stavkov)
- Delite, česa nimate radi v knjigi (1-5 stavkov)
- Priporočite jo (ali ne) (1-3 stavki)
- Na koncu dajte CTA (povezavo do knjige)
- Mnenjski članek
- Recenzija izdelka
- “Kako..” vodič
- Seznam
- Seznam spletnih naslovov
- Eknjiga
- Študija primera
- Napišite povzetek študije in predogled rezultatov.
- Razložite ovire, ki ste jih morali premagati, da ste rešili težave, ki so jih imele vaše stranke.
- V preprostih korakih opišite rešitev.
- Na koncu podajte CTA.
- Podcast
- Intervju
- Raziskava
Pri infografiki gre za kombinacijo predstavitve informacij na vizualen (grafičen) način. Včasih je bilo dovolj, da si naredil infografiko in že si dobil ogromno prometa. Danes je trg postal že precej nasičen in se je potrebno za to spet precej potruditi. Navkljub temu so infografike še danes zelo dobro sprejete med bralci in bodo precej bolj deljene na družbenih omrežjih. Neil predlaga, da naredite izpeljanko infografike – t.i. gifografiko, ki namesto statične grafike uporablja animirane slike.
Memi so vrsta vsebin, ki lahko razbijejo monotonost na vašem spletnem mestu. Lahko jih je narediti, so zabavni in hitro lahko postanejo viralni. Uporabite lahko generatorje memov kot je npr. Quick Meme.
Ni pomembno pravzaprav kakšne vrste video boste posneli. V kolikor je dobro narejen, bo posredoval sporočilo na zelo izrazit način, ki si ga bodo ljudje zapomnili. Bodite pozorni na tekst, ki ga pripovedujete v videu, da ne izpadete preveč…amatersko.
Nasvet: ustvarjanje res dobrega videa ni poceni. Seveda lahko začnete z majhnim proračunom – snemate lahko magari z vašim pametnim telefonom. V kolikor pa boste želeli imeti res dobro produkcijo, pa bodite pripravljeni odpreti svoje denarnice. Bodite pozorni tudi na dolžino videa. Neil pravi, da je prava dolžina med 2 in 3 minutami.
Vodič je ponavadi zelo obsežna in podrobna oblika vsebina. Predstavljajte si ga kot epski članek (primer na GR8 je članek o Pinterestu, ki ga je spisal Andrej). Ponavadi je daljši (2000+ besed), kakovostno grafično oblikovan in narejen okoli izjemne ideje. Vodiči so lahko zanimivi kot darilo za vaše bralce, v kolikor se naročijo na vaše email novice.
Recenzija knjige je preprosta diskusija o knjigi v kombinaciji z vašim pogledom nanjo. Priporočate lahko dobre, pokritizirate ne tako dobre in delite znanje, ki ste ga pridobili iz nje. Recenzije knjig so zanimive, ker vas lahko pozicionirajo kot avtoriteto na določenem področju. Neil opiše preprost postopek recenzije v 7 točkah:
Ta vrsta vsebine se od povprečne vrste vsebin precej razlikuje, predvsem zaradi vašega tona pisanja. Občasno napišite močan prvo-osebni članek o vroči tematiki na vašem področju, ki predstavlja vaše mnenje. Nasvet: mnenjski članek napišite občasno in ne vsak dan! Bodite spoštljivi in jasni o tem, kaj izražate.
Tako kot recenzija knjige, vam lahko tudi recenzija izdelka pomaga pri vzpostavitvi vas kot avtoritete na področju, kjer delujete. Vse kar potrebujete narediti je opisati vaše izkušnje z izdelkom in povzeti vaše ugotovitve in priporočila. Kako lahko napišete recenzijo? Predstavite izdelek, predstavite izdelovalca, opišite izdelek, povejte kaj imate radi in česa ne, povzemite ugotovitve in dajte na konec CTA.
T.i. “How to” članki so ponavadi zelo popularne vsebine, še posebej, ker ponavadi vsebujejo veliko ključnih besed iz dolgega repa, kar vam lahko veliko pripomore pri rangiranju vaše spletne strani v spletnih iskalnikih. Kako jih naredite? Najprej predstavite težavo, nato predstavite rešitev. Opišite rešitev v zaporednih korakih. Povzemite ugotovitve in postavite zaključek. Nasvet: bolj kot bo detajlen vaš članek, bolje bo. Vključite diagrame, videe in ostali grafični material.
Seznami so za bralce izjemno privlačni (preberite si, zakaj imamo radi t.i. Top 10 članke). Velika verjetnost je, da boste danes videli minimalno 1 članek s takšnim naslovom (sam sem uvrstil kar 3 od 5 člankov s takšnim naslovom). Številčni seznami so popularni že od 10 zapovedi v antičnih časih. Ko boste pisali seznam, uporabite preprosto obliko – predstavite tematiko, naredite številčen seznam in napišite zaključek.
Seznami spletnih naslovov (a.k.a. link roundup) je preprost članek, ki vsebuje spletne naslove okoli neke tematike. Predstavljajte si to kot neke vrste pregledni članek. Na ta način boste pokazali poznavanje področja, ki ga obravnavate. Ne gre zanemariti tudi SEO vrednost, ki jo s tem dajete spletnim iskalnikom.
Eknjiga je tipičen predstavnik marketinške vsebine. Ponavadi gre za daljšo vsebino (dobra meja bi bila 10.000+ besed), ki je dostopna brezplačno v zameno za vključitev na email listo. Dobra eknjiga ne pomeni samo dobre vsebine, ampak premišljen izdelek, ki vsebuje vse potrebne elemente, kot so dober dizajn, privlačen naslov ipd.
Študija primera razlaga, kaj vaš izdelek ali storitev pravzaprav je in kako je pomagal vašim strankam v preteklosti. Gre za to, da vašim bralcem pokažete kaj delate, kako to delate in rezultate, ki jih dobite na ta način. Postopek za kreiranje študije primera:
Bodite pozorni na to, da ne izpadete preveč prodajno. Naredite iz tega zgodbo, ki bo navdihovala.
Podcasti so svoj vrhunec sicer že doživeli, toda še danes so uspešna oblika podajanja vsebine. Veliko ljudi posluša podcaste med prevozom na delo ali med telovadbo.
Vsako področje ima svoje strokovnjake. Ko jih intervjujate, si s tem lahko pridobite veliko ugleda od drugih na tem področju (da niti ne govorim o potencialnem prometu na vašo spletno stran). Nasvet: če je vaš intervju v audio ali video obliki, vam svetujem, da obenem naredite tudi transkripcijo besedila.
Članki, ki pišejo o določeni raziskavi in rezultatih le te, so pomembna oblika vsebine, s pomočjo katere gradite zaupanje in se vzpostavljate kot avtoriteta na vašem področju. Ponavadi gre za časovno zelo zahtevno obliko.
4. The Holy Grail Of Building Communities: Developing A Strong Sense of Community
Kategorija: Motivacija
Slika: Flickr
Richard Millington je na Moz.com blogu spisal masiven članek o tem, kako zgraditi močan občutek za skupnost. Pravi, da je napredek v zadnjih letih omogočil lažjo gradnjo skupnosti, ni nas pa naredil boljše pri gradnji le teh. Podjetja so vlagala milijone dolarjev v izgradnjo platform za svoje skupnosti, kar se je izkazalo za relativno neučinkovito.
Richard govori o precej boljši alternativi – grajenje občutka za skupnost, saj skupnosti pripadajo tisti ljudje, ki verjamejo temu in ne tisti, ki so izpolnili obrazec za registracijo. Ko so ljudje zares člani skupnosti, čutijo do te skupine močno psihološko povezavo. Da bi obdržali skupnostno identiteto, bomo lahko žrtvovali tudi del svoje osebnostne identitete. Že mnogokrat je bilo dokazano, da je občutek skupnosti povečal aktivnost, izboljšal kupčevo lojalnost ipd.
Dalje v članku povzame 4 temelje občutka za skupnost, ki sta jih že leta 1986 objavila David McMillan in David Chavis. Govora je o:
- Članstvo
- Pri mejah je bistvo v tem, da se loči člane in nečlane skupnosti. Meje so tiste, ki ločijo člane od družbe in splošnih družbenih norm. So tiste, ki omogočajo članom, da so, kar so in da se lahko čustveno odprejo skupnosti.
- Skupnost je tisti kraj, kjer lahko govorimo o stvareh, o katerih drugje ne bi govorili. Ponavadi gre za zelo specifične in “hard-core” teme v smislu “kdo bi zmagal v bitki med Kirkom in Spockom”.
- Člani skupnosti bi radi delali z namenom, da se počutijo, da so si zaslužili mesto v skupnosti. Več časa, energije, čustev bodo vlagali v skupnost, večja bo verjetnost sodelovanja pri grajenju in večja bo povezanost v skupnosti.
- Člani skupnosti ponavadi uporabljajo simbole, izrazoslovje, ki je specifično samo za to skupnost in jo zunanja družba ne uporablja. Uporabite te simbole!
- Vpliv
- Izpolnitev potreb
- Čustvena povezanost
Pri članstvu je govora o 4 atributih: meje, čustvena varnost, osebna vlaganja, skupni simboli:
Ljudje bodo sodelovali v skupnosti samo če bodo imeli občutek, da lahko vplivajo nanjo. Poudarek je na občutku. Vsi seveda ne bodo vplivali na skupnost, toda morajo imeti občutek, da lahko. Ena izmed največjih napak velikih skupnosti je ta, da ne ponudijo članov več vpliva.
Potrebe skupnosti in posameznika morajo biti na podobni valovni dolžini. Preveč skupnosti se namreč osredotoča samo na to, da pišejo nove in nove vsebine, kar pa pripelje le do tega, da ljudje berejo, sodelujejo pa ne.
Skupnosti z močnim občutkom povezanosti imajo enako čustveno frekvenco – člani so istočasno srečni, žalostni, jezni ipd. Vzpostaviti čustveno frekvenco je v skupnosti nekaj najtežjega. Za to potrebujemo nenehno komunikacijo, deljene izkušnje, deljeno zgodovino itn.
Zgoraj sem predstavil le del vsebine tega članka, ki je resnično fenomenalen.
Danes brez skupnosti (v kakršni koli obliki pač že) vaš posel nima možnosti za preživetje in prej ko se boste tega zavedli, bolje bo.
5. The Complete Guide to Growing Your Organic Facebook Reach
Kategorija: Družbena omrežja
Slika: Flickr
O problematiki organskega (pa tudi plačanega) dostopa na Facebooku se je v zadnjem času ogromno pisalo (npr. Matej Špehar na svojem blogu). Organski doseg vaših objav se je namreč v primerjavi z lanskim letom precej zmanjšal. Kevan Lee v članku piše o tem, kako lahko povečamo ta doseg.
S Facebookom se v tem trenutku po mojem mnenju dogaja enako kot z algoritmi, ki jih nenehno spreminja Google. Tržniki se vedno znova sprašujemo, zakaj ne moremo z vsebinami doseči več ljudi in kakšne vsebine moramo pravzaprav objavljati. Zveni znano?
Študija, ki so jo naredili pri Social@Ogilvy, odkriva, da se je organski doseg od lanskega oktobra zmanjšal za kar 49%! To pomeni, da v kolikor ne boste plačali za oglaševanje na Facebooku, lahko pričakujete v povprečju, da bo izmed 100 fanov, ki jih imate, le 6 ljudi videlo objavo.
Facebook ima (in se s tem popolnoma strinjam) popolnoma legitimne razloge za zmanjšanje organskega dosega. V tem trenutku je Facebook ogromno omrežje posameznikov, podjetij in vsebin, ki bi brez posega zasmetile vaše profile. S tem pa bi se izjemno poslabšala uporabniška izkušnja.
Kaj lahko torej naredimo, da preprečimo padec organskega dosega objav?
Jay Baer piše o 4 rešitvah za rešitev tega problema:
- Pozabite na Facebook in se preselite na Google+ in Twitter.
- Plačajte Facebooku oglaševanje.
- Postanite “boljši” na Facebooku.
- Najemite druge, da vas oglašujejo na svojih profilih.
Kevan ima, v kolikor ste pripravljeni postati boljši na Facebooku, za vas 6 nasvetov, kako ustaviti padec organskega dosega:
- Uporabite strategije Fortune 500 podjetij.
- Objavite v času, ko na Facebooku ni nikogar.
- Delite edinstvene fotografije vas in ekipe v vašem podjetju.
- Vzpodbudite komunikacijo v vaši skupnosti z vprašanji.
- Delite fotografije, ki vse povedo.
- Glejte na številke iz drugačne perspektive.
Bodite odprti in pokažite, kaj se dogaja v vaši organizaciji. Pokažite da ste v vsakem trenutku dostopni do vaših strank. Pokažite, da vlagate resen trud v pozitivno izkušnjo vaših strank z vašimi izdelki ali storitvami. Pokažite, da vam ni vseeno.
Jon Loomer je testiral to teorijo na svoji Facebook strani. Primerjal je doseg vsebin, ki jih je objavil v najbolj prometnih urah (med 6.00 in 15.00 uro) in najmanj prometnih urah (od 15.00 ure do 6.00 zjutraj). Več pozornosti do dobile objave, objavljene v manj prometnih urah!
Pokažite se v manj uradnih pozah!
Postavite vaši skupnosti preprosta vprašanja. Brez spletnih povezav, brez prodajanja – preprosto pokažite zanimanje!
Objavite slike, ki bodo vaši skupnosti povedale toliko, da bralcu ne bo potrebno klikniti na samo objavo.
Namesto da se osredotočate na individualne številke, npr. doseg posamezne objave, stopite korak nazaj in poglejte vaš doseg na dnevni ali tedenski ravni.
Skratka – Facebook ni zastonj platforma. A ko daste na drugo stran tehtnice neverjeten doseg in natančno targetiranje kupcev, ste lahko prepričani, da je Facebook v tem trenutku eno najmočnejših orodij za oglaševanje.
Namesto zaključka
16 teden in 5 zanimivih člankov.
Over and out,
Tilen
Dodaj odgovor