Spletni članki vredni branja #1

Prvi članek v letu 2014 na GR8 vam bo postregel ponovno s petimi zanimivimi spletnimi članki, ki so prileteli na moj Feedly.

1. What happened to Affiliate Blogs?

Kategorija: Partnersko trženje


Slika: Businessweek.com

Jeremy Schoemaker je človek, ki ga morate nujno dodati v zaznamke, v kolikor ga še nimate. Na njegovem zelo znanem blogu piše predvsem o tem, kako zaslužiti denar na svetovnem spletu, tako s prodajo direktnega oglaševanja, kot tudi partnerskega trženja.

Javnosti je postal znan v letu 2008, ko je bila objavljena njegova slika s čekom v vrednosti $132,994.97 (1 mesec klikov na oglase, ki jih je predvajal preko Google Adsens-a).

V kratkem članku “What happened to Affiliate Blogs?” (Kaj se je zgodilo z blogi, ki pišejo o partnerskem trženju?) piše o krizi, ki trenutno vlada v blogosferi na področju tematike partnerskega trženja.

Namiguje predvsem na to (kar nekateri vemo že kar nekaj časa in je tudi eden izmed razlogov nastanka GR8), da je kvalitetnih in verodostojnih informacij (predvsem brezplačnih) čedalje manj in da je nekemu začetniku resnično težko priporočiti, kam se naj obrne oziroma kje naj najprej začne.

2. 103 Ways to Live a Happier Life

Kategorija: Motivacija

Reading
Slika: Flickr

Moram priznati, da mi je bil Chris Winfield do nedavnega relativno neznano ime. Njegov blog sem začel prebirati v zadnjih 2 mesecih po priporočilih in mi nikakor ni žal časa investiranega v branje (člankov je relativno malo na blogu).

Eden izmed člankov, katerega sem že nekajkrat zasledil na drugih blogih kot referenco za motivacijske članke, bi izpostavil tudi sam. Imenuje se “103 Ways to Live a Happier Life” oziroma “103 načini živeti srečnejše življenje”.

Gre za preproste misli, ki jih lahko tudi vi hitro implementirate v svoje življenje ali poslovanje. Naj naštejem nekaj izmed le teh:

  • Vsak dan naredite lepo gesto za nekoga in ne pričakujte ničesar v zameno.
  • Razgibajte se. Tudi če samo za 2 minuti.
  • Vsak dan preživite kvaliteten čas s svojo družino.
  • Preberite knjigo/blog/članek o tematiki, za katero ne veste ničesar.
  • Smejte se. Veliko se smejte.
  • Naj vas ne bo strah priznati, da nečesa ne veste. Sprijaznite se s tem, da boste dobivali vprašanja. Nehajte si razbijati glavo s tem, da morate vedeti vse.
  • Dobite si mentorja. Poslušajte ga. (Vaša prva ideja je ponavadi zgrešena.)
  • Bodite sprijaznjeni s tem, da vsi ne bojo imeli radi, kar počnete. Ne pustite, da vas to drži nazaj.

3. The New Year’s Writing Resolution You Can Actually Keep

Kategorija: Motivacija

Avtorica Sonia Simone je napisala “to-the-point” članek na Copyblogger-ju z naslovom “The New Year’s Writing Resolution You Can Actually Keep“.

Njen članek govori o tem, da vse novoletne obljube ponavadi padejo v vodo zaradi dveh razlogov:

  1. Osredotočenje na cilj (izgubiti 25 kg) namesto na obnašanje (jesti drugačno hrano).
  2. Preveč vsega naenkrat (npr. telovadil bom po tri ure na dan, čeprav sedaj telovadim točno 0).

Njen predlog glede pisanja vsebine v novem letu pa se glasi:

Pišite vsak dan v januarju po 20 min.

Poanta zgoraj napisanega je ta, da vaja dela mojstra. Nihče ne začne pisati izjemnih tekstov prvi dan v svoji karieri bloganja (kar poguglajte za prvimi objavami nekaterih najbolj znanih blogerjev). Pomembno je to, da vam pisanje preide v navado. V kri.

Oziroma, kot navaja avtorica en super citat dobitnika zlate medalje na olimpijskih igrah, Dan Gable-a:

If it is important, do it every day, if it isn’t, don’t do it at all.

Oziroma:”Če je pomemembno, kar delaš, počni to vsak dan. Če ni pomembno, tega sploh ne počni.”

4. What Should I Tweet? 8 Places to Find Fantastic Content [SlideShare]

Kategorija: Družbena omrežja

Twitter
Slika: Flickr

Četrti članek na tem seznamu je članek avtorice Shannon Johnson z naslovom “What Should I Tweet? 8 Places to Find Fantastic Content [SlideShare]” oziroma “Kaj tvitniti? 8 mest za najti fantastično vsebino”. Dostikrat sicer rad omenim, da sem v letu 2009 odprl prvi Twitter račun za slovenske knjižnice (malce napuha…), a se obenem tudi posipam s pepelom, saj nikoli pravzaprav s Twitterjem nisva našla skupne točke. Moj primarni medij je vedno bil Facebook, zadnje čase pa se predvsem igram z Google+.

Kakorkoli že, Shannon v članku spregovori o tem, da je precej manj pomembno iz kje vsebina prihaja, kot to, da je zabavna, poučna in na sploh prinaša neko vrednost tvojim sledilcem. Ravno zaradi tega je upravljanje z vsebinami (“content curation”) in ne samo kreiranje vsebin, tako pomembna komponenta marketinške strategije.

V članku omenja naslednja spletna mesta, kjer lahko najdete primerno vsebino:

  • Feedly
  • Goodreads
  • Alltop
  • Pinterest
  • Google+
  • LinkedIn Pulse
  • StumbleUpon
  • Twitter

5. The importance of not working

Kategorija: Motivacija

Blog avtorja Jens-Petter Berget-a je še en v vrsti nešteto blogov, ki je lahko na prvi pogled hitro spregledan. Že zaradi tega, ker je narejen izjemno minimalistično (a na Genesis platformi! 🙂 ), s poudarkom predvsem na vsebini in ne grafiki.

Tovrstne članke je resnično potrebno prebirati na vsake toliko. Ker ti dajo nek zagon, novo energijo, osredotočenost na cilj.

Poanta članka je v tem, da včasih preprosto potrebujemo odklop in da so ponavadi ravno ideje, ki se porodijo v tem obdobju, najboljše. Jens-Petter je prepričan, da bo lahko bolj srečen, zdrav in vesel ravno, če se bo kdaj pa kdaj zavestno odpovedal delu.

Prvi članek v letu 2014 je za menoj. 5 člankov, kot je bilo obljubljeno.

Over and out,

Tilen

p.s. V kolikor imate na voljo kakšen zanimiv članek, ki je bil objavljen nedavno, ga sporočite spodaj v komentarjih!
p.p.s Kmalu bom naredil tudi eno statično stran, kjer bom zbiral vse bloge, ki jih omenjam v tej rubriki – za lepši pregled.

Dodaj odgovor