Perfection is the second greatest enemy of success. Doing nothing is the first.
Kar nekaj izmed vas, ki ste se prijavili na najino e-listo, je komentiralo v smislu: “Zaženita že enkrat ta frdamani blog!”. Sem se moral kar precej potegniti nazaj, da sem to sedaj končno storil. Prepričala me je zgornja misel…
Čeprav v zgodnjih in ne toliko zgodnjih 30 letih, sva navdušena kot takrat, ko sva čakala, kdaj bova lahko odprla Božičkova darila. Pa malce nervozna tudi. Kako se bo blog obnesel? Ali se bo “prijel”? Ali bo dobil odziv, ki ga pričakujeva? We shall wait and see.
Ker sva oba redno zaposlena, bojo tele objave pisane ponavadi takrat, ko bojo najini otroci že spali – tako da bojo verjetno prihajalo do kakšnih slovničnih napak (ali pa zblojenih misli…).
Skratka – dobrodošli na spletni strani GR8. Najini malenkosti se imenujeta Andrej in Tilen, več o nama pa lahko preberete tu.
V spletu sva prisotna že o-la-la let, z spletnim oglaševanjem pa se part-time ukvarjava zadnji dve leti. V tem času sva testirala ogromno stvari, delala vse možne napake, ki jih delajo tisti, ki prvič začenjajo ta posel in mimogrede spihala kar nekaj denarja. Zakaj sploh to področje? Zato, ker uživava v celostnem procesu marketinga…od postavitve temeljev posla, do raziskovanja konkurence ipd.
Izkušnje, ki sva jih na tem potovanju dobila in jih dobivava vsakodnevno, pa so neprecenljive.
In delila jih bova z vami. Nekatere bodo brezplačne, nekatere bodo plačljive. Zakaj? Ker bova tako lahko posvečala še več časa pisanju kvalitetnih vsebin in deljenju znanja. Ne skrbite glede višine cen storitev – v okviru spletnega oglaševanja se drživa enega samega načela:”Keeping everything as cheap as possible without ripping off”.
Katera je ciljna publika GR8?
Najina ciljna publika so:
- Tisti, ki začenjajo v tem poslu.
- Samostojni podjetniki.
- Mikro in majhna podjetja.
- Zainteresirana javnost.
Tistim, ki začenjajo v tem poslu, bo GR8 ponujal odlično izhodiščno točko oziroma odskočno desko, ker jim bo preprečil delati veliko napako – sledenje t.i. “Moth Syndrome” (vešče grejo na ogenj..), ki pomeni biti privlačen za vsa možna gnojišča nepomembnih in zavajujočih “get-rich-quick” shem in informacij na spletu.
Rešitev bova poleg kvalitetnih informacij ponujala v tem, da vam bova pomagala ohranjati pozornost pri pomembnih stvareh.
Samostojnim podjetnikom in mikro ter malim podjetjem pa bova pomagala njihov posel dvigniti na višjo raven, predvsem na nivoju svetovanja (spletno oglaševanje, poslovni načrti ipd.) pa tudi pri izdelavi informacijskih izdelkov.
Kaj bo GR8 ponujal?
Preprost in obenem popolnoma zgrešen odgovor je: “Vse.”. Tudi midva bova naredila to napako, ampak drugače preprosto ne gre v danem trenutku. Vse je in bo odvisno od zahtev slovenskega trga. Razen ene stvari – kvalitetne objave.
Ne glede na to, kam bo veter začel pihati, bova objavljala kvalitetne objave iz področja spletnega poslovanja – v najširšem možnem pomenu.
Sedaj pa na konkretne stvari oziroma storive, ki jih misliva ponujati. Nisva se še pozicionirala. Imava “know-how” iz različnih področij delovanja, vendar dan ima samo 24 ur.
V kolikor bo veliko povpraševanja po mastermind skupinah, bova večji del pozornosti usmerila tja. V kolikor bo povpraševanje predvsem po svetovanju ena-na-ena, bova večji del časa namenila temu.
Skratka – namen je iti od splošnega k specifičnemu. Kar pa ne pomeni, da bova vsa ostala področja zanemarjala. To preprosto pomeni, v kolikor nama boste posredovali povpraševanje po nečem, za čemer ne bova imela časa ali bo izven najine komfortne cone, se bo zgodilo naslednje:
- Vseeno bova vzela vašo zahtevo, v kolikor boste pripravljeni prilagoditi se časovnemu terminu (morebitnemu zamiku pri izvedbi storitve).
- Rekla bova hvala lepa, toda v danem trenutku ne moreva izpeljati vašega povpraševanja. Nikakor pa ne bova storila to, kar delajo mnogi – vzela projekt, ga izpeljala do 30%, nato pa nehala dvigovati telefon.
- Usmerila vas bova na drugo najboljšo možnost – kvalitetne izvajalce, ki so specializirani za vaša povpraševanja. To pomeni tudi usmeritev k najini morebitni konkurenci.
Razpored objav a.k.a. “Wishlist”
Načrt je naslednji: vsaj po dve objavi na teden. Tu je mišljen vsaj 1 pregledni članek nad 1000-2000 besedami. Se bo pa dogajalo, da bova objavljala tudi precej krajših objav (kakšne novice, hitre razlage ipd.).
Velik poudarek bova dala tudi gostujočim člankom – navsezadnje je smisel tovrstnega spletnega mesta dvosmerna komunikacija.
Zaključek oziroma “We’ll be back” (predstavljajte si Švarcija tu)
To bi bilo zaenkrat to. Enkrat je bilo potrebno prebiti led. Spletno mesto je sicer postavljeno, a to je šele začetek. Načrti so veliki, zanos tudi.
Povejte spodaj kaj si mislite!
Over and out,
Tilen
Slika: Coast Guard News
Comments
Vse čestitke pri odprtju vaše spletne strani, tudi sam sem jo pričakoval nestrpno saj me ta tematika zelo zanima. V kratkem vam pošljem gostujoči članek! Želim vam veliko uspehov na vaši trnavi poti 😉
Z veseljem bom spremljala vajine novicke! Go Tilen & Andrej!
Tudi sam bom z veseljem spremljal dogajanje še naprej!
Cestitke za blog! Upam, da se bo zgodba peljala tako kot sta jo zacrtala, v prihodnje pa morda prispevam kaksen clanek 🙂 Srecno!
Zanimiv blog… Spremlajmo dalje.. 😉