Branje je pomembno. Pika. Imel sem srečo, da so mi branje vcepili že v ranem otroštvu. Dejansko sem prebiral knjige na dnevni ravni. Tam nekje v srednji šoli (puberteta pa to) se je to malce izgubilo. Našel sem se na fakulteti, kjer sem začel ponovno požirati pisano (niti ne tiskano…) besedo, tokrat v obliki strokovnih člankov.
Fast forward. Moja profesija so informacije, biti na tekočem. Ko sem začenjal s spletnim poslovanjem, me je (kot verjetno 95%) količina povezanih informacij s tovrstno tematiko dobesedno sesula. Na mojo srečo lahko relativno hitro ločim zrno in plevel.
Na GR8 začenjam rubriko branja. Ker je pomembno brati, biti na tekočem, se seznanjati z novitetami. Komur ni branje ena izmed top 5 prioritet v spletnem poslovanju, je zgrešil bistvo in verjetno ne bo nikoli uspel.
Branje –> Učenje –> Znanje –> Uspeh
Eno izmed mojih temeljnih orodij, ki jih uporabljam intenzivno na dnevni ravni, je Feedly– agregator novic iz blogov, na katere si pač prijavljen. Trenutno imam na seznamu približno 150 kvalitetnih blogov, ki mi dnevno razširjajo obzorja na področju spletnega poslovanja.
V rubriki branja, ki je poimenovana “Spletni članki vredni branja” z zaporedno številko tedna v letu bom predstavljal nič več in nič manj kot 5 člankov, ki so se mi iz nekega objektivnega razloga zdeli pomembni. Ali so ti članki znanstveni? Najverjetneje ne. Ali gre za najpomembnejše objave v dotičnem tednu? Verjetno ne. Ali gre izključno za članke, ki so bili objavljeni v tistem tednu? Ehm, ne. Članki prav tako niso razvrščeni po pomembnosti.
So vpogled v moje bralne navade, le zanimiva odskočna deska in če ne drugega, boste preko te rubrike spoznavali tudi bloge, za katere še morebiti niste vedeli.
p.s. Brez skrbi. Tole dolgovezenje je samo intro v rubriko in ga prihodnji teden ne bo več.
1. 31 things I need to see on your ecommerce product page
Kategorija: Spletno trgovanje
V zadnjih nekaj mesecih sem prenavljal spletno trgovino Mami Design. Eden izmed izjemno pomembnih elementov spletne trgovine je t.i. product page oziroma kako dejansko izgleda stran, ki predstavlja izdelek in katere elemente vsebuje.
Članek z naslovom 31 things I need to see on your ecommerce product page ponuja ravno ta vpogled.Izjemno praktični nasveti in prikazi študij primerov.
2. Infographic: 10 Tips for SEO Copywriting that Ranks
Kategorija: SEO
Infografika je kul in infografika prinaša promet (po drugi strani pa je izdelava le te lahko tudi konkreten finančni zalogaj – tam nekje 300$ in več). Članek prinaša 10 konkretnih nasvetov za pisanje vsebin, ki bodo lahko rangirale. Naj jih naštejem nekaj:
- Pišite za ljudi, optimiziranje za spletne pajke.
- Enkrat za vselej pozabite na t.i. gostoto ključnih besed (kolikokrat naj bi se določena beseda pojavila v članku). To je mit in nič več.
- Uporabljajte LSI! Kratica za t.i. Latent Semantic Indexing, ki ne pomeni nič drugega, kot uporabo sopomenk, sinonimov ipd. za vašo ključno besedo.
3. 11 Lame Excuses That Successful Bloggers Never Make
Kategorija: Motivacija
Vedno je dobro prebrati kakšen motivacijski članek. Ko si dalj časa v tem poslu, spoznaš da je ena izmed pomembnejših stvari tvoje stanje duha (t.i. mindset).
Da veš, da si nekaj zaslužiš, da veš, da lahko, da preslišiš določene opazke, da ostajaš motiviran in osredotočen ipd. 11 Lame Excuses That Successful Bloggers Never Make oziroma “11 izgovorov, ki jih uspešni blogerji nimajo”.
Saj veste kako to gre, vsi smo utrujeni, vsi bolani, vsi pod stresom – ti nisi nobena izjema kar se tega tiče! Kateri so tisti razlogi, ki vas lahko držijo nazaj pri pisanju svojih mnenj?
- Ljudem ne bo všeč, kar bom napisal. (Pa kaj. Ena izmed največjih napak v poslu je ta, da skušaš biti všečen vsem.)
- Nič novega nimam za povedati. Vse je že bilo povedano. (Hja, imate skoraj prav. Toda kot pravi avtorica, blogerji privlačijo svoje bralce zaradi svoje osebnosti, stila pisanja in perspektive iz katere pišejo!)
- Veliko ljudi že piše o tej tematiki. (O spletnem oglaševanju je nešteto blogov npr. Toda glejte na to iz druge perspektive. Mogoče je takšna količina blogov iz tega področja zaradi tega, ker obstaja tako velika publika?)
4. How to Analyze Your Competition in Less Than 60 Seconds
Kategorija: SEO
Neil Patel je avtoriteta na tem področju. Je definitivno eden izmed mojih top 10 ljudi, na katere bi se obrnil po nasvet oziroma bi plačal težke evre, da bi mi mentoriral. Njegovi članki so fenomenalni in storitve, ki jih daje zastonj, še toliko bolj.
V članku How to Analyze Your Competition in Less Than 60 Seconds oziroma “Kako analizirati konkurenco v manj kot minuti”. V članku predstavlja svoje spletno orodje za analizo konkurence, ki ga je dal v brezplačno uporabo nekaj časa nazaj. Nujno si naredite zaznamek za tole orodje! Prihranil vam bo marsikateri €!
5. 11 Ways To Dramatically Boost User Engagement On Your Blog
Kategorija: Bloganje
Članek z naslovom 11 Ways To Dramatically Boost User Engagement On Your Blog govori o 11 načinih, ki jih lahko uporabimo za boljšo komunikacijo z bralci. Na začetku izpostavlja preprosto dejstvo. Če vaši bralci ne komentirajo in ne sodelujejo v debati z vami, potem je vaš blog brezvezen. Ne da je vaša vsebina brezvezna (čeprav kvaliteta zna biti subjektivna zadeva…), le vaša komunikacija, ki pa ima lahko resne posledice.
Razen če ste Seth Godin. Potem lahko zaprete vaše komentarje…
Ena izmed teh je t.i. bounce rate, ki govori o tem, kako hitro bralci zapustijo vaš blog. In če imate visok bounce rate, bo to pomenilo, da Google ne bo ravno odobraval vašega bloga…Katere stvari torej avtor članka izpostavlja:
- Krajši odstavki. Nihče ne bere rad nepregledne vrstice besedila…
- Hitrost nalaganja stranj. Nihče ne bo čakal 10 sekund, da se naložijo vsi vaši flash-i….
- Uporabljajte kakovostno notranjo strukturo povezovanja. Npr. uporabo sorodnih člankov na dnu članka.
- Upobljajte jasno strukturo članka. Uvod – jedro – zaključek (oziroma nekaj v tem smislu). Naj bralec ve, kaj lahko pričakuje.
Takole – prva rubrika je za nami. Upam da ste prebrali kakšen uporaben nasvet.
Over and out,
Tilen
p.s. V kolikor imate na voljo kakšen zanimiv članek, ki je bil objavljen nedavno, ga sporočite spodaj v komentarjih!
Slika: Jan Willem van Wessel
Comments
Uporaben članek, hvala. Informacij je na internetu ogromno, upam, da jih na tem blogu najdem v kvalitetni meri kot je bil ta članek.