V Sloveniji so infografike relativno neuporabljena marketinška strategija oziroma način posredovanja informacij. Način pripovedovanja zgodb.
Ravno zato bi rad posredoval novico o infografiki na temo spletnega marketinga, ki jo že 4. leto zapored pripravljajo na digitalni agenciji Red Orbit.
Kaj kažejo podatki?
- Uporabniki v povprečju na spletni strani preživijo 1:17 minute.
- V povprečju organski promet znaša 41 % vsega prometa (v primerjavi s prejšnjimi leti celo malce upada!).
- 2014 prinaša v povprečju manj časa preživetega na spletni strani in več pregledanih strani.
- V povprečju obiskovalci najmanj časa preživijo na straneh, v panogah turizma, trgovin in spletnih trgovin. Tam, kjer uporabniki iščejo najboljšo izbiro.
- Že konec oktobra se začnejo iskanja, povezana z darili in prazniki.
- Delež obiskovalcev, ki na spletne strani prihajajo prek Googla, znaša 97 %.
Kaj to pomeni za vse tiste, ki v svojem poslu uporabljajo svetovni splet?
Pomeni marsikaj. Tu bom napisal par stvari, ki bodejo v oči!
- Spletni obiskovalci so vse bolj izobraženi. In ravno zato ni bilo še nikoli bolj kot danes pomembno to, da delamo marketing na pravilen način.
- Brez Googla tudi dandanes ne gre. Organski promet je izjemnega pomena, a prav tako je pomemben tudi plačljiv promet! Ne se bati plačanega oglaševanja v svojem poslu. Ker verjemi, da tvoja konkurenca se ga ne.
- V navezavi na zgornjo točko pa nekaj o čemer se danes v Sloveniji še precej malo govori. Namreč, uporabniki iščejo informacije ne samo preko Googla. Slikovno gradivo začenjajo iskati npr. v Pinterestu. Video posnetke začnejo iskati na YouTub-u. Nujno moraš ugotoviti, kje se nahajajo tvoji uporabniki, tvoje stranke in se začeti tam pojavljati!
- Uporabniki v povprečju preživijo manj časa na spletni strani in obenem pregledajo več strani. To je logična posledica razvoja pametnih telefonov. Danes mora biti tvoja spletna stran prilagojena mobilnim napravam.
p.s. Za ogled celotne infografike obišči Red Orbit blog.
Dodaj odgovor