Nina Tanhofer je podjetnica, ki skozi cel dan deluje izven svoje cone udobja – kot to delajo uspešni podjetniki. Je solastnica šole za windsurfanje www.windsurfer.si, dostikrat prevzame vlogo organizatorke dogodkov, med drugim je bila odgovorna urednica City Magazina.
Uspeh meri s šiviljskim metrom.
Več v intervjuju.
Povzetek intervjuja
Osebna misel
Ostaja osebna.
Poslovni neuspeh
Neuresničen projekt.
Podjetniški AHA moment
Kaj pa če bi …
Trenutni posel
www.windsurfer.si, Standuppaddler.si, SEMPL, Organizacija dogodkov
Spletni vir
www.windsurfer.si
Trenutno bere
4 Monocle hkrati
Kje jo lahko kontaktirate
e-pošta
Intervju
Uvod
Sem Nina, solastnica in inštruktorica najboljše šole za windsurfanje Windsurfer.si in SUPanje Standuppaddler.si. Večkrat prevzamem tudi vlogo organizatorke dogodkov, skrbnice blagovnih znamk. Večkrat se vprašam, kaj nisem.
Tilen: Po pravici povedano sem za “supanje” slišal mogoče dve leti nazaj. Povej mi, ali ti marketing pomaga pri supanju ali supanje pri marketingu? 🙂
Nina: Supanje pri supanju, marketing pri marketingu.
Življenje je spontano in nepredvidljivo. Treba ga je predvsem živeti. Ali greš z vetrom ali proti njemu je stvar trenutka.
Absolutno, na najboljši možen način.
100 %, to ni vprašanje.
Da je tako j… dolgočasno biti povprečen.
Tilen: Ena izmed lastnosti podjetnikov, po kateri se ločijo od ostalih ljudi je v tem, da morajo pogosto iti iz svoje zone udobja. Kdaj si ti šla nazadnje iz te zone in katero področje to predstavlja tebi?
Nina: Iz zone udobja izstopim vsak dan ob 07.00 in se vanjo vrnem okoli 23.00 zvečer.
Tilen: Like a boss! 🙂
Strasti so vedno povezane z določenim življenjskim obdobjem. Včasih je to potovanje v neznano, drugič veliki valovi, …
Poslovna pot
Splošni del
Enostavno. Kratkemu razmisleku sledi hitra preusmeritev neuspeha v uspeh. Čas je dragocena dobrina, zato ga ni vredno izgubljati.
Tilen: Nam lahko poveš magično formulo kako iz neuspeha narediti uspeh? 🙂
Nina: 7 v 1.
Če ostaneva pri surfanju je bilo to takrat, ko sem ugotovila, da je lahko učenje veliko bolj zanimivo, zabavno in profesionalno.
Ključi, torba in Mac.
Vse, vključno z nami, je lahko vedno bolje. Prizadevam si, da gre vse v tej smeri.
Obseg si prilagajam glede na zmožnosti. Uspeh ima vedno več obrazov.
Verjetno zato, ker imam še čas.
Da me bo kmalu vzljubila.
Ponavadi s šiviljskim metrom; če je prekratek, si pomagam s koraki.
Predvsem to, da se z njimi soočiš.
Kombinacija pravih idej, profesionalizma in zabave pri delu.
Ponavadi sem se pripravljena soočiti s težavami dokler jih ne rešim.
To je vprašanje za 1M $.
Tilen: Glede na to, da precej potuješ v okviru tvoje šole za windsurfanje, ali se spogleduješ s tem, da bi ostala v tujini?
Nina: Spogledujem se z dobrimi projekti, ne glede na mikrolokacijo.
Kot pri vsaki stvari so prednosti in slabosti. Cenim osebno svobodo.
Tilen: Kaj je tisto, kar te najbolj spravlja ob živce, ko ti nekdo reče, da si podjetnica?
Nina: Nisem še spoznala ljudi, ki ti pravijo podjetnica. 🙂
Praktični del
Na to vprašanje bi lahko najbolje odgovorile naše stranke. Prizadevamo si namreč, da iz naše šole pridejo polni znanja, nepozabnih vtisov in izkušenj. In dokaz za to so vsi tisti, ki se vračajo.
Vsak kanal je pomemben, v kolikor nosi tvojo osebno noto.
Mreženje je komunikacija. Komuniciramo prek socialnih omrežij, organiziramo druženja in zabave, kjer ohranjamo stike in se medsebojno spoznavamo.
Uporabljamo najbolj zanesljivo marketinško metodo – dobro storitev, ki gre od ust do ust. Vse ostalo so funkcionalna komunikacijska orodja.
Kvaliteta, hitra odzivnost na razmere in vztrajnost.
Če ne bi bilo več morja, vetra in zanimivih ljudi. Težko verjetno.
Za vse vedno obstaja rešitev.
Vsak ima svoj način, veter za vse piha enako.
Še bolj bi uživala.
Lahko odgovorim predvsem na vprašanje – kaj dobi nekdo, ki se želi z nami naučiti windsurfati? Dobi profesionalno ekipo odličnih windsurferjev, ki vedo kaj delajo, vse oblike tečajev na najbolj aktualnih lokacijah po svetu in veliko nepozabnih doživetij in novih prijateljev. Naša šola je več kot le windsurf šola, kamp ali klinika. Je skupnost, ki raste z vsakim dnem.
To se ne spreminja – predvsem nič napak.
Ne zgolj iz tega razloga, ampak ker je ekipa močnejša od posameznika.
Tilen: Nam lahko poveš en primer storitve, ki jo outsourcaš? (poleg računovodstva) 🙂
Nina: Izmenično outsourcam dodatno levo ali desno polovico možgan. Odvisno od projekta.
Dober film, dobra družba ali nezaključen projekt.
Časa ne merim v urah, ampak v opravljenem delu. Torej, dokler delo ni zaključeno.
Lahko, vendar ne moreva eden brez drugega.
Glede na to, da se ukvarjam tudi z windsurfanjem, je izrednega pomena spremljanje vseh vrst tokov.
Hitra runda
Seveda.
Pridi na naš tečaj.
Tilen: Kakšen praktični nasvet bi dala nekomu iz sveta marketinga?
Nina: Svet marketinga je poln šarlatanov, zato je sodelavce potrebno previdno izbirati.
Na vse, ki se trudimo.
Sreča. Ko že imaš znanje.
Otroci sami pridejo do odgovorov.
Tilen: Smisel tega vprašanja je ta, da si sposobna opisati na zelo kratek način točno kaj počneš v smislu KISS (a.k.a. keep it simple and stupid). V kolikor tega ne bi znala, bi verjetno tvoje stranke še manj?
Nina: Presenečam, ustvarjam, organiziram. Pišem, telefoniram, berem. Učim, vodim, grem.
Verjetno pride prav. Že zaradi splošnega počutja.
Najbrž to, da vztrajnost in dobro delo pripeljeta do rezultatov.
Tilen: Kdo ti je dal ta nasvet?
Nina: Izkušnje.
Veter.
4 Monocle hkrati
2 unlimited?
Tilen: Care to elaborate?
Nina: V času pisanja intervjuja se je predlagani slogan potrdil, glede na to, da ste zdaj že trije. 😉
Vprašanja, ki se začnejo s ‘če’ so preteklost.
Tilen: Nina, postregla si nam z izjemnimi odgovori in vem da so bralci GR8 odnesli veliko koristnih informacij. Želim ti veliko uspehov s tvojimi projekti!
Dodaj odgovor