19: Nina Tanhofer in Windsurfer.si

Nina Tanhofer

Nina Tanhofer

Nina Tanhofer je podjetnica, ki skozi cel dan deluje izven svoje cone udobja – kot to delajo uspešni podjetniki. Je solastnica šole za windsurfanje www.windsurfer.si, dostikrat prevzame vlogo organizatorke dogodkov, med drugim je bila odgovorna urednica City Magazina.

Uspeh meri s šiviljskim metrom.

Več v intervjuju.

Povzetek intervjuja

Osebna misel
Ostaja osebna.

Poslovni neuspeh
Neuresničen projekt.

Podjetniški AHA moment
Kaj pa če bi …

Trenutni posel
www.windsurfer.si, Standuppaddler.si, SEMPL, Organizacija dogodkov

Spletni vir
www.windsurfer.si

Trenutno bere
4 Monocle hkrati

Kje jo lahko kontaktirate
e-pošta

Intervju

Uvod

Živjo! Začniva s tem, kdo si in kaj počneš?

Sem Nina, solastnica in inštruktorica najboljše šole za windsurfanje Windsurfer.si in SUPanje Standuppaddler.si. Večkrat prevzamem tudi vlogo organizatorke dogodkov, skrbnice blagovnih znamk. Večkrat se vprašam, kaj nisem.
Tilen: Po pravici povedano sem za “supanje” slišal mogoče dve leti nazaj. Povej mi, ali ti marketing pomaga pri supanju ali supanje pri marketingu? 🙂
Nina: Supanje pri supanju, marketing pri marketingu.

Rad bi vzpodbudil pozitivno ozračje in dobro motivacijo za tale intervju, tako da te vprašujem po tem, kateri moto (načelo) ti je blizu oziroma rada živiš po njemu?

Življenje je spontano in nepredvidljivo. Treba ga je predvsem živeti. Ali greš z vetrom ali proti njemu je stvar trenutka.

Ali si ta moto vključila v svoj posel in na kakšen način?

Absolutno, na najboljši možen način.

Kako predana si?

100 %, to ni vprašanje.

O čem vsi razmišljajo, pa nihče nima poguma to povedati na glas?

Da je tako j… dolgočasno biti povprečen.
Tilen: Ena izmed lastnosti podjetnikov, po kateri se ločijo od ostalih ljudi je v tem, da morajo pogosto iti iz svoje zone udobja. Kdaj si ti šla nazadnje iz te zone in katero področje to predstavlja tebi?
Nina: Iz zone udobja izstopim vsak dan ob 07.00 in se vanjo vrnem okoli 23.00 zvečer.
Tilen: Like a boss! 🙂

Kaj je tvoja strast?

Strasti so vedno povezane z določenim življenjskim obdobjem. Včasih je to potovanje v neznano, drugič veliki valovi, …

Ali imaš vzornika(co) in kdo je to?

Charles Bronson.

Poslovna pot

Splošni del

Sam sem mnenja, da je tisto, kar šteje – pot, potovanje do cilja, do uspeha. Slovenci smo sicer po značaju takšni, da ne govorimo radi o neuspehu, toda neuspeh je tisti “dežurni krivec”, da se nekaj resnično naučimo. Povej nam, kako si prebrodila ta neuspeh in kaj si se pravzaprav iz njega naučila?

Enostavno. Kratkemu razmisleku sledi hitra preusmeritev neuspeha v uspeh. Čas je dragocena dobrina, zato ga ni vredno izgubljati.
Tilen: Nam lahko poveš magično formulo kako iz neuspeha narediti uspeh? 🙂
Nina: 7 v 1.

V podjetništvu imamo t.i. AHA momente. To so tisti trenutki, ko ti zažari žarnica, ko se spomniš neke ideje, ki bi bila resnično vredna realizacije. Kdaj se je tebi posvetila žarnica in si si rekla:”To je to.”.

Če ostaneva pri surfanju je bilo to takrat, ko sem ugotovila, da je lahko učenje veliko bolj zanimivo, zabavno in profesionalno.

Katere so tri stvari, ki te v tem trenutku držijo nazaj?

Ključi, torba in Mac.

Kaj je tvoj trenutni navdih, ki te žene v poslu?

Vse, vključno z nami, je lahko vedno bolje. Prizadevam si, da gre vse v tej smeri.

Ali razmišljaš dovolj velikopotezno in če ne, zakaj ne?

Obseg si prilagajam glede na zmožnosti. Uspeh ima vedno več obrazov.

Zakaj pri svojih letih ne zaslužiš več?

Verjetno zato, ker imam še čas.

Kaj bi o tebi rekla oseba, ki te ima najmanj rada?

Da me bo kmalu vzljubila.

Kako meriš uspeh?

Ponavadi s šiviljskim metrom; če je prekratek, si pomagam s koraki.

Kakšen je po tvojem mnenju najboljši način soočenja s težavnimi strankami?

Predvsem to, da se z njimi soočiš.

Kakšen je tvoj najboljši način motivacije svojih zaposlenih?

Kombinacija pravih idej, profesionalizma in zabave pri delu.

Če ti za vrat že diha poraz, kaj bi naredila? Ali bi vztrajala naprej ali bi opustila posel in ponovno poizkusila od začetka?

Ponavadi sem se pripravljena soočiti s težavami dokler jih ne rešim.

Kakšna je tvoja vizija glede prihodnosti?

To je vprašanje za 1M $.
Tilen: Glede na to, da precej potuješ v okviru tvoje šole za windsurfanje, ali se spogleduješ s tem, da bi ostala v tujini?
Nina: Spogledujem se z dobrimi projekti, ne glede na mikrolokacijo.

Ali uživaš v tem, da si podjetnica?

Kot pri vsaki stvari so prednosti in slabosti. Cenim osebno svobodo.
Tilen: Kaj je tisto, kar te najbolj spravlja ob živce, ko ti nekdo reče, da si podjetnica?
Nina: Nisem še spoznala ljudi, ki ti pravijo podjetnica. 🙂

Praktični del

Zakaj bi kupil tvoj izdelek/storitev?

Na to vprašanje bi lahko najbolje odgovorile naše stranke. Prizadevamo si namreč, da iz naše šole pridejo polni znanja, nepozabnih vtisov in izkušenj. In dokaz za to so vsi tisti, ki se vračajo.

Kateri je tvoj najljubši način komunikacije? Osebno, telefon, e-pošta?

Vsak kanal je pomemben, v kolikor nosi tvojo osebno noto.

Mreženje je danes pomemben vidik posla. Kako si se ga lotila?

Mreženje je komunikacija. Komuniciramo prek socialnih omrežij, organiziramo druženja in zabave, kjer ohranjamo stike in se medsebojno spoznavamo.

Katere metode marketinga uporabljaš in katera je tista, ki ti trenutno prinese največ rezultatov?

Uporabljamo najbolj zanesljivo marketinško metodo – dobro storitev, ki gre od ust do ust. Vse ostalo so funkcionalna komunikacijska orodja.

Kateri so tisti trendi, ki bojo v prihodnosti zaznamovali tvojo industrijo?

Kvaliteta, hitra odzivnost na razmere in vztrajnost.

Če bo tvoj trenutni posel propadel, kaj bo botrovalo temu?

Če ne bi bilo več morja, vetra in zanimivih ljudi. Težko verjetno.

Kaj boš storila, če te tvoja konkurenca nenadoma vrže iz posla?

Za vse vedno obstaja rešitev.

Kaj dela tvoja konkurenca bolje?

Vsak ima svoj način, veter za vse piha enako.

Kaj bi naredila drugače, če bi ponovno začenjala?

Še bolj bi uživala.

V čem se razlikuješ od svoje konkurence?

Lahko odgovorim predvsem na vprašanje – kaj dobi nekdo, ki se želi z nami naučiti windsurfati? Dobi profesionalno ekipo odličnih windsurferjev, ki vedo kaj delajo, vse oblike tečajev na najbolj aktualnih lokacijah po svetu in veliko nepozabnih doživetij in novih prijateljev. Naša šola je več kot le windsurf šola, kamp ali klinika. Je skupnost, ki raste z vsakim dnem.

Katera je tista stvar, ki bi jo morala delati več in katera tista, ki bi jo morala delati manj?

To se ne spreminja – predvsem nič napak.

Ali najemaš zunanje izvajalce za tiste storitve, za katere misliš, da je škoda tvojega časa?

Ne zgolj iz tega razloga, ampak ker je ekipa močnejša od posameznika.
Tilen: Nam lahko poveš en primer storitve, ki jo outsourcaš? (poleg računovodstva) 🙂
Nina: Izmenično outsourcam dodatno levo ali desno polovico možgan. Odvisno od projekta.

Kaj te ohranja pokonci ob 3.00 uri zjutraj?

Dober film, dobra družba ali nezaključen projekt.

Koliko ur na dan/teden potrebuješ, da narediš, kar je potrebno narediti?

Časa ne merim v urah, ampak v opravljenem delu. Torej, dokler delo ni zaključeno.

Ali bi tvoj posel lahko preživel brez tebe?

Lahko, vendar ne moreva eden brez drugega.

Ali se ti zdi pomembno, da spremljaš svoj denarni tok?

Glede na to, da se ukvarjam tudi z windsurfanjem, je izrednega pomena spremljanje vseh vrst tokov.

Hitra runda

V zadnjem delu vprašanj, ki se tičejo tvojega posla, imam zate nekaj kratkih vprašanj. Si za to, da nam postrežeš s fenomenalnimi odgovori?

Seveda.

Nauči me nekaj.

Pridi na naš tečaj.
Tilen: Kakšen praktični nasvet bi dala nekomu iz sveta marketinga?
Nina: Svet marketinga je poln šarlatanov, zato je sodelavce potrebno previdno izbirati.

Na kaj si najbolj ponosna?

Na vse, ki se trudimo.

Kaj je bolj pomembno? Da imaš srečo ali znanje?

Sreča. Ko že imaš znanje.

Razloži svoji 4-letni nečakinji v treh stavkih kaj počneš.

Otroci sami pridejo do odgovorov.
Tilen: Smisel tega vprašanja je ta, da si sposobna opisati na zelo kratek način točno kaj počneš v smislu KISS (a.k.a. keep it simple and stupid). V kolikor tega ne bi znala, bi verjetno tvoje stranke še manj?
Nina: Presenečam, ustvarjam, organiziram. Pišem, telefoniram, berem. Učim, vodim, grem.

Ali potrebuješ univerzitetno izobrazbo, da uspeš v poslu?

Verjetno pride prav. Že zaradi splošnega počutja.

Kaj je bil najboljši poslovni nasvet, ki si ga prejela?

Najbrž to, da vztrajnost in dobro delo pripeljeta do rezultatov.
Tilen: Kdo ti je dal ta nasvet?
Nina: Izkušnje.

Kaj je tista stvar, ki trenutno deluje v tvojem poslu?

Veter.

Ali uporabljaš kakšen spletni vir, ki ga redno uporabljaš in bi ga rada izpostavila?

www.windsurfer.si

Kaj bereš trenutno?

4 Monocle hkrati

Povej mi idejo za marketinški slogan za GR8 (nobenih skritih namenov 🙂 ).

2 unlimited?
Tilen: Care to elaborate?
Nina: V času pisanja intervjuja se je predlagani slogan potrdil, glede na to, da ste zdaj že trije. 😉

Zadnje vprašanje in potem zaključiva. Če bi ti dal zdajle 500€, kaj bi naredila s to vsoto?

Vprašanja, ki se začnejo s ‘če’ so preteklost.

Tilen: Nina, postregla si nam z izjemnimi odgovori in vem da so bralci GR8 odnesli veliko koristnih informacij. Želim ti veliko uspehov s tvojimi projekti!

Dodaj odgovor