Tale dotična knjiga je na voljo v brezplačni različici. Prav ste slišali. Guy Kawasaki je dal na voljo brezplačno različico svoje popularne knjige iz leta 2012 z naslovom “What the Plus!”.
Ta knjiga je sicer že nekaj časa dostopna v tej obliki, ampak za vse tiste, ki tega še niste vedeli, jo toplo priporočam – sploh če se vsaj malo ukvarjate z družabnimi omrežji in specifično z Google+.
Gre za t.i. “product-oriented” knjigo (se pravi nič nakladanja, ampak sami koristni in praktični nasveti na 177 straneh!!), ki razlaga, zakaj je Google+ tako poseben, kot je bil davnega leta 1984 Macintosh.
V knjigi boste lahko brali o tem kako izboljšati vaš Google+ profil, kako pisati učinkovite objave, kako podajati mnenja in kako se odzivati nanje in še mnogo več.
Guy Kawasaki je izjemen človek. Če bi šlo za nekega povprečnega “guruja”, bi to knjigo preprosto razbil na module in prodajal kot celoten paket za 497$ (poznamo to, ne?). Ampak on še zdaleč ni povprečen.
Rojen leta 1954 in nosilec nešteto nazivov: avtor, govorec, investitor, poslovni svetovalec, Applov evangelist ipd. Je so-ustanovitelj izjemnega agregatorja novic Alltop in eden izmed odgovornih za oglaševanje Macintosha v letu 1984. NUJNO priporočam ogled spodnjega filmčka (samo 1 minuta, nič bat..):
Reklama je v bistvu parodija na “Velikega brata” IBM-ja in dostikrat služi kot primer izjemnega oglaševanja.
Guy je eden izmed tistih ljudi, ki ti povzdignejo samozavest, te navdihnejo in polepšajo dan. Poguglajte za njegovimi govori na Youtube-u npr. in boste videli o čem govorim.
Tudi zato sem se odločil, da bom nekaj časa promoviral njegovo brezplačno knjigo, ki jo lahko snamete tu.
Oglejte si tudi druge njegove knjige (aff):
- The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
- Rules For Revolutionaries: The Capitalist Manifesto for Creating and Marketing New Products and Services
- Selling the Dream
- The Macintosh Way
- How to Drive Your Competition Crazy: Creating Disruption for Fun and Profit
- Hindsights: The Wisdom and Breakthroughs of Remarkable People
- Reality Check: The Irreverent Guide to Outsmarting, Outmanaging, and Outmarketing Your Competition
- Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds and Actions
- APE: Author, Publisher, Entrepreneur-How to Publish a Book (njegova najnovejša knjiga)
Aja, skoraj pozabil. Ima tudi izjemne misli. Ena izmed njih:
For PowerPoint presentations, my famous 10-20-30 rule: Use 10 slides, for 20 minutes, using 30-point font.
Kakšno pa je vaše mnenje o Guyu?
Dodaj odgovor